Moto2 2020: O Tetsuta Nagashima με KTM

Ομόσταβλος του Jorge Martin
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

15/11/2019

Βρισκόμαστε ένα βήμα πριν την λήξη του πρωταθλήματος και οι τελευταίες θέσεις είναι ώρα να συμπληρωθούν. Χθες, ήρθε η τέταρτη σημαντικότερη -σύμφωνα με τον ίδιο- στιγμή της επαγγελματικής ζωής του Jorge Lorenzo με την ανακοίνωση της παραίτησής του από το εν ενεργεία συμβόλαιο με την Honda και της αποχώρησής του από την ενεργό δράση. Αυτό έφερε μία κενή καρέκλα στα MotoGP που ήδη σφάζονται για το ποιος θα την κάνει δική του. Αντίστοιχα και στις υπόλοιπες κατηγορίες οι τελευταίες θέσεις συμπληρώνονται σιγά - σιγά. Σήμερα, η KTM ανακοίνωσε τη νέα συμφωνία που έκλεισε με τον 27χρονο Ιάπωνα, Tetsuta Nagashima, ο οποίος από του χρόνου θα είναι teammate του Jorge Martin στην Red Bull KTM Ajo Moto2. Όλα αυτά είναι αλληλένδετα βέβαια, γιατί ξεκίνησαν με την παραίτηση του Zarco από το συμβόλαιο του. Αυτό έφερε μία κενή θέση στα MotoGP που καλύφθηκε από τον αναβάτη της Moto2,  Iker Lecuona, που είχε ήδη ανανεώσει το συμβόλαιό του για το 2020. Με την σειρά, εκείνη η θέση καλύπτεται τώρα...

Ο 27χρονος Nagashima μετρά ήδη τέσσερα χρόνια εμπειρίας στη μεσαία κατηγορία, ενώ φέτος γιόρτασε την πρώτη του pole position στον αγώνα της Αυστρίας. Στη φετινή σεζόν έχει αποδείξει ότι ο ρυθμός του είναι ανταγωνιστικός και θα αποτελέσει “δυνατό χαρτί” για την ομάδα της KTM στη Moto2 την επόμενη χρονιά.

Το 2019 για την ΚΤΜ ήταν μια αρκετά περιπετειώδης χρονιά στα MotoGP γενικότερα, με την καταστροφική πορεία του Zarco, την αποχώρησή της απ’ τα Moto2 ως κατασκευστής πλαισίων, ενώ παράλληλα επενδύει περισσότερο στη Moto3 βάζοντας στο παιχνίδι και την Husqvarna.

Η KTM ακολουθεί πίστα τη δική της φιλοσοφία σχετικά με τους αναβάτες της, καθώς επενδύει στη συνεργασία τους που ξεκινά απ' τη Moto3 και φτάνει μέχρι και τα MotoGP, όπως έγινε με τον Binder. Για αυτό το λόγο, ο Ιάπωνας αναβάτης είναι παράλληλα και η πιο πρόσφατη προσθήκη στη νεοσύστατη KTM GP Academy που εξυπηρετεί ακριβώς αυτόν τον σκοπό. Είναι μια ακαδημία, που “ακονίζει” το ταλέντο των αναβατών της, οι οποίοι προέρχονται από το Northern Talent Cup, το Red Bull MotoGP Rookies Cup, ενώ η δράση της επεκτείνεται και στους αναβάτες των Moto3 και Moto2.

“Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με αυτό το νέο κεφάλαιο της καριέρας μου. Κατάφερα να βελτιωθώ αρκετά φέτος, ιδίως μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα που ήμουν κοντά στους πέντε πρώτους στα Qualifying, όμως αντιμετώπισα μερικά μικροπροβλήματα με αποτέλεσμα να μένω εκτός του βάθρου.” Ο Nagashima συνέχισε λέγοντας: “Τώρα πηγαίνω σε μια από τις καλύτερες ομάδες με τις καλύτερες οργανωτικές δομές στο paddock. Γνωρίζω τον Aki από το 2016 και έμαθα πάρα πολλά όταν ήμουν στην ακαδημαϊκή του ομάδα. Οι αναβάτες της Moto2 βρίσκονται πολύ κοντά στο επίπεδο ικανοτήτων τους με το κενό να μεταξύ τους να είναι πολύ μικρό και οι διαφορές πολύ μεγάλες φτάνοντας τις πέντε με έξι θέσεις. Έτσι μπορεί να γίνει πολύ δύσκολο το να βελτιωθείς ατομικά αλλά με την κατάλληλη ομάδα είναι πολύ πιθανό να κάνεις αυτό το βήμα.”  Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας πως έχει ήδη πολλά κίνητρα για να προσπαθήσει όσο καλύτερα μπορεί την ερχόμενη σεζόν.

Εξαιρετικά σημαντικές ήταν και οι δηλώσεις του Διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος της ΚΤΜ,  Pit Beirer, εκδηλώνοντας το ενδιαφέρον του για τον Ιάπωνα αναβάτη. Με τη μεταγραφή του Binder στη MotoGP o Nagashima, λόγω της “θητείας” του στην ακαδημία του Ajo ήταν ένας απ’ τους αναβάτες που κέντρισε περισσότερο το ενδιαφέρον του Beirer.

Ετικέτες

MotoGP – Η Pramac Racing ενισχύεται με τον Ross Brawn στο ΔΣ της – Προσθέτει εμπειρία 22 τίτλων Formula 1

Το έμπειρο στέλεχος με προϋπηρεσία άνω των τεσσάρων δεκαετιών γίνεται στρατηγικός σύμβουλος της ομάδας.
ross-brawn
Ross Brawn αριστερά, Paolo Campinoti δεξιά
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/5/2026

Η Pramac Racing Limited ανακοίνωσε την ένταξη του Ross Brawn στο διοικητικό της συμβούλιο, επιφορτισμένο επιπλέον με τον ρόλο στρατηγικού συμβούλου του διευθυντή της ομάδας, Paolo Campinoti.

Ο Brawn μετρά εμπειρία άνω των 40 ετών στη F1, έχοντας θητεύσει ως τεχνικός διευθυντής των Benetton και Ferrari, διευθυντής της ομάδας της Honda και αργότερα της δικής του ομάδας BrawnGP με οδηγό τον Jenson Button, ενώ από το 2017 ως και το 2022 κατείχε τις θέσεις του διευθύνοντα συμβούλου και αγωνιστικού και τεχνικού διευθυντή της Formula One Management.

Η εισροή πρώην στελεχών της F1 στο MotoGP συνεχίζεται, καθώς από τον τετράτροχο χώρο προέρχεται ο Massimo Rivola της Aprilia, o Guenther Steiner που μόλις απέκτησε την ομάδα Tech3, καθώς και ο Davide Brivio που μετά την απόσυρση της Suzuki από το MotoGP μετακόμισε ως αγωνιστικός διευθυντής της Alpine F1 Team πριν επιστρέψει στους δύο τροχούς για λογαριασμό της Trackhouse Racing (και σύντομα της εργοστασιακής Honda HRC, ως φημολογείται).

Αν μη τι άλλο, η ενίσχυση με στελέχη από έναν διαφορετικό χώρο μπορεί να φέρει φρέσκιες ιδέες και τεχνογνωσία, στοιχεία που στην περίπτωση της Aprilia και του Rivola απέδωσαν καρπούς εν αφθονία με την ιταλική εταιρεία να είναι αυτή τη στιγμή κυρίαρχος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP.

Πάνω σε αυτό το σκεπτικό πιθανότατα δουλεύει και η Pramac Racing, καθώς στη μακρά θητεία του Brawn στη F1 οι ομάδες του έχουν καταφέρει 22 τίτλους, 11 Οδηγών και 11 Κατασκευαστών.

Ετικέτες