MotoGP 2026: Παρουσιάστηκε η ομάδα Monster Energy Yamaha!

Μπαίνει στην εποχή του V4 - Παρουσιάζει την αγωνιστική ομάδα στην Ινδονησία
Monster Energy Yamaha
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/1/2026

Η Yamaha αποκάλυψε στην Τζακάρτα τη νέα YZR-M1 με V4 κινητήρα με την οποία θα τρέξει στο πρωτάθλημα το 2026, ανανεωμένο χρωματισμό και το δίδυμο των αναβατών της.

Η ομάδα Monster Energy Yamaha MotoGP παρουσίασε επίσημα την αγωνιστική της ταυτότητα για το 2026 στην Ινδονησία, σηματοδοτώντας την αρχή της πολυαναμενόμενης “εποχής V4” για τη Yamaha. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Τζακάρτα στο πλαίσιο του Yamaha Motor Indonesia 3S Dealer Meeting και αποτέλεσε την πρώτη δημόσια εμφάνιση της πλήρως ανασχεδιασμένης YZR-M1.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Η νέα livery διατηρεί το χαρακτηριστικό μοτίβο, “camouflage”, αλλά με περισσότερο μπλε και λευκό, τονίζοντας τον εργοστασιακό χαρακτήρα της ομάδας. Την αποκάλυψη έκαναν οι Fabio Quartararo και Alex Rins, οι οποίοι θα οδηγήσουν τη νέα μοτοσυκλέτα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2026.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Quartararo παρά την αρχική δυσαρέσκεια με την V4, φάνηκε τώρα πιο ενθουσιώδης, λέγοντας “Είμαι έτοιμος να ξανανέβω στη σέλα! Η παρουσίαση της ομάδας είναι πάντα η στιγμή που χτίζεται ο ενθουσιασμός για τη νέα σεζόν και οι Ινδονήσιοι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Ο V4 είναι μια τεράστια αλλαγή και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί στην πίστα. Προπονήθηκα σκληρά όλο τον χειμώνα και είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα.”

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο ομόσταυλος του, Alex Rins πρόσθεσε, “Είναι πάντα ξεχωριστό το να έρχομαι στην Ινδονησία. Η περσινή χρονιά τελείωσε θετικά για μένα και θέλω να συνεχίσω με την ίδια ορμή. Η νέα μοτοσυκλέτα μας δίνει περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης, κάτι που μας παρακινεί ιδιαίτερα. Είναι μια νέα εποχή για τη Yamaha και είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος της.”

Ο Takahiro Sumi, Γενικός Διευθυντής του τμήματος εξέλιξης μηχανοκίνητου αθλητισμού της Yamaha, τόνισε ότι η παράλληλη εξέλιξη της V4 YZR-M1 μαζί με το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2025 ήταν μια πρωτόγνωρη πρόκληση, με τα πρώτα σημάδια να είναι ενθαρρυντικά, καλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα, ισχυρότερη επιτάχυνση και πιο σταθερή αίσθηση.

Ο Paolo Pavesio, μάνατζερ του αγωνιστικού τμήματος της  Yamaha, είπε “Η νέα M1 μας δίνει πολύ μεγαλύτερο περιθώριο εξέλιξης. Θα μαθαίνουμε γύρο με τον γύρο και αγώνα με τον αγώνα. Η Ινδονησία είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσει αυτό το νέο κεφάλαιο, καθώς φιλοξενεί μία από τις πιο παθιασμένες κοινότητες μοτοσυκλετιστών στον κόσμο”.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Massimo Meregalli, Διευθυντής της Ομάδας, υπογράμμισε ότι ο βασικός στόχος για το 2026 είναι η απόδοση και η συνέπεια από αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, καθώς η ομάδα θα γνωρίζει τη νέα μοτοσυκλέτα στην πράξη.

Μετά από μια σεζόν 2025 όπου η Yamaha έφτασε κοντά στη νίκη, όλα δείχνουν πως το νέο V4 project μπορεί να αποτελέσει το μέσο για την επιστροφή στην κορυφή. Οι πρώτες πραγματικές απαντήσεις θα έρθουν σύντομα, με τις δοκιμές στη Sepang να σηματοδοτούν την αρχή της νέας, μεταβατικής εποχής.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.