MotoGP: Απολογία Vinales για τα γεγονότα που οδήγησαν στην απόφαση της Yamaha

Ζητά συγνώμη ο Vinales
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/8/2021

Σε ένα σύντομο μήνυμα προχώρησε ο Vinales με φανερή τάση να αποκλιμακώσει την κατάσταση και χωρίς να δίνει κάποια εξήγηση για την συμπεριφορά, όπως τουλάχιστον αυτή καταγράφηκε εδώ, ή να αναφερθεί στους λόγους με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, πέρα από όλα όσα έχουν ήδη ειπωθεί. Θυμίζουμε πως η Yamaha αποφάσισε με ανακοίνωσή της να τον αποσύρει από αυτό τον αγώνα, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να μην αγωνιστεί μαζί τους μέχρι το τέλος της σεζόν, όταν και λήγει η συνεργασία τους.

«Όπως ξέρετε αυτή η κατάσταση είναι στενάχωρη, στο τέλος είχα μεγάλη απογοήτευση. Θέλω να απολογηθώ και να ζητήσω συγνώμη από την Yamaha, καθώς όλα ανάγονται στην απογοήτευση που είχα και στον θυμό.

Τους τελευταίους γύρους οδήγησα την μοτοσυκλέτα με διαφορετικό τρόπο, υπήρχε μία μεγάλη έκπληξη συναισθημάτων απογοήτευσης και θυμού, σε κάθε περίπτωση δεν θα ήθελα ποτέ να υπάρξει ο παραμικρός κίνδυνος για κάποιον άλλο ή και για εμένα και στο τέλος της ημέρας είμαι πολύ λυπημένος με την τροπή των πραγμάτων.

Ήταν, και είναι, δύσκολο να βλέπω τους συναθλητές μου να οδηγούν και να είμαι θεατής, είμαι μαχητής, θέλω να δίνω μάχη σε κάθε γύρο, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι μία απόφαση της Yamaha που την σέβομαι. Είμαι ακόμη οδηγός της Yamaha και σέβομαι την απόφασή τους.»

Η Yamaha δεν έχει πάρει ακόμη κάποια απόφαση, τουλάχιστον επίσημα, ωστόσο παρά την συγνώμη του Vinales είναι μικρό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην ενεργό δράση με δική τους μοτοσυκλέτα αυτή την σεζόν.

Ετικέτες

MotoGP: Οι εθνικότητες των αναβατών δημιουργούν πρόβλημα στη Liberty Media

Ιταλοί και Ισπανοί αποτελούν σχεδόν το 60% του grid
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/4/2026

Πάνω από το 40% των αναβατών στο MotoGP είναι Ισπανοί, ενώ αν προσθέσουμε και τους Ιταλούς, το συνολικό ποσοστό φτάνει σχεδόν το 60%, κάτι που τελικά δημιουργεί πρόβλημα στους διοργανωτές.

Επί του παρόντος, το MotoGP έχει τρεις κατηγορίες και συνολικά 76 αναβάτες, 22 απ’ αυτούς στην κορυφαία κατηγορία, συγκεντρώνοντας συνολικά 21 διαφορετικές εθνικότητες.

Το στοιχείο που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον είναι πως από αυτούς τους 76 αναβάτες, οι 32 είναι Ισπανοί και οι 12 Ιταλοί, κάτι που αντιπροσωπεύει το 58% του συνολικού grid και στις τρεις κατηγορίες. Αυτό παράλληλα σημαίνει πως το 42% του grid είναι Ισπανοί. Μάλιστα στη μεγάλη κατηγορία οι 15 από τους 22 αναβάτες είναι Ιταλοί και Ισπανοί και το φαινόμενο αυτό δημιουργεί σίγουρα ιδιαίτερες δυναμικές στον θεσμό.

Αυτό που αναζητούν πλέον οι ομάδες και οι διοργανωτές είναι αναβάτες όπως οι Diogo Moreira (Βραζιλία) και David Alonso (Κολομβία) που κατάγονται από όχι και τόσο “δημοφιλείς” χώρες στο MotoGP και μπορούν να φέρουν νέο κοινό στο άθλημα, όπως και νέους χορηγούς.

Βέβαια, η προσέγγιση αυτή δεν φέρνει πάντα τα καλύτερα αποτελέσματα και αρκεί να ανατρέξουμε μόλις στην περσινή σεζόν και τον Ταϊλανδό Somkiat Chantra που “ανέβηκε με το ζόρι” από τη Moto2 στα MotoGP, αφού δεν μπόρεσε σε καμία στιγμή της σεζόν να δικαιολογήσει την κίνηση αυτή της Honda.

Πρόσφατα άλλωστε ο Άγγλος αναβάτης Scott Redding αναφέρθηκε το θέμα αυτό, εστιάζοντας από τη δική του οπτική γωνία στην απουσία συμπατριωτών του από το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας του πλανήτη.

Ετικέτες