MotoGP: Απολογία Vinales για τα γεγονότα που οδήγησαν στην απόφαση της Yamaha

Ζητά συγνώμη ο Vinales
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/8/2021

Σε ένα σύντομο μήνυμα προχώρησε ο Vinales με φανερή τάση να αποκλιμακώσει την κατάσταση και χωρίς να δίνει κάποια εξήγηση για την συμπεριφορά, όπως τουλάχιστον αυτή καταγράφηκε εδώ, ή να αναφερθεί στους λόγους με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, πέρα από όλα όσα έχουν ήδη ειπωθεί. Θυμίζουμε πως η Yamaha αποφάσισε με ανακοίνωσή της να τον αποσύρει από αυτό τον αγώνα, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να μην αγωνιστεί μαζί τους μέχρι το τέλος της σεζόν, όταν και λήγει η συνεργασία τους.

«Όπως ξέρετε αυτή η κατάσταση είναι στενάχωρη, στο τέλος είχα μεγάλη απογοήτευση. Θέλω να απολογηθώ και να ζητήσω συγνώμη από την Yamaha, καθώς όλα ανάγονται στην απογοήτευση που είχα και στον θυμό.

Τους τελευταίους γύρους οδήγησα την μοτοσυκλέτα με διαφορετικό τρόπο, υπήρχε μία μεγάλη έκπληξη συναισθημάτων απογοήτευσης και θυμού, σε κάθε περίπτωση δεν θα ήθελα ποτέ να υπάρξει ο παραμικρός κίνδυνος για κάποιον άλλο ή και για εμένα και στο τέλος της ημέρας είμαι πολύ λυπημένος με την τροπή των πραγμάτων.

Ήταν, και είναι, δύσκολο να βλέπω τους συναθλητές μου να οδηγούν και να είμαι θεατής, είμαι μαχητής, θέλω να δίνω μάχη σε κάθε γύρο, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι μία απόφαση της Yamaha που την σέβομαι. Είμαι ακόμη οδηγός της Yamaha και σέβομαι την απόφασή τους.»

Η Yamaha δεν έχει πάρει ακόμη κάποια απόφαση, τουλάχιστον επίσημα, ωστόσο παρά την συγνώμη του Vinales είναι μικρό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην ενεργό δράση με δική τους μοτοσυκλέτα αυτή την σεζόν.

Ετικέτες

MotoGP: KTM και Binder ποντάρουν στον πρώην crew chief του Razgatlioglu για επιστροφή στις επιτυχίες

Ο Phil Marron της KTM εξηγεί πώς προσπαθούν να επαναφέρουν τον Νοτιοαφρικανό στην κορυφή
phil-marron-brad-binder-ktm-motogp
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/4/2026

Η συνεργασία του Brad Binder με τον Phil Marron βρίσκεται ακόμη σε φάση εξέλιξης, με στόχο τη σταθερότητα και την επιστροφή στα αποτελέσματα και τις θετικές εμφανίσεις στο MotoGP.

Ο Brad Binder μπαίνει στα MotoGP του 2026 με σημαντικές αλλαγές στο γκαράζ της KTM, καθώς δίπλα του βρίσκεται πλέον ο έμπειρος Phil Marron ως νέος crew chief. Μετά από μια χρονιά με σκαμπανεβάσματα, ο Νοτιοαφρικανός στοχεύει στην επιστροφή στις υψηλές επιδόσεις, με τη νέα αυτή συνεργασία να αποτελεί βασικό κομμάτι της προσπάθειας.

Ο Marron, γνωστός από τη μακρόχρονη συνεργασία του με τον Toprak Razgatlıoglu στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, επιστρέφει στα MotoGP μετά από σχεδόν μία δεκαετία. Η τελευταία του παρουσία στη μεγάλη κατηγορία ήταν το 2016, όταν εργαζόταν με τον Eugene Laverty στην ομάδα Aspar.

"Είναι υπέροχο που επέστρεψα μετά από δέκα χρόνια. Υπάρχουν πολλά γνώριμα πρόσωπα και με υποδέχθηκαν πολύ θερμά," ανέφερε ο Marron, τονίζοντας παράλληλα τις τεχνικές αλλαγές που έχουν μεσολαβήσει από τότε.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Η συνεργασία του με τον Binder ξεκίνησε από τα τεστ της Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο και συνεχίστηκε σε προετοιμασία και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Παρότι η χημεία είναι θετική, ο ίδιος κρατά χαμηλούς τόνους: "Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Μου δίνει ξεκάθαρο feedback και καταλαβαίνει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα. Αλλά ακόμη δουλεύουμε για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε."

Η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ιδανικά για τον Binder, ο οποίος βρίσκεται μόλις στη 12η θέση της βαθμολογίας. Σύμφωνα με τον Marron, το βασικό ζητούμενο δεν είναι οι μεγάλες αλλαγές, αλλά η συνέπεια: "Πρέπει να βρούμε σταθερότητα και να κάνουμε το πακέτο μας σταθερό. Να έχει εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα σε κάθε στροφή. Το επίπεδο είναι τόσο υψηλό που όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες."

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου η KTM έχασε ευκαιρίες, όπως στον αγώνα της Ταϊλάνδης λόγω τεχνικού προβλήματος. "Αν κάνουμε καλή δουλειά στις κατατακτήριες, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. Ο Brad είναι οδηγός της Κυριακής, του αρέσουν οι αγώνες," υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Όσον αφορά τα προβλήματα chatter που ταλαιπώρησαν την RC16 την περασμένη χρονιά, ο Marron εμφανίζεται καθησυχαστικός, σημειώνοντας ότι οι λύσεις που εφαρμόστηκαν από τα πρώτα τεστ δείχνουν να αποδίδουν.

Κλείνοντας, ο Βορειοϊρλανδός στάθηκε και στο επίπεδο της ομάδας της KTM: "Απολαμβάνω πολύ τη συνεργασία. Είναι μια ομάδα που δουλεύει χρόνια μαζί και αυτό φαίνεται, υπάρχει εξαιρετική οργάνωση και κατανόηση μεταξύ τους."

Το αν αυτή η συνεργασία θα φέρει τον Binder ξανά στις νίκες, θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η βάση για επιστροφή στις επιτυχίες έχει ήδη τεθεί.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp