MotoGP Awards 2025: Αποδοκιμασίες προς τον Valentino Rossi από το κοινό - Τον υπερασπίστηκε ο Marc Marquez

Σεβασμό προς όλους ζήτησε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής
marc-rossi
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/11/2025

Η τελετή απονομής των βραβείων MotoGP έγινε φέτος στην πίστα της Βαλένθια μετά τη λήξη του τελευταίου αγώνα της σεζόν και επισκιάστηκε μερικώς από ένα περιστατικό με πρωταγωνιστές τους Valentino Rossi και μερίδας των καλεσμένων που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση.

Ειδικότερα, κατά την διάρκεια των MotoGP Awards 2025, η διοργάνωση παρουσίασε μερικές εικόνες και βίντεο από αναβάτες που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στον θεσμό και όσες φορές εμφανίστηκε το πρόσωπο του Rossi στην οθόνη, μερίδα των καλεσμένων που ήταν στην τελετή τον γιούχαραν επανειλημμένα.

Ο Marc Marquez, αν και έχασε και το GP της Βαλένθια όπως θα χάσει και τις δοκιμές που ξεκινάνε σήμερα, ήταν φυσικά παρόντας στην απονομή, μαζί με τον αδερφό του Alex αλλά και τους γονείς του. Μετά την προβολή του βίντεο και τις αποδοκιμασίες, ο φετινός Πρωταθλητής Marc Marquez ανέβηκε στην σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της καλύτερης προσπέρασης της χρονιάς. Ο Marquez είπε τότε χαρακτηριστικά: “Το μόνο που μπορώ να πω είναι να παρακαλέσω να σέβεστε τους πάντες”. Το πλήθος έμεινε σιωπηλό εκείνη τη στιγμή και μετά την ομιλία του φώναξε ρυθμικά το όνομά του, με τον Ισπανό να έχει δεχτεί φέτος επίσης αποδοκιμασίες από μερίδα θεατών σε Mugello και Misano.

marc

Ο Marquez θέλησε όχι μόνο να ρίξει τους τόνους και να μην πυροδοτήσει εκ νέου την “εμπόλεμη” κατάσταση μεταξύ εκείνου και του Rossi, αλλά να υπερασπιστεί τον Γιατρό και η προτροπή του για σεβασμό προς όλους έρχεται σε συνέχεια των προηγουμένων δηλώσεων που έκανε σχετικά πρόσφατα λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ο Rossi δεν τον χρειάζεται, ούτε αυτός χρειάζεται τον Rossi, αλλά η μοτοσυκλέτα τους χρειάζεται και τους δύο (διαβάστε περισσότερα εδώ).

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia