MotoGP Αυστραλία: Σοβαρά προβλήματα στο Phillip Island ακυρώθηκε η FP1!

Η νέα άσφαλτος κρατά την βροχή
MotoGP Αυστραλία: Σοβαρά προβλήματα στο Phillip Island ακυρώθηκε η FP1!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/10/2024

Δυνατή βροχή πέφτει στο Phillip Island που ταλαιπώρησε την Moto2 και έκανε τα MotoGP να παίρνουν συνεχείς αναβολές για την εκκίνηση της FP1 η οποία και τελικά ακυρώθηκε.

Ο Capirossi έκανε συνέχεια γύρους με το αυτοκίνητο ασφαλείας σηκώνοντας κανονικά κύματα την στιγμή της πιο δυνατής βροχής. Όταν τελικά η βροχή έκανε ένα μικρό κενό σε ένταση η πίστα κράτησε το νερό και έτσι το δεύτερο κύμα βροχής επιδείνωσε τα πράγματα οδηγώντας την απόφαση για ακύρωση.

Η πρόβλεψη αφήνει ερωτηματικά και για την FP2 που θα καθορίσει την αυριανή σειρά εκκίνησης όπου ο καιρός αναμένεται να έχει βελτιωθεί.

Ακόμη καλύτερη η πρόβλεψη για την Κυριακή που προς το παρόν δείχνει πως θα έχουμε τις καλύτερες συνθήκες του τριημέρου, οπότε το βασικό πρόβλημα με τον καιρό είναι το πώς η διοργάνωση θα βρει τρόπο να διευθετήσει την σημερινή ημέρα με τον καλύτερο τρόπο.

Μαζί με τις wildcart συμμετοχές και με την απρόβλεπτη κατάσταση που φέρνουν οι συνθήκες, δεν είναι καθόλου βέβαιο πως η βασική πεντάδα αναβατών θα καταφέρει να πάρει καλές θέσεις στην εκκίνηση του Sprint αύριο, που θα είναι το πρώτο μεγάλο στοίχημα.

MotoGP - Pecco Bagnaia: η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, εγώ δεν μπορώ να την εκμεταλλευτώ

Ο Bezzecchi αξίζει την 3η θέση της γενικής κατάταξης - Ο Pecco δείχνει έτοιμος να χάσει όχι μόνο την 3η αλλά και την 4η θέση γενικής...
Pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/11/2025

Ο Pecco Bagnaia έκανε δηλώσεις στις οποίες ήταν ιδιαίτερα αυστηρός με τον εαυτό του -αν και ταυτόχρονα ακούγεται και αρκετά ηττοπαθής-, αναφέροντας πως η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, και φταίει εκείνος που δεν την αξιοποίησε όπως θα έπρεπε. Παράλληλα δήλωσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης!

Η εγκατάλειψή του Bagnaia από πτώση στο Portimao, ήταν η πέμπτη φορά που ο Ιταλός είχε DNF στους τελευταίους έξι αγώνες. Παίρνοντας υπόψη μας την επίδοσή του στον αγώνα Sprint του Σαββάτου, ο Pecco έδειχνε να μπορεί να παλέψει για το βάθρο στον αγώνα της Κυριακής στην Πορτογαλίας. Όμως σημείωσε πτώση, και πλέον ο Bezzecchi έχει εξασφαλίσει στην τρίτη θέση στην γενική κατάταξη, ενώ ο Acosta καραδοκεί για την τέταρτη θέση, αφού είναι πλέον μόλις τρεις βαθμούς πίσω από τον Bagnaia με ένα γύρο να απομένει.

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε πως τα έδωσε όλα για να κατακτήσει την τέταρτη θέση στον αγώνα της Κυριακής και όταν πίεσε, έχασε το μπροστινό και έπεσε. Στην συνέχεια πρόσθεσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση του πρωταθλήματος παραπάνω από εκείνον.

Όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα δήλωσε πως στο πορτογαλικό GP εκείνος και η ομάδα του σημείωσαν κάποια βελτίωση, όμως πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν περισσότερες λύσεις στο μέλλον. Όμως, ξεκαθάρισε πως η καλύτερη μοτοσυκλέτα είναι η Ducati από όλες τις απόψεις και πως φέτος εκείνος δεν κατάφερε να την αξιοποιήσει σωστά.

Τέλος δήλωσε πως η σεζόν του φάνηκε πολύ μεγάλη, εκτός αν κερδίσει στον τελευταίο αγώνα (!) και πως θα ήθελε η νέα σεζόν να ξεκινήσει όσο ταχύτερα γίνεται.