MotoGP Casey Stoner: Χάρη στη Yamaha κέρδισα το πρωτάθλημα με την Ducati

Δύο φορές μου πρότειναν να πάω αλλά…
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/12/2023

Αποκαλυπτικός ήταν για άλλη μια φορά ο Casey Stoner σχετικά με την αγωνιστική σταδιοδρομία του στα GP και κυρίως στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP όπου πήρε συνολικά δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με την Ducati και την Honda, αλλά όπως ο ίδιος λέει θα μπορούσε να τα είχε πάρει με την Yamaha η οποία των προσέγγισε δύο φορές. Συγκεκριμένα ο Stoner είπε πως 2005 η Yamaha του πρότεινε μια θέση στη δορυφορική της ομάδα, με προοπτική να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα το 2006. Όμως μετά την συνάντηση και την προφορική συμφωνία πριν πέσει το συμβόλαιο πάνω στο τραπέζι για τις υπογραφές, η Yamaha έκλεισε τα τηλέφωνα! “Ήταν ξεκάθαρο πως με χρησιμοποίησαν για δόλωμα ώστε να πιέσουν κάποιον άλλο αναβάτη να υπογράψει για λιγότερα χρήματα” λέει σήμερα ο Stoner, όπου τελικά υπέγραψε στην Honda LCR. Όμως η ιστορία με την Yamaha δεν σταματά εδώ, καθώς την επόμενη χρονιά επανήλθαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και του πρότειναν συμβόλαιο για τη σεζόν του 2007. Όμως και πάλι η ιαπωνική εταιρεία έκλεισε τα τηλέφωνα μετά την συνάντηση, με αποτέλεσμα ο Stoner να βρεθεί χωρίς σέλα για την επόμενη χρονιά.

Τότε ήταν που τον προσέγγισε η Ducati. “Σίγουρα οι Ιταλοί με ήθελαν μόνο και μόνο για να καλύψω το κενό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο του Marco Melandri. Ήμουν αναβάτης-γέμισμα μέχρι να φτιάξουν το Italian-Dream-Team που ήθελαν να φτιάξουν. Δεν είχαν κανένα πλάνο να με κρατήσουν περισσότερο.  Ήρθε βέβαια η κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι ισορροπίες άλλαξαν. Ένα πρωτάθλημα που για να είμαι ειλικρινής το οφείλω στη συμπεριφορά της Yamaha που μου έδωσε κίνητρο, καθώς το μόνο που ήθελα στην αρχή της σεζόν του 2007 ήταν να κερδίσω μερικά βάθρα για να τους δείξω πως έκαναν λάθος που δεν με διάλεξαν!”  

Οι ισχυρισμοί του Stoner επιβεβαιώθηκαν από την ιστορία, καθώς η Ducati πράγματι έδωσε τη θέση του Stoner στους Rossi και Melandri προσπαθώντας να φτιάξει την Italian Dream Team, κάτι που φυσικά δεν έγινε πραγματικότητα μέχρι το 2022 και το πρώτο πρωτάθλημα του Pecco Bagnaia.

Marc Marquez: Χάνει Αυστραλία και Μαλαισία! Κάταγμα κορακοειδούς απόφυσης και βλάβη συνδέσμων δεξί ώμου

Δεν έχει επηρεαστεί το χέρι στο σημείο του 4πλου χειρουργείου
Marc Marquez: Χάνει Αυστραλία και Μαλαισία! Κάταγμα κορακοειδής απόφυσηw και βλάβη συνδέσμων δεξί ώμου
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

6/10/2025

Κάταγμα ακριβώς κάτω από την κλείδα χωρίς μετατόπιση οστού έδειξε η κλινική αλλά και η ακτινική εξέταση με πιο σοβαρή να είναι η κάκωση των συνδέσμων στον δεξί ώμο.

Την ευθύνη για την πορεία της αποκατάστασης του Marc Marquez υπογράφουν οι γιατροί Dr. Samuel Antuña και Dr. Ignacio Roger de Oña στο Ruber International Hospital της Μαδρίτης.

Πρότειναν την συντηρητική αντιμετώπιση με επίδεση και ακινησία του ώμου που ο Marc Marquez δεν είχε κανένα λόγο να απορρίψει. Τόσο βάση της προηγούμενης, τραυματικής του εμπειρίας, όσο και με βάση το γεγονός πως μόλις τώρα εξασφάλισε το πρωτάθλημα.

Η συντηρητική αντιμετώπιση του τραυματισμού, σημαίνει πως ο Marc Marquez θα λείψει από Αυστραλία και Μαλαισία κάνοντας την όποια νίκη, ασχέτως πλευράς, να λάμψει λιγότερο από την στιγμή που θα λείπει ο αναβάτης με το τρομακτικό προβάδισμα φέτος.

Marc Marquez: «Ευτυχώς ο τραυματισμός δεν είναι σοβαρός αλλά έτσι και αλλιώς είναι σημαντικό να σεβαστούμε το χρονοδιάγραμμα της αποκατάστασης. Ο στόχος μου είναι να επιστρέψω πριν το τέλος της σεζόν αλλά χωρίς να βιαστούμε, ακολουθώντας πάντα τις υποδείξεις των γιατρών. Τόσο ο προσωπικός μου στόχος, όσο και της ομάδας έχουν πλήρως κερδηθεί, οπότε τώρα η προτεραιότητα είναι η σωστή αποκατάσταση και η επιστροφή στο 100%».