MotoGP Casey Stoner: Χάρη στη Yamaha κέρδισα το πρωτάθλημα με την Ducati

Δύο φορές μου πρότειναν να πάω αλλά…
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/12/2023

Αποκαλυπτικός ήταν για άλλη μια φορά ο Casey Stoner σχετικά με την αγωνιστική σταδιοδρομία του στα GP και κυρίως στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP όπου πήρε συνολικά δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με την Ducati και την Honda, αλλά όπως ο ίδιος λέει θα μπορούσε να τα είχε πάρει με την Yamaha η οποία των προσέγγισε δύο φορές. Συγκεκριμένα ο Stoner είπε πως 2005 η Yamaha του πρότεινε μια θέση στη δορυφορική της ομάδα, με προοπτική να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα το 2006. Όμως μετά την συνάντηση και την προφορική συμφωνία πριν πέσει το συμβόλαιο πάνω στο τραπέζι για τις υπογραφές, η Yamaha έκλεισε τα τηλέφωνα! “Ήταν ξεκάθαρο πως με χρησιμοποίησαν για δόλωμα ώστε να πιέσουν κάποιον άλλο αναβάτη να υπογράψει για λιγότερα χρήματα” λέει σήμερα ο Stoner, όπου τελικά υπέγραψε στην Honda LCR. Όμως η ιστορία με την Yamaha δεν σταματά εδώ, καθώς την επόμενη χρονιά επανήλθαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και του πρότειναν συμβόλαιο για τη σεζόν του 2007. Όμως και πάλι η ιαπωνική εταιρεία έκλεισε τα τηλέφωνα μετά την συνάντηση, με αποτέλεσμα ο Stoner να βρεθεί χωρίς σέλα για την επόμενη χρονιά.

Τότε ήταν που τον προσέγγισε η Ducati. “Σίγουρα οι Ιταλοί με ήθελαν μόνο και μόνο για να καλύψω το κενό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο του Marco Melandri. Ήμουν αναβάτης-γέμισμα μέχρι να φτιάξουν το Italian-Dream-Team που ήθελαν να φτιάξουν. Δεν είχαν κανένα πλάνο να με κρατήσουν περισσότερο.  Ήρθε βέβαια η κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι ισορροπίες άλλαξαν. Ένα πρωτάθλημα που για να είμαι ειλικρινής το οφείλω στη συμπεριφορά της Yamaha που μου έδωσε κίνητρο, καθώς το μόνο που ήθελα στην αρχή της σεζόν του 2007 ήταν να κερδίσω μερικά βάθρα για να τους δείξω πως έκαναν λάθος που δεν με διάλεξαν!”  

Οι ισχυρισμοί του Stoner επιβεβαιώθηκαν από την ιστορία, καθώς η Ducati πράγματι έδωσε τη θέση του Stoner στους Rossi και Melandri προσπαθώντας να φτιάξει την Italian Dream Team, κάτι που φυσικά δεν έγινε πραγματικότητα μέχρι το 2022 και το πρώτο πρωτάθλημα του Pecco Bagnaia.

Σήκωσε την γαλανόλευκη σημαία στην Κωνσταντινούπολη για το BMU ο Αντώνης Βεντούρας!

Οι Τούρκοι έκοψαν πρόωρα τον Ελληνικό Εθνικό Ύμνο
BMU Win Ventooras
Από το

motomag

6/10/2025

Ο μόλις 13 ετών ο Αντώνης Βεντούρας επέστρεψε δυναμικά στην αγωνιστική δράση μετά τους τραυματισμούς του με μια εμφατική εμφάνιση και νίκη στην πίστα της Κωνσταντινούπολης, στην κατηγορία CFMOTO 300 του Βαλκανικού Πρωταθλήματος.

Στην κατηγορία CFMOTO 300, ο Βεντούρας έδειξε από τα ελεύθερα δοκιμαστικά ότι έχει τον ρυθμό και την ωριμότητα ενός έμπειρου αθλητή. Παρά τις δύσκολες καιρικές συνθήκες σε FP1, FP2 και στα χρονομετρημένα QP1, QP2, κατάφερε να εξασφαλίσει την pole position, αφήνοντας πίσω του δυνατούς αντιπάλους από Τουρκία και άλλες χώρες.

@vent22ras Yesterday, at the legendary Istanbul Park in Turkey, I climbed to the top step of the podium, finishing 14 seconds ahead of the 2nd place and taking 1st overall, proudly raising the Greek flag high! 🇬🇷 Today, back to the battle at 16:35! Stay tuned for another strong race! 🏁🔥 #greece #viralvideos #foryourpage #riderboy ♬ πρωτότυπος ήχος - Ventouras_22

Το Σάββατο, στην πίστα "Istanbul Park", ο Βεντούρας πραγματοποίησε ιδανική εκκίνηση και με σταθερό ρυθμό κυριάρχησε από την αρχή έως το τέλος, κατακτώντας τη νίκη με διαφορά 14 δευτερολέπτων! Σε μια μικτή κατηγορία (CFMOTO 300 & Kadinlar Kup), με έντονο ανταγωνισμό, ο 13χρονος απέδειξε ότι διαθέτει την ψυχραιμία και το πάθος που απαιτεί ο πρωταθλητισμός.

Μετά τον αγώνα, ο ίδιος δήλωσε, “Δουλεύω καθημερινά με στόχο το πρωτάθλημα. Ο δρόμος δεν είναι εύκολος, αλλά αγαπώ αυτό που κάνω και παλεύω με όλες μου τις δυνάμεις. Ευχαριστώ την οικογένειά μου, όσους με στηρίζουν και φυσικά την ομάδα μου ARP RACING ACADEMY, που βρίσκεται δίπλα μου σε κάθε βήμα.”