MotoGP: Επιτυχημένη η εγχείρηση του Miller στο χέρι

Εγχειρίστηκε από τον διάσημο Δρ. Mir
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/4/2021

Ο Jack Miller ολοκλήρωσε με επιτυχία την χειρουργική επέμβαση στο δεξί του χέρι, προκειμένου να ανακουφιστεί από τα συμπτώματα του γνωστού συνδρόμου και ως "arm pump". Είναι το σύνδρομο κατά το οποίο πρήζονται οι πήχεις των χεριών με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουλέψουν οι μύες και είναι κάτι που αντιμετωπίζουν πάρα πολύ συχνά οι αναβάτες των GP. Ο Miller υπέφερε στους δύο αγώνες του Qatar, οπότε η απόφαση για εξέταση ήταν ήδη ειλημμένη και το χειρουργείο προέκυψε εχτές το βράδυ.

Ο Αυστραλός, αμέσως μετά τον αγώνα στην Doha, ταξίδεψε στην Βαρκελώνη για να πάει στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Barcelona, όπου τον εξέτασε ο Δρ. Mir (Διευθυντής της Μονάδας Άνω Άκρων του Ινστιτούτου Dexeus), ο πιο γνωστός και δημοφιλής ορθοπεδικός-χειρουργός αυτή την στιγμή στα GP, καθώς έχει εγχειρίσει και κουράρει, πάρα πολλούς αναβάτες από όλες τις κατηγορίες. Μετά, λοιπόν, από μια μαγνητική τομογραφία υπό πίεση αλλά και σε χαλάρωση, αποφασίστηκε να μπει στο χειρουργείο άμεσα για να επανέλθει η δραστηριότητα των αγγείων και των νεύρων του δεξιού του χεριού.

Ο Miller θα μείνει ένα εικοσιτετράωρο στο νοσοκομείο και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η αποκατάστασή του, με στόχο να επιστρέψει στη δράση στον επόμενο αγώνα του Portimao, που είναι προγραμματισμένος για τις 19-18 Απριλίου.

Ο ίδιος ο Miller δήλωσε ικανοποιημένος από την έκβαση της επέμβασης, τονίζοντας ότι ανυπομονεί να ξεκινήσει την διαδικασία της αποκατάστασης. "Απομένουν δέκα μέρες μέχρι το επόμενο Grand Prix", είπε ο Αυστραλός, "κι αν όλα πάνε καλά θα τα καταφέρω κι ας μην είμαι στο 100% της φυσικής μου κατάστασης".

MotoGP Ουγγαρία - Balaton Park: Ο Pol Espargaro αντικαθιστά τον Vinales

Ο αναβάτης δοκιμών της KTM θα αγωνιστεί με την Tech3 στην Ουγγαρία
Espargaro
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/8/2025

Ο Maverick Vinales ταξίδεψε το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στην Αυστρία, όμως δεν ήταν έτοιμος μετά τον τραυματισμό του και αποφάσισε να μην αγωνιστεί. Μάλιστα, ο Ισπανός δεν θα αγωνιστεί ούτε στην Ουγγαρία και στην θέση του θα αγωνιστεί ο Pol Espargaro.

Ο Pol Espargaro αγωνίστηκε και στο Brno που πήρε την 9η θέση και αυτή θα είναι η δεύτερή του εμφάνιση για φέτος. Ο δοκιμαστής της Red Bull KTM έχει μάλιστα κάνει δοκιμές στη νέα πίστα Balaton Park, κάτι που θα μπορούσε να αποδειχθεί μεγάλο πλεονέκτημα.

Ο Pol Espargaro δήλωσε: “Είναι δύσκολο για τον Maverick να χάσει έναν άλλο αγώνα, αλλά είδαμε στην Αυστρία ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αναρρώσει και είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το MotoGP όταν είσαι 100% έτοιμος. Το ξέρω πολύ καλά αυτό! Επαναλαμβάνω αυτό που είπα στην Τσεχία: κάνει καταπληκτική δουλειά για την ομάδα και αξίζει να συνεχίσει να απολαμβάνει τη μοτοσυκλέτα, όπως έκαναν και οι άλλοι. Ελπίζω να επιστρέψει το συντομότερο δυνατό. Αυτή τη στιγμή εστιάζουμε στην Ουγγαρία και δεν είναι εύκολο να αλλάξεις το «τσιπ» του δοκιμαστή με το «τσιπ» του αναβάτη MotoGP, με το επίπεδο που έχει αυτή τη στιγμή η κατηγορία και με το ρυθμό που έχουν οι άλλοι. Πρόσφατα πραγματοποιήσαμε μερικές δοκιμές και βλέπουμε ότι σημειώσαμε μεγάλη πρόοδο. Είμαι χαρούμενος που μπορώ να βοηθήσω ξανά την ομάδα και το εργοστάσιο συμμετέχοντας στον αγώνα αυτό το Σαββατοκύριακο και όπως πάντα, αυτό θα προσθέσει αξία στη δουλειά μας πίσω από τα παρασκήνια και στους αγώνες. Θα πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας και να προετοιμαστούμε για αυτή τη νέα πρόκληση στο Balaton Park”.