MotoGP FP2: Ο Quartararo στην κορυφή αλλά με ισχυρό ανταγωνισμό

Ένας εναντίον όλων
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/8/2021

Φαίνεται πως σήμερα στην πίστα του Silverstone έπρεπε να πέσεις πρώτα για να κάνεις τον καλύτερο χρόνο και έτσι μετά την πρώτη και μετά την πρώτη θέση του Marc Marquez στα FP1, ήταν η σειρά του Fabio Quartararo να έχει μια πτώση από high-siding στην Κ8 και μετά να ξαναμπεί στην πίστα με ένα σετ φρέσκα μαλακά ελαστικά και να σπάσει το φράγμα των 2 λεπτών ανεβαίνοντας και μένοντας στην πρώτη θέση, παρά τις προσπάθειες των αντιπάλων του που έφτασαν πολύ κοντά για να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του Γάλλου.

 

Στα FP2 τα αδέρφια Espargaro είχαν μια εντυπωσιακή παρουσία, όπου τόσο ο Pol με την Honda, όσο και ο Aleix με την Aprilia βρέθηκαν πολύ κοντά στην πρώτη θέση και έγραψαν πολλούς καλούς γύρους, όμως δεν κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα των δύο λεπτών, ενώ υπήρχε και μια στιγμή έντασης ανάμεσά τους όταν ο Pol βόλταρε στην πίστα την στιγμή που ο Aleix προσπαθούσε να κάνει χρόνο. Η δεύτερη θέση για τον Jack Miller δεν προκαλεί εντύπωση, διότι ο Αυστραλός είναι γρήγορος στη Βρετανική πίστα και απ’ ότι φαίνεται το πρώτο sector ταιριάζει στην μοτοσυκλέτα της Ducati. Το τρίτο πρόσωπο στην παρέα των “ελίτ” αναβατών που κατάφεραν να κάνουν χρόνο στο 1:59 ήταν ο Jorge Martin, ο οποίος οδηγεί για πρώτη φορά μοτοσυκλέτα των MotoGP στο Silverstone! Μάλιστα στο sector 1 και 2 ήταν ταχύτερος από τον Miller.

Η 4η και 5η θέση  για τα δύο εργοστασιακά Honda της Repsol δείχνει πως θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον αγώνα της Κυριακής, ενώ δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τις μοτοσυκλέτες της Suzuki στην 9η (Rins) και 13η θέση (Mir), με δεδομένο πως ο Rins ήταν ο νικητής του τελευταίου αγώνα που έγινε εδώ και ο Mir θα πρέπει να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί σε αυτή την πίστα αν θέλει να έχει ελπίδες για το πρωτάθλημα (βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας αυτή τη στιγμή).

 

Αποτελέσματα FP2


 

Max Biaggi - Η Aprilia είναι η μόνη ιταλική εταιρεία στο MotoGP

Εμπρηστική δήλωση από τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και πρεσβευτή του Noale
Max Biaggi - Aprilia
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/1/2026

Ο γνωστός και μη εξαιρετέος Ιταλός δις Πρωταθλητής WorldSBK, τετράκις Πρωταθλητής 250 GP, νικητής σε αγώνες MotoGP, και επί πολλά χρόνια πρεσβευτής του Noale, έκανε τις εμπρηστικές δηλώσεις που διαβάζετε στον τίτλο του άρθρου, σε συνέντευξη που έδωσε στο TNT Sport, ευλογώντας τα γένια της Aprilia, και ανάβοντας φωτιές μεταξύ Ιταλών και ιταλόφιλων.

O Max Biaggi είναι ένας από τους μόλις δύο αναβάτες που έχουν κερδίσει Παγκόσμια Πρωταθλήματα σε κατηγορίες τόσο του WorldSBK όσο και του MotoGP, και έχει γράψει το όνομά του στην ιστορία ως ένας από τους καλύτερους αναβάτες στα 250GP,  στο MotoGP (3 φορές δεύτερος στη μεγάλη κατηγορία), αλλά και στο WorldSBK. Αξέχαστες θα μείνουν οι μάχες του με τους θρύλους Doohan και Rossi, οι 13 νίκες του στο MotoGP αλλά και το παραλίγο “καπάκι” σε τρελή σούζα που έσωσε ο Ιταλός στη γραμμή του τερματισμού του GP της Τσεχίας το 1998. Το 2017 ο Biaggi είχε τραυματιστεί άσχημα σε προπόνηση Supermoto -μια από τις μεγάλες του αγάπες-, όπου υπέστη πολλαπλά κατάγματα πλευρών, υπεβλήθη σε εγχείρηση και πέρασε 17 ημέρες στην εντατική! 

Επιστροφή στο παρόν, όπου πριν λίγες ημέρες ο Biaggi έδωσε συνέντευξη στο αθλητικό κανάλι TNT Sports, πλέκοντας το εγκώμιο της Aprilia, που μετά από τις επιδόσεις του Marco Bezzecchi το 2025 κοιτάζει στα μάτια την επικρατούσα Ducati, ως προς τον τίτλο του 2026. Παράλληλα όμως, ο Ιταλός πρεσβευτής της Aprilia έσταξε και λίγο δηλητήριο για το Borgo Panigale, αμφισβητώντας την ιταλική του ταυτότητα.

“Είμαι πρεσβευτής της Aprilia εδώ και σχεδόν 10 χρόνια και είναι μεγάλο προνόμιο για μένα να συνεργάζομαι με αυτόν τον κατασκευαστή”, ανέφερε ο Biaggi, “ο οποίος είναι ειλικρινά ο μόνος ιταλικός σε αυτό το paddock, γιατί γνωρίζουμε ότι η Ducati είναι γερμανική λόγω της ιδιοκτησίας της από την Audi. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό και ο Όμιλος Piaggio έχει κάνει εξαιρετική δουλειά.”

Θυμίζουμε πως η Ducati ανήκει στον Όμιλο Volkswagen και λειτουργεί ως μέρος του ομίλου της Audi, ο οποίος την εξαγόρασε το 2012. Παρόλα αυτά, η Ducati έχει παραμείνει στην έδρα της στην Ιταλία (Borgo Panigale), εκεί όπου και ιδρύθηκε, εκεί είναι και το εργοστάσιό της αλλά και το μουσείο της.

Οι δηλώσεις του Biaggi δεν γίνονται τυχαία τώρα, λίγο πριν ξεκινήσει το MotoGP του 2026, αφού ο Marco Bezzecchi έδειχνε ολοένα και πιο φορμαρισμένος όσο το Πρωτάθλημα του 2025 τελείωνε, βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για τη διεκδίκηση του τίτλου φέτος. Κι αν πέρυσι η Ducati αναδείχθηκε για μια ακόμη χρονιά ως απόλυτη κυρίαρχος, η Aprilia τερμάτισε 2η στους κατασκευαστές, με τον Bez τρίτο στους αναβάτες.

Στην ίδια συνέντευξη στο TNT, ο Biaggi έκανε επιπλέον ενδιαφέρουσες δηλώσεις για το MotoGP 2026: “Τώρα η μοτοσυκλέτα δεν έχει αδύνατα σημεία. Τώρα δεν υπάρχουν πίστες που μας φοβίζουν. Μπορούμε να είμαστε παντού στις πρώτες 3-5 θέσεις. Και όχι μόνο με τον Marco Bezzecchi: ο Raul Fernandez έχει επίσης δείξει ότι αυτή η μοτοσυκλέτα λειτουργεί καλά με πολλούς αναβάτες.”

Μένει να δούμε αν ο Biaggi θα λάβει απάντηση στις δηλώσεις του από τη μεριά της Ducati, ή αν οι Πρωταθλητές θα αδιαφορήσουν, αποδίδοντας τη φράση περί “ιταλικότητας” στο hype που χτίζει ο πρεσβευτής της Aprilia για την εταιρεία του.

Ετικέτες