MotoGP FP2: Ο Quartararo στην κορυφή αλλά με ισχυρό ανταγωνισμό

Ένας εναντίον όλων
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

27/8/2021

Φαίνεται πως σήμερα στην πίστα του Silverstone έπρεπε να πέσεις πρώτα για να κάνεις τον καλύτερο χρόνο και έτσι μετά την πρώτη και μετά την πρώτη θέση του Marc Marquez στα FP1, ήταν η σειρά του Fabio Quartararo να έχει μια πτώση από high-siding στην Κ8 και μετά να ξαναμπεί στην πίστα με ένα σετ φρέσκα μαλακά ελαστικά και να σπάσει το φράγμα των 2 λεπτών ανεβαίνοντας και μένοντας στην πρώτη θέση, παρά τις προσπάθειες των αντιπάλων του που έφτασαν πολύ κοντά για να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του Γάλλου.

 

Στα FP2 τα αδέρφια Espargaro είχαν μια εντυπωσιακή παρουσία, όπου τόσο ο Pol με την Honda, όσο και ο Aleix με την Aprilia βρέθηκαν πολύ κοντά στην πρώτη θέση και έγραψαν πολλούς καλούς γύρους, όμως δεν κατάφεραν να σπάσουν το φράγμα των δύο λεπτών, ενώ υπήρχε και μια στιγμή έντασης ανάμεσά τους όταν ο Pol βόλταρε στην πίστα την στιγμή που ο Aleix προσπαθούσε να κάνει χρόνο. Η δεύτερη θέση για τον Jack Miller δεν προκαλεί εντύπωση, διότι ο Αυστραλός είναι γρήγορος στη Βρετανική πίστα και απ’ ότι φαίνεται το πρώτο sector ταιριάζει στην μοτοσυκλέτα της Ducati. Το τρίτο πρόσωπο στην παρέα των “ελίτ” αναβατών που κατάφεραν να κάνουν χρόνο στο 1:59 ήταν ο Jorge Martin, ο οποίος οδηγεί για πρώτη φορά μοτοσυκλέτα των MotoGP στο Silverstone! Μάλιστα στο sector 1 και 2 ήταν ταχύτερος από τον Miller.

Η 4η και 5η θέση  για τα δύο εργοστασιακά Honda της Repsol δείχνει πως θα έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στον αγώνα της Κυριακής, ενώ δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο για τις μοτοσυκλέτες της Suzuki στην 9η (Rins) και 13η θέση (Mir), με δεδομένο πως ο Rins ήταν ο νικητής του τελευταίου αγώνα που έγινε εδώ και ο Mir θα πρέπει να πάρει όσους περισσότερους βαθμούς μπορεί σε αυτή την πίστα αν θέλει να έχει ελπίδες για το πρωτάθλημα (βρίσκεται στην τρίτη θέση της βαθμολογίας αυτή τη στιγμή).

 

Αποτελέσματα FP2


 

Ο Eric de Seynes νέος ιδιοκτήτης της Moto2 ομάδας της Fantic Racing!

Το καινούργιο εγχείρημα του δραστήριου πρώην CEO της Yamaha Motor Europe
Eric de Seynes, νέος ιδιοκτήτης της Fantic Moto2 Racing Team
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/1/2026

Ο Eric De Seynes έχει γράψει ιστορία ως ο πρώτος μη Ιάπωνας CEO της Yamaha Motor Europe, ενώ από το 2024 είναι Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Iwata στην Ευρώπη, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην εταιρεία Decathlon. Τώρα, ο δραστήριος και παθιασμένος με τη μοτοσυκλέτα Γάλλος γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης της Moto2 αγωνιστικής ομάδας της Fantic Racing.

Στη θητεία του ως CEO της Yamaha Europe, ο De Seynes είχε ενεργή ενασχόληση με τις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας, που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν και τα μεγάλα Πρωταθλήματα WorldSBK και MotoGP.

Αφού τώρα η Fantic Racing εξασφάλισε τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ομάδων το 2025, η Fantic Racing Moto2 ανακοίνωσε στις 11/1 μια μεγάλη αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της, με τον Erid de Seynes να αναλαμβάνει το τιμόνι της για το 2026, με αναβάτες τους Barry Baltus και Tony Arbolino.

Μαζί με τον Mariano Roman, στη θέση του επικεφαλής αγώνων της Fantic, ο Stefano Bedon και ο Roberto Locatelli θα συνεχίσουν να ηγούνται της ομάδας ως Project Manager και Team Manager, αντίστοιχα. Με ένα καλά εδραιωμένο τεχνικό προσωπικό που θα παραμείνει για το 2026 και με αναβάτες τους Barry Baltus, τρίτος στη συνολική κατάταξη αναβατών του 2025, μαζί με τον νέο αναβάτη Tony Arbolino, ο οποίος έχει 29 βάθρα στην καριέρα του, συμπεριλαμβανομένων εννέα νικών, η Fantic Racing ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει μια άλλη σεζόν ως κορυφαία διεκδικήτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2.

Eric de Seynes, ιδιοκτήτης της ομάδας: “Πρώτα απ' όλα, αυτή είναι μια ανθρώπινη ιστορία, που καθοδηγείται από το πάθος. Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, η μοτοσυκλέτα και ειδικά ο κόσμος των αγώνων μου έχουν δώσει πολλά. Το όραμά μου είναι να προστατεύσω αυτό το όνειρο των αγώνων, ώστε να συνεχίσει να εμπνέει την επόμενη γενιά. Από αυτή την άποψη, για μένα, η Moto2 είναι μια μαγική κατηγορία. Ενώ το MotoGP είναι ένας πολύ μοναδικός κόσμος, το Moto2 αντιπροσωπεύει την κορυφή αυτού που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε πυραμίδα των ‘normal’ αγώνων. Κοιτάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα, θέλω να υποστηρίξω το ταλέντο και την επόμενη γενιά που θα χτίσει το μέλλον του αθλήματος. Για να ενισχύσω την αξιοπιστία αυτής της δέσμευσης, το Moto2 είναι το σημείο αναφοράς. Με αυτό το πνεύμα επέλεξα να επενδύσω στην ομάδα, με πλήρη σεβασμό σε όλα όσα έχουν χτιστεί και επιτευχθεί μέχρι τώρα. Ο τίτλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ομάδων που κατακτήθηκε την περασμένη σεζόν είναι μια επιπλέον απόδειξη του πόσο σταθερό είναι το συγκεκριμένο project. Ως ιδιοκτήτης της ομάδας, ο στόχος μου είναι να ενισχύσω αυτό το έργο: προσφέρω την πλήρη υποστήριξή μου σε μια νικήτρια ομάδα, στις αξίες του αθλήματος και στο πάθος που μοιραζόμαστε, καθώς και στους δύο αναβάτες που έχουν δεσμευτεί για το επόμενο έτος. Βρισκόμαστε μόλις στην αρχή αυτού του νέου ταξιδιού, με μακροπρόθεσμη προοπτική. Είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά και να αποδώσουμε. Πέρα από το να είμαστε μια νικήτρια ομάδα, θέλω επίσης να γίνουμε σημείο αναφοράς για τους οπαδούς που αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσφέροντας στις νέες γενιές την ευκαιρία να ζήσουν το όνειρο των αγώνων.”

Ετικέτες