MotoGP: Η εξήγηση για το μεσαίο δάχτυλο του Marc Marquez στην Gresini – Τι είχε προηγηθεί [VIDEO]

Όταν ο Marc ενημερώθηκε ότι o Alex ήταν μπροστά, αντέδρασε
MotoGP: Η εξήγηση για το μεσαίο δάχτυλο του Marc Marquez στην Gresini
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/11/2024

Ένας διάλογος με διάθεση πειράγματος που είχαν τα αδέρφια Marquez, μέσα στο τελευταίο Σαββατοκύριακο της αγωνιστικής σεζόν MotoGP 2024, συνεχίστηκε και την Τρίτη στη Βαρκελώνη που ήταν η πρώτη ημέρα δοκιμών.

Ολοκληρώνοντας την πρώτη του ημέρα ως αναβάτης πλέον της εργοστασιακής ομάδας της Ducati, ο Marc Marquez πέρασε μπροστά από το box της Gresini, σηκώνοντας το μεσαίο δάχτυλο και ενώ οι κάμερες ήταν μπροστά και κατέγραφαν.

Μαζί κατέγραψαν και την αντίδραση της Gresini που ήταν να χαμογελάσουν χαρούμενοι, κάνοντας σήμα πως τον αγαπούν ακόμη.

Υπάρχει μία μικρή ιστορία πίσω από αυτό το στιγμιότυπο που αρχικά παρεξηγήθηκε από μερίδα θεατών καθώς δεν ήξερε κανείς, τον λόγο που ο Marc Marquez προχώρησε στην χειρονομία.

Την Κυριακή μετά τον τελευταίο αγώνα και ενώ ήταν έτοιμος να βγάλει για τελευταία φορά τα χρώματα της Gresini, οι τεχνικοί και ο Team Manager Michele Masini, όπως και ο αδερφός του ο Alex Marquez του είπαν πως θα συνεχίσει να τα βλέπει καθώς από εδώ και πέρα θα τερματίζουν μπροστά του σε κάθε αγώνα.

Αυτό θα μπορούσε να πει κανείς πως είναι και φυσικό επακόλουθο από τα διαρκή πειράγματα στο box της Gresini και όπως και όλα τα υπόλοιπα γρήγορα έμεινε πίσω.
Όμως ο Alex Marquez ήταν τελικά ταχύτερος στο τελευταίο τεστ για φέτος και το πρώτο της επόμενης σεζόν, καθιστώντας εκείνο το αστείο ξανά επίκαιρο.

Για αυτό και οι παρευρισκόμενοι που ήταν ο πατέρας των αδερφών Marquez, οι τεχνικοί της Gresini και ο Team Manager γέλασαν καθώς περνούσε ο Marc, με εκείνον να κάνει στάση μπροστά στο box για να τους απαντήσει κατάλληλα.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MotoGP™ (@motogp)

 

Ο Alex, επιβεβαιώνει ότι το box της Gresini, προκάλεσε τον Marc και του είπανε είμαστε μπροστά σου.

«Ακόμη και ο πατέρας μου ήταν εκεί, διαλέγοντας τον ταχύτερο γιο», συμπλήρωσε ο Marc Marquez, τονίζοντας ότι δεν ήταν παρά ένα αστείο μεταξύ τους.

Ο Marc Marquez τερμάτισε τέταρτος στη δοκιμή πηγαίνοντας απευθείας από το Ducati GP23 στο GP25, χωρίς να κάνει ενδιάμεση στάση στις δοκιμές.

Περισσότερα για το τεστ της Βαρκελώνης, εδώ.

 

 

Ο Eric de Seynes νέος ιδιοκτήτης της Moto2 ομάδας της Fantic Racing!

Το καινούργιο εγχείρημα του δραστήριου πρώην CEO της Yamaha Motor Europe
Eric de Seynes, νέος ιδιοκτήτης της Fantic Moto2 Racing Team
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/1/2026

Ο Eric De Seynes έχει γράψει ιστορία ως ο πρώτος μη Ιάπωνας CEO της Yamaha Motor Europe, ενώ από το 2024 είναι Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Iwata στην Ευρώπη, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην εταιρεία Decathlon. Τώρα, ο δραστήριος και παθιασμένος με τη μοτοσυκλέτα Γάλλος γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης της Moto2 αγωνιστικής ομάδας της Fantic Racing.

Στη θητεία του ως CEO της Yamaha Europe, ο De Seynes είχε ενεργή ενασχόληση με τις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας, που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν και τα μεγάλα Πρωταθλήματα WorldSBK και MotoGP.

Αφού τώρα η Fantic Racing εξασφάλισε τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ομάδων το 2025, η Fantic Racing Moto2 ανακοίνωσε στις 11/1 μια μεγάλη αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της, με τον Erid de Seynes να αναλαμβάνει το τιμόνι της για το 2026, με αναβάτες τους Barry Baltus και Tony Arbolino.

Μαζί με τον Mariano Roman, στη θέση του επικεφαλής αγώνων της Fantic, ο Stefano Bedon και ο Roberto Locatelli θα συνεχίσουν να ηγούνται της ομάδας ως Project Manager και Team Manager, αντίστοιχα. Με ένα καλά εδραιωμένο τεχνικό προσωπικό που θα παραμείνει για το 2026 και με αναβάτες τους Barry Baltus, τρίτος στη συνολική κατάταξη αναβατών του 2025, μαζί με τον νέο αναβάτη Tony Arbolino, ο οποίος έχει 29 βάθρα στην καριέρα του, συμπεριλαμβανομένων εννέα νικών, η Fantic Racing ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει μια άλλη σεζόν ως κορυφαία διεκδικήτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2.

Eric de Seynes, ιδιοκτήτης της ομάδας: “Πρώτα απ' όλα, αυτή είναι μια ανθρώπινη ιστορία, που καθοδηγείται από το πάθος. Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, η μοτοσυκλέτα και ειδικά ο κόσμος των αγώνων μου έχουν δώσει πολλά. Το όραμά μου είναι να προστατεύσω αυτό το όνειρο των αγώνων, ώστε να συνεχίσει να εμπνέει την επόμενη γενιά. Από αυτή την άποψη, για μένα, η Moto2 είναι μια μαγική κατηγορία. Ενώ το MotoGP είναι ένας πολύ μοναδικός κόσμος, το Moto2 αντιπροσωπεύει την κορυφή αυτού που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε πυραμίδα των ‘normal’ αγώνων. Κοιτάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα, θέλω να υποστηρίξω το ταλέντο και την επόμενη γενιά που θα χτίσει το μέλλον του αθλήματος. Για να ενισχύσω την αξιοπιστία αυτής της δέσμευσης, το Moto2 είναι το σημείο αναφοράς. Με αυτό το πνεύμα επέλεξα να επενδύσω στην ομάδα, με πλήρη σεβασμό σε όλα όσα έχουν χτιστεί και επιτευχθεί μέχρι τώρα. Ο τίτλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ομάδων που κατακτήθηκε την περασμένη σεζόν είναι μια επιπλέον απόδειξη του πόσο σταθερό είναι το συγκεκριμένο project. Ως ιδιοκτήτης της ομάδας, ο στόχος μου είναι να ενισχύσω αυτό το έργο: προσφέρω την πλήρη υποστήριξή μου σε μια νικήτρια ομάδα, στις αξίες του αθλήματος και στο πάθος που μοιραζόμαστε, καθώς και στους δύο αναβάτες που έχουν δεσμευτεί για το επόμενο έτος. Βρισκόμαστε μόλις στην αρχή αυτού του νέου ταξιδιού, με μακροπρόθεσμη προοπτική. Είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά και να αποδώσουμε. Πέρα από το να είμαστε μια νικήτρια ομάδα, θέλω επίσης να γίνουμε σημείο αναφοράς για τους οπαδούς που αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσφέροντας στις νέες γενιές την ευκαιρία να ζήσουν το όνειρο των αγώνων.”

Ετικέτες