MotoGP: Η Monster Energy Yamaha αποκαλύπτει τα χρώματα του 2023

Στην Ινδονησία, την καρδιά του δικτύου της Yamaha
Yamaha_Livery_2023
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/1/2023

 

Στην Jakarta όπου γίνεται το μεγαλύτερο παγκοσμίως συνέδριο αντιπροσώπων Yamaha, το Yamaha Indonesia Motor Manufacturing 2023, ’3S Dealer Meeting‘, οι εργοστασιακοί αναβάτες της Yamaha παρουσίασαν τα νέα χρώματα των MotoGP.

Στη σκηνή μπροστά στο δίκτυο συνεργατών ανέβηκε ο Πρόεδρος της Yamaha Motor Co., Ltd κος Yoshihiro Hidaka, ο Γεν. Διευθυντής του αγωνιστικού τμήματος εξέλιξης και Πρόεδρος της Yamaha Motor Racing κος Takahiro Sumi, ο Διευθυντής της Yamaha Motor Racing και της Monster Energy Yamaha MotoGP Team κος Lin Jarvis, ο Πρόεδρος της Yamaha Indonesia Motor Manufacturing κος Dyonisius Beti, ο Διευθυντής Ομάδας Monster Energy Yamaha MotoGP κος Massimo Meregalli και φυσικά οι εργοστασιακοί αναβάτες Fabio Quartararo και Franco Morbidelli.

 

Yamaha_Livery_2023
τα νέα χρώματα θα επεκταθούν και σε MX - Supercross

Ο νέος συνδυασμός χρωμάτων της Monster Energy Yamaha MotoGP YZR-M1 για το 2023 ενσωματώνει τις κλασσικές αποχρώσεις της Yamaha με την γκρι απόχρωση να είναι το νέο στοιχείο για φέτος και το λογότυπο της Monster να φιγουράρει στο κέντρο του φαίρινγκ. Η συνεργασία της Monster με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha στα MotoGP κρατά από το 2013, ενώ το 2018 επεκτάθηκε και στον τίτλο της ομάδας με πολυετές συμβόλαιο που ανανεώθηκε πέρσι.

Οι στολές των αναβατών, το box και όλα τα παρελκόμενα θα ανανεωθούν τώρα στα νέα χρώματα ενώ η Yamaha ανακοίνωσε πως τα σλόγκαν των Yamaha Motor Philippines και PT Yamaha Indonesia Motor Manufacturing θα συνεχίσουν να υπάρχουν στις μοτοσυκλέτες ξεκινώντας από τα πρώτα τεστ στις 5-7 Φεβρουαρίου.

Ο κος Sumi δήλωσε: «Από το τεστ της Valencia και μετά το αγωνιστικό τμήμα εξέλιξης έχει δουλέψει ακούραστα για να κάνει τα επόμενα βήματα. Χρησιμοποιώντας τις παρατηρήσεις των αναβατών και της ομάδας έχουμε προχωρήσει σε βελτιώσεις ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί και στην κούρσα αυτής της χρονιάς για τον τίτλο των MotoGP. Πρέπει να ευχαριστήσουμε τους πιστούς υποστηρικτές μας και τους εργαζομένους της Yamaha για το φιλοσοφία Kando που ακολουθούν (Kando: Ιαπωνική λέξη για τα ταυτόχρονα συναισθήματα της βαθιάς ικανοποίησης και του έντονου ενθουσιασμού όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με κάτι που έχει τεράστια αξία). Ξεκινάμε αυτή τη σεζόν από λευκό χαρτί και με θετική νοοτροπία. Αναγνωρίζουμε πως το επίπεδο των MotoGP είναι πιο πάνω από κάθε άλλη φορά και είμαστε έτοιμοι για την πρόκληση. Ο Fabio Quartararo, ο Franco Morbidelli και η ομάδα είναι πανέτοιμοι και περιμένουμε μπόλικη αγωνιστική δράση για τους οπαδούς της Yamaha σε όλο τον κόσμο».

Yamaha_Livery_2023
Οι σημαντικότεροι άνθρωποι του εργοστασίου έδωσαν το παρόν

Ο κος Jarvis δήλωσε: «Πέρσι η ομάδα μας κατάφερε πολλές επιτυχίες ενώ αντιμετώπιζε έναν πολύ υψηλό ανταγωνισμό και μεγάλες προκλήσεις. Μία από τις κορυφαίες στιγμές που ξεχώρισε ήταν η ανανέωση του συμβολαίου με την Yamaha στο GP της Καταλονίας όπου ο Fabio το επισφράγισε και με νίκη. Εκείνη την στιγμή δεν είμασταν μόνο πανευτυχείς για την συνεχόμενη υποστήριξη της Monster Energy και την εμπιστοσύνη στην ομάδα μας, αλλά επίσης ενθουσιασμένοι για τις ευκαιρίες που ανοίγονταν εμπρός ώστε οι δεσμοί Yamaha και Monster Energy να γίνουν πιο δυνατοί. Φέτος είναι η ενδέκατη χρονιά που τους έχουμε ως χορηγούς της ομάδας και η πέμπτη χρονιά που βρίσκονται στον τίτλο της ομάδας. Τα νέα χρώματα έρχονται ως επιστέγασμα αυτής της βαθιάς συνεργασίας που θα επεκταθεί σε MX και Supercross. Είμαστε επίσης ευγνώμων στους επίσημους χορηγούς, συνεργάτες και προμηθευτές μας, πολλοί από τους οποίους συνεργάζονται επί σειρά ετών μαζί μας. Ο ανταγωνισμός στην κορυφαία κατηγορία της μοτοσυκλέτας δεν ήταν ποτέ τόσο έντονος όσο η χρονιά που τώρα έρχεται και είναι εξαιτίας στην δέσμευση και στον ενθουσιασμό των χορηγών μας, που μπορούμε να επικεντρωθούμε στο να φέρουμε το τρόπαιο σπίτι, για μία ακόμη φορά. Η προσθήκη των αγώνων sprint σημαίνει πως θα πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι, να προσαρμοζόμαστε και να είμαστε αποτελεσματικοί από το πρώτο κιόλας τεστ του 2023».

Ο Fabio Quartararo δήλωσε: «Το χειμερινό διάλειμμα δεν πήγε όπως το ήθελα εξαιτίας του τραυματισμού του χεριού μου στην προπόνηση motocross. Ωστόσο συνέχισα να δουλεύω ασταμάτητα. Έκανα πολύ γυμναστική και είμαι 100% προετοιμασμένος για την σεζόν του 2023. Έχω ξεπεράσει τον τραυματισμό του χεριού και είμαι έτοιμος να παλέψω για τον τίτλο ξανά. Ο νέος συνδυασμός χρωμάτων είναι μία ευχάριστη αλλαγή. Μου αρέσει η νέα εμφάνιση και η ανανέωση είναι πάντα θετική. Το πιο σημαντικό όμως, είναι πως ανυπομονώ να ξεκινήσω και πάλι να οδηγώ. Είμαι πολύ περίεργος να δοκιμάσω την YZR-M1 2023 στην Sepang και θα δουλέψουμε σκληρά αυτή τη σεζόν όπως πάντα κάνουμε. Έχουμε μάθει πολλά το 2022 και τώρα απλά θέλω να παλέψω για τον τίτλο ξανά. Οι οπαδοί έχουν υπάρξει πολύ υποστηρικτικοί, μου στέλνουν πολλά μηνύματα μέσα στον χειμών και είναι ενθουσιασμένος να τους δω στην πίστα ξανά και αυτή τη σεζόν. Θα περάσουμε πολύ καλά!».

Yamaha_Livery_2023

Ο Fanco Morbidelli δήλωσε: «Κάνουμε ένα καινούριο ξεκίνημα με μία νέα εμφάνιση. Όλα μηδένισαν και όλα είναι πιθανά και αυτή τη σεζόν οπότε ανοίγεται εμπρός μία ενδιαφέρουσα προοπτική. Τελειώσαμε το 2022 με καλύτερο συναίσθημα και τώρα είναι σημαντικό να κάνουμε καλή δουλειά στις επόμενες δοκιμές ώστε να ξεκινήσουμε την σεζόν τον Μάρτιο με τον πρώτο αγώνα στην Πορτογαλία. Ξεκινάμε αγώνες με νέο τρόπο που θα χρειαστεί να προσαρμοστούμε σε αυτό, αναβάτες αλλά και ομάδες. Το βλέπω όμως ως μία θετική αλλαγή από την στιγμή που είναι κάτι που οι οπαδοί θα ευχαριστηθούν αρκετά. Θέλω να ευχαριστήσω το κοινό στην Ινδονησία για την υποστήριξή τους και τον ενθουσιασμό που μας δίνει ώθηση και δεν μπορώ να περιμένω να ξεκινήσει η σεζόν του 2023 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Yamaha_Livery_2023

Επίσημοι Χορηγοί της Yamaha στα MotoGP:

- Monster Energy Company

- Eneos

- Blue Core

- Yamalube

- Akrapovic

- Yamaha Indonesia Motor Manufacturing/Semakin Di Depan

- Yamaha Motor Philippines/MIO

- BETA Tools

- Alpinestars

- VR46

- bLU cRU

- Gilles Tooling

- RCB

- Furukawa Electrics

- Debem

- DID

- NGK Spark Plugs

- BMC Air Filters

- Pont Grup

- Capit

- 2D

- Axalta

- Yamaha Corporation (Yamaha Music)

- Michelin

 

Επίσημοι Συνεργάτες:

- Alpinestars

- Siemens-LMS

- BLS

- BETA Tools

- GOM

- RCM

- Toyota Material Handling

- Hygenia

- Camaleonic Analytics

- 3M Peltor

- Namedsport

- ParkingGO

- Flex

- Airbank

Ετικέτες

MotoGP Αυστραλία: Pole Position Quartararo και έκπληξη Miller

Ξαφνικά δεν βλέπεις Ducati
MotoGP Αυστραλία: Pole Position Quartararo και έκπληξη Miller
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/10/2025

Παρόλο που ο Bezzecchi όχι μόνο έδειχνε αλλά ήταν και το απόλυτο φαβορί για την πρώτη σειρά της εκκίνησης από την πρώτη στιγμή της Q2, οι κίτρινες σημαίες και τα προβλήματα με τους υπόλοιπους αναβάτες όταν ήρθε η ώρα για γρήγορο γύρο, τον καθυστέρησαν. Στη δεύτερη προσπάθειά του πλησίασε το ρεκόρ γύρου, αλλά δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τον Quartararo. Ο Γάλλος άργησε να «μπει στο ρυθμό», όμως το τελευταίο του πέρασμα ήταν εκρηκτικό — από τη 10η θέση εκτοξεύτηκε στην 1η, εξασφαλίζοντας την πέμπτη pole της χρονιάς και νέο απόλυτο ρεκόρ γύρου στο Phillip Island.

Ο Bezzecchi που είχε κυριαρχήσει σε όλες τις περιόδους δοκιμών, έμεινε τελικά δεύτερος για μόλις τρία εκατοστά του δευτερολέπτου, ενώ ο Miller έκανε την έκπληξη ανεβαίνοντας στην πρώτη σειρά. Ο ήρωας του κοινού της Αυστραλίας βγήκε από το Q1 και συνέχισε με ακόμα πιο γρήγορο ρυθμό, πετυχαίνοντας την καλύτερη εμφάνισή του στις κατατακτήριες δοκιμές εδώ και δύο χρόνια.

Η καταστροφή του Bagnaia ήταν σε σκαλοπάτια και δυστυχώς τα κατέβαινε δύο – δύο, πηγαίνοντας προς τα κάτω αντί να προοδεύει ανεβαίνοντας την σκάλα. Έμεινε σχεδόν οκτώ δέκατα πίσω καταφέρνοντας να βάλει το όνομά του δίπλα σε εκείνο του Rins στην Q2, όμως τα πράγματα έγιναν ακόμη χειρότερα μετά την ποινή τριών θέσεων που του επιβλήθηκε για καθυστέρηση στη γραμμή και παρεμπόδιση του Bezzecchi. Θα εκκινήσει τελικά από τη 14η θέση.

Αντίστοιχα, ο Binder που έχασε την θέση στην Q2 για μόλις δύο εκατοστά του δευτερολέπτου, τιμωρήθηκε κι εκείνος με τρεις θέσεις για παρόμοια παράβαση εις βάρος του Zarco, πέφτοντας στη 16η σειρά της εκκίνησης.

Ο Raul Fernandez έχασε την πρώτη σειρά της εκκίνησης για ένα μόλις δέκατο και θα ξεκινήσει τέταρτος, ανοίγοντας τη δεύτερη σειρά για την Trackhouse, μπροστά από το ταχύτερο KTM, που ήταν για άλλη μία φορά του Acosta.

Ο Alex Marquez ξεκίνησε δυνατά, γράφοντας τον πρώτο γρήγορο χρόνο, αλλά έπεσε στην τέταρτη στροφή. Παρότι ξαναμπήκε αμέσως στη μοτοσυκλέτα και προσπάθησε να ανακάμψει, μια δεύτερη πτώση στην πρώτη στροφή, έβαλε πρόωρο τέλος στη συνεδρία του. Βγήκε αλώβητος και περιορίστηκε στην 6η θέση, πολύ πίσω από οτιδήποτε περιμένεις για την ταχύτερη Ducati!

Ο Aldeguer που για ακόμη μία φορά πήγε πολύ καλά στην Q1 σημείωσε ακριβώς τον ίδιο χρόνο με τον Espargaro και οι δυο τους θα μοιραστούν την τρίτη σειρά με τον Marini, τον μοναδικό αναβάτη της Honda στην Q2. Ο Diggia έκλεισε τη δεκάδα, αφήνοντας πίσω του τον Bagnaia, ενώ οι δύο εργοστασιακές Yamaha πλαισιώνουν την εκκίνηση με Quartararo στην κορυφή και Rins στην ουρά.

Ο Binder μοιράζεται την πέμπτη σειρά με Mir και Zarco, ενώ ο Oliveira θα ξεκινήσει από την έκτη σειρά μαζί με Morbidelli και Ai Ogura.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Q2:

ΘΕΣΗ

No.

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΜΟΤΟ

ΧΡΟΝΟΣ

ΔΙΑΦ.

ΠΡΟΗΓ.

1

20

Fabio Quartararo

Yamaha

01:26.465

 

 

2

72

Marco Bezzecchi

Aprilia

01:26.496

0.031

0.031

3

43

Jack Miller

Yamaha

01:26.708

0.243

0.212

4

25

Raul Fernandez

Aprilia

01:26.851

0.386

0.143

5

37

Pedro Acosta

KTM

01:26.874

0.409

0.023

6

73

Alex Marquez

Ducati

01:26.920

0.455

0.046

7

54

Fermin Aldeguer

Ducati

01:26.995

0.530

0.075

8

44

Pol Espargaro

KTM

01:26.995

0.530

0.000

9

10

Luca Marini

Honda

01:27.095

0.630

0.100

10

49

Fabio Di Giannantonio

Ducati

01:27.116

0.651

0.021

11

63

Francesco Bagnaia

Ducati

01:27.285

0.820

0.169

12

42

Alex Rins

Yamaha

01:27.491

1.026

0.206

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Q1:

Q2

54

Fermin Aldeguer

Ducati

01:27.071

 

 

Q2

43

Jack Miller

Yamaha

01:27.080

0.009

0.009

13

33

Brad Binder

KTM

01:27.109

0.038

0.029

14

36

Joan Mir

Honda

01:27.280

0.209

0.171

15

5

Johann Zarco

Honda

01:27.392

0.321

0.112

16

88

Miguel Oliveira

Yamaha

01:27.726

0.655

0.334

17

21

Franco Morbidelli

Ducati

01:27.789

0.718

0.063

18

79

Ai Ogura

Aprilia

01:27.817

0.746

0.028

19

32

Lorenzo Savadori

Aprilia

01:28.156

1.085

0.339

20

23

Enea Bastianini

KTM

01:28.211

1.140

0.055

21

35

Somkiat Chantra

Honda

01:28.273

1.202

0.062

22

51

Michele Pirro

Ducati

01:28.451

1.380

0.178