MotoGP Ιαπωνίας: Στην πράξη το πρόβλημα ήταν μεγαλύτερο, αποσύρεται ο Lorenzo!

Σοβαρό πρόβλημα για την Ducati..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/10/2018

Σε έναν κρίσιμο αγώνα για την Ducati που θα ήθελε πολύ ο Dovizioso να μην είναι μόνος του στον αγώνα, ο Lorenzo αποσύρεται μετά από σύντομη παραμονή στις δοκιμές, καθώς βρήκαν πως ο τραυματισμός του στην Ταϊλάνδη είναι πολύ πιο σοβαρός από αυτό που είχαν καταλάβει.

Κι αυτό φυσικά δημιουργεί μία τεράστια σειρά από ερωτήματα, ιδιαίτερα στην περίπτωση του Lorenzo, του ανθρώπου που το 2013 -να σας θυμίσουμε- είχε τραυματιστεί, χειρουργηθεί και τερματίσει πέμπτος μέσα σε 48 ώρες με αυτή την σειρά των γεγονότων! Τότε είχε σπάσει την κλείδα του στις πρώτες δοκιμές στο Assen, πέταξε στην Βαρκελώνη όπου και υποβλήθηκε σε δίωρο χειρουργείο τα ξημερώματα της Παρασκευής, πέρασε τις απαραίτητες δοκιμασίες φυσικής κατάστασης το πρωί του Σαββάτου πίσω στην Ολλανδία και την Κυριακή έτρεξε στον αγώνα και βγήκε πέμπτος. Όταν έχεις μία από τις πιο γρήγορες επανακάμψεις στην ιστορία των MotoGP, το να μην «έχεις δει» το κάταγμα σχεδόν ένα μήνα μετά είναι λογικό να εγείρει ερωτήματα.

Κι έτσι ήδη από την Ταϊλάνδη που ο Lorenzo δεν αγωνίστηκε, είχε κιόλας ακουστεί πως επειδή φεύγει για την Honda και καθώς δεν κυνηγά το πρωτάθλημα δεν προσπαθεί αρκετά. Τότε η αντίδραση του κόσμου ήταν βασισμένη στο γεγονός πως δεν είχε βρεθεί κάποιο κάταγμα, και ο λόγος που αποσύρεται «ο άνθρωπος που οδηγεί χειρουργημένος» από τον αγώνα της Κυριακής ενώ ήταν ακόμη Παρασκευή είναι γιατί «έχει δέσει το γάιδαρο» κι άλλα τέτοια παρόμοια. Ο Lorenzo δεν επέστρεψε πίσω στην Βαρκελώνη στους δικούς του γιατρούς, παρέμεινε στην Ταϊλάνδη κάνοντας εντατική προπόνηση. Το γεγονός παραμένει όμως πως οι δύο ακτινογραφίες είναι διαφορετικές, και πως τώρα φαίνεται ένα κάταγμα με μία εικόνα ανησυχητική που δεν έχει σύγκριση με την προηγούμενη. Ο Lorenzo έφτασε στην Ιαπωνία από την Ταϊλάνδη έτοιμος να αγωνιστεί στον αγώνα κάνοντας εντατική προπόνηση στο μεσοδιάστημα. Όλη του η προετοιμασία ήταν προετοιμασία για αγώνα, και ανάκαμψη εστιάζοντας στο γεγονός πως δεν υπάρχει σοβαρό κάταγμα, μέχρι την στιγμή που βγήκε στην πίστα σήμερα στην Ιαπωνία και αναγκάστηκε να επιστρέψει γρήγορα πίσω. Ψάχνοντας την αιτία για τον πόνο στον καρπό μόλις οδήγησε, οι νέες ακτινογραφίες αποκάλυψαν μία νέα εικόνα του κατάγματος που πριν δεν είχε φανεί.

Ο ίδιος θέλει να μάθει αν το κάταγμα ήταν έτσι από την πρώτη στιγμή, ή ο τραυματισμός του μετατράπηκε σε κάταγμα που απαιτεί χειρουργείο κατά την προπόνηση στην Ταϊλάνδη ώστε να έρθουν στην επιφάνεια τα αίτια που χάνει τον αγώνα, ωστόσο αυτό παραμένει δευτερεύον. Η προτεραιότητά του αυτή την στιγμή είναι να γίνει σωστή και ταχεία αποκατάσταση και μάλιστα με ανοικτό το ενδεχόμενο ενός μικρού θαύματος όπου θα μπορούσε να σημαίνει και την επιστροφή του στον αγώνα, αν ζητήσει να εξεταστεί από την επιτροπή και περάσει τις εξετάσεις…

 

UPDATE:

Οι πιθανότητες να τρέξει ο Lorenzo ακόμα και στον επόμενο αγώνα της Αυστραλίας είναι πλέον μικρότερες από πριν καθώς γίνεται ολοένα και πιο πιθανό να χρειαστεί μακρά αποκατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση η Ducati είναι αναγκασμένη να φέρει αναβάτη αντικατάστασης καθώς τρέχει και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η πρώτη σκέψη είναι ο Michele Pirro

Ετικέτες

MotoGP - Pedro Acosta: Ταχύτατος με την RC16 του 26

Φαίνεται πως οι Αυστριακοί κινούνται προς τον σωστό δρόμο
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/2/2026

Οι Αυστριακοί ήρθαν στη Sepang με νέο πλαίσιο, ψαλίδι και αεροδυναμικό πακέτο και ο Pedro Acosta ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της KTM, τερματίζοντας τέταρτος, σημειώνοντας ότι η RC16 του 2026 είναι ευκολότερη στην οδήγηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ισπανός αναβάτης θα αγωνίζεται με Ducati δίπλα στον Marc Marquez από την επόμενη σεζόν και σήμερα έκανε δηλώσεις όσον αφορά τη νέα RC16 που θα αγωνίζεται φέτος, με την οποία γράφει ήδη τους πρώτους γύρους του στην πίστα της Sepang.

Πάνω από όλα, η μοτοσυκλέτα είναι ελαφρώς ευκολότερη στην γρήγορη οδήγηση. Δεν χρειάζεται πλέον να δίνεις το 100% για να κάνεις έναν γρήγορο γύρο. Όλα γίνονται πιο εύκολα. Θυμάμαι ότι πέρυσι είχα πέντε πτώσεις εδώ κατά τη διάρκεια των δοκιμών και άλλες τρεις φορές κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Είναι αρκετά δύσκολο να πηγαίνεις γρήγορα όταν πέφτεις τόσες πολλές φορές. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την πορεία των πραγμάτων. Είναι αλήθεια ότι δουλέψαμε πολύ αυτό το χειμώνα”.

Σχετικά με το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας, πρόσθεσε: “Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τη δουλειά που κάναμε σήμερα. Επικεντρωθήκαμε πολύ στην αεροδυναμική. Ήταν μια κουραστική μέρα. Χθες, με τις δοκιμές διαμόρφωσης του πλαισίου, ήταν επίσης μια κουραστική μέρα. Αλλά είμαι ευχαριστημένος. Ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Υπάρχουν ακόμα πολλά να κάνουμε. Λόγω των καιρικών συνθηκών, δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε όλο το πρόγραμμά μας”.

Όσον αφορά το νέο αεροδυναμικό πακέτο της RC16, είπε: “Ειλικρινά, νομίζω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Είναι αλήθεια ότι πρέπει ακόμα να δω τι κάνουν οι άλλοι και ποια κατεύθυνση θα πάρει ο κατασκευαστής. Αλλά, κατά τη γνώμη μου, φαίνεται αρκετά καλό. Αύριο, με ένα επιπλέον ελαστικό, θα είναι η μέρα που θα επικεντρωθούμε στη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Φαίνεται ότι υπάρχει βελτίωση. Αλλά ποτέ μην λες ποτέ ”.