MotoGP Jorge Martin-Aprilia Racing: Τελικά δεν θα τον αφήσει έτσι εύκολα το Noale

Δεν είναι ελεύθερος λέει ο Massimo Rivola -Στα δικαστήρια μπορεί να φτάσει ο Martin για να λύσει το συμβόλαιό του
Massimo Rivola 2025 Jorge Martin
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

30/6/2025

Ο μάνατζερ του Jorge Martin θεωρεί δεδομένη την πρόωρη λύση του συμβολαίου του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, όμως το αφεντικό της εργοστασιακής ομάδας, Massimo Rivola, απαντά ότι ο Ισπανός δεν είναι ελεύθερος για το 2026. 

Ο Rivola απαντά στον Albert Valera, μάντατζερ του Martin, που "καίγεται" να βρει ομάδα για τον αναβάτη του, o οποίος δεν πιστεύει πλέον στο πρότζεκτ της Aprilia και θεωρεί ότι δεν θα είναι ανταγωνιστικός με την εργοστασιακή ομάδα στο MotoGP, του χρόνου και ακόμη περισσότερο την επόμενη χρονιά που αλλάζουν και οι κανονισμοί. 

Ο Jorge Martin φαίνεται πεπεισμένος να βρει άλλον κατασκευαστή παρά τα δείγματα γραφής του Marco Bezzecchi στο Assen και την εμφανή πρόοδο που παρουσιάζει η εργοστασιακή μοτοσυκλέτα της Aprilia τους τελευταίους γύορυς τόσο σε απόλυτη ταχύτητα, όσο και σε ρυθμό αγώνα, στον μικρότερο Sprint και στον κυρίως της Κυριακής. 

Ο Valera βροντοφωνάζει όπου σταθεί και όπου βρεθεί ότι ο Martin θα είναι ελεύθερος του χρόνου και αυτή η τακτική του ώθησε τον Rivola να απαντήσει μετά τον γύρο της Ολλανδίας ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι. "Προφανώς, αυτός (σ.σ. ο Martin) δεν πρόκειται να είναι ελεύθερος το 202", είπε ο Ιταλός σε δημοσιογράφο του TNT Sports και πρόσθεσε ότι αυτή την απόφαση θα την πάρει ο... δικαστής, αν χρειαστεί οι δύο πλευρές να φτάσουν ως εκεί. 

Ο Rivola έδωσε μάλιστα σε όλους να καταλάβουν ότι η Aprilia είναι πολύ σίγουρη για το συμβόλαιο που έχει με τον Ισπανό, δεν αγχώνεται με λίγα λόγια για όλα αυτά που ακούγονται. Στο πρόγραμμα για τον Martin είναι επίσης το ιατρικό τσεκ απ που θα γίνει αυτή την εβδομάδα, ενώ αν όλα πάνω καλά ο Martin θα κάνει πριβέ δοκιμή στο Misano, έχοντας ως στόχο να δει αγωνιστική δράση στο GP της Τσεχίας.

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι