MotoGP-Jorge Martin: Αργή αλλά σταθερή η βελτίωση της κατάστασής του

Παραμένει στο Κατάρ - O Savadori στη θέση του για τον γύρο στη Jerez
Jorge Martin κατάσταση υγείας 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

17/4/2025

Αργά αλλά σταθερά η κατάσταση του Jorge Martin που βρίσκεται ακόμη σε νοσοκομείο του Κατάρ βελτιώνεται και η Aprilia Racing εμφανίζεται ελαφρώς αισιόδοξη.

Ο άτυχος παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκεται στο γενικό νοσοκομείο Hamad στην πρωτεύουσα του Κατάρ και η κατάστασή του παρακολουθείται στενά.

Τα κατάγματα στα πλευρά του Martin δεν είναι εκείνα που χρήζουν στενής παρακολούθησης αλλά το τραύμα που έχει στον πνεύμονα ο Ισπανός, η αναπνοή του οποίου εξακολουθεί να υποστηρίζεται μηχανικά. Ο Martin αναφέρει ότι πονάει αλλά πλέον είναι σε θέση να κινείται λίγο περισσότερο και να νιώθει λίγο καλύτερα και ευχαριστεί όλους εκείνους που τον υποστηρίζουν και του προσφέρουν βοήθεια.

Σύμφωνα και με την επίσημη ανακοίνωση της Aprilia Racing οι εξετάσεις δείχνουν ότι η κατάσταση βελτιώνεται ωστόσο τα σπασμένα πλευρά προκαλούν ακόμη πόνο μεγάλης έντασης στον εργοστασιακό αναβάτη των Ιταλών και αυτό περιορίζει στο ελάχιστον δυνατό και την κινητικότητά του.

Τώρα έχει προτεραιότητα να διασταλεί πλήρως ο πνεύμονας που είχε καταρρεύσει εξαιτίας του τραύματος που είχε υποστεί ο Ισπανός και τότε το ιατρικό επιτελείο θα αφαιρέσει την αποστράγγιση που έχει τοποθετηθεί (όταν φτάσει στο 90%), ενώ θα σταματήσει και η μηχανική υποστήριξη της αναπνοής του. 

Όταν με το καλό γίνει και αυτό τότε είναι που θα αρχίσει να σχεδιάζεται η επιστροφή του Martin στην Ευρώπη με το Noale να βρίσκεται σε συνεχή επικοινωνία με το επιτελείο του νοσοκομείου που κουράρει τον Martin, τον ιατρικό διευθυντή του MotoGP, Angel Charte αλλά και τον Franco Perona της Lifenet Healthcare, με την οποία συνεργάζεται η ιταλική ομάδα.

O Lorenzo Savadori θα είναι ο αναβάτης που θα οδηγήσει τη δεύτερη εργοστασιακή Aprilia αντί του Jorge Martin στο Grand Prix της Jerez.

MotoGP και F1 στην ίδια πίστα, την ίδια ημερομηνία! - Ριζοσπαστικό σχέδιο Dorna και Liberty Media

Οι CEO της Dorna Sports και της F1, Carmelo Ezpeleta και Stefano Domenicali καλοβλέπουν το σενάριο
motomag Dorna και Liberty Media εξετάζουν την ιδέα για αγώνα MotoGP και F1 στην ίδια τοποθεσία και στην ίδια ημερομηνία
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

31/1/2024

Μία ιδέα που θυμίζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας, ίσως στο κοντινό μέλλον να γίνει πραγματικότητα, καθώς οι υπεύθυνοι για τις δυο μεγαλύτερες διοργανώσεις μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο (F1 & MotoGP) εξετάζουν το ενδεχόμενο ενός κοινού event όπου την ίδια ημερομηνία και στην ίδια πίστα θα γίνουν παράλληλα αγώνας F1 και αγώνας MotoGP! 

Η ιδέα έπεσε στο τραπέζι κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς και συγκεκριμένα στο Grand Prix του Portimao. Αν θυμάστε, ο CEO της F1, Stefano Domenicali -Διευθυντής της Ferrari στην F1 από 2007 έως το 2014- είχε παρευρεθεί στον αγώνα του MotoGP, με τον Ιταλό να συνομιλεί με τον Carmelo Ezpeleta. Εκεί είχε πέσει στο τραπέζι, όπως είπε ο Ezpeleta στην ισπανική εθνική ημερήσια αθλητική εφημερίδα Marca, η σκέψη το να βρεθούν στην ίδια πίστα και στην ίδια ημερομηνία MotoGP και F1.

O Ezpeleta δήλωσε στη Marca: “Με τον Stefano Domenicali, με τον οποίο έχω μια εξαιρετική σχέση εδώ και πολλά χρόνια, το σκεφτόμαστε εδώ και πολύ καιρό. Δεν είναι εύκολο, αλλά δεν μπορούμε να το βγάλουμε από το μυαλό μας. Αν είναι δυνατόν, θα το κάνουμε.”

Dorna και Liberty Media εξετάζουν την ιδέα για αγώνα MotoGP και F1 στην ίδια τοποθεσία και στην ίδια ημερομηνία

Οι δηλώσεις του Ezpeleta όπως είναι λογικό ενθουσίασαν τους οπαδούς και των δύο μηχανοκίνητων θεσμών ωστόσο οι προκλήσεις και οι δυσκολίες που θα πρέπει να ξεπεραστούν είναι αρκετές. Δεν αναφερόμαστε στο κομμάτι συνύπαρξης των χορηγών και στα τηλεοπτικά δικαιώματα καθώς σε αυτό είμαστε σίγουροι πως θα βρεθεί λύση. Το δύσκολο είναι να βρεθεί η τοποθεσία για να πραγματοποιηθεί το συγκεκριμένο εγχείρημα. Αφενός αρκετές πίστες θα θέλουν να έχουν αυτή την παγκόσμια πρωτοπορία καθώς θα δουν τα έσοδα τους να εκτινάζονται αφετέρου όμως θα πρέπει να σκεφτούμε πως το σημαντικότερο πρόβλημα έγκειται στον τομέα της ασφάλειας καθώς οι κανονισμοί ασφαλείας των δύο θεσμών έχουν αρκετά κοινά αλλά και αρκετές διαφορές. Δεν χρειάζεται να πούμε πως οι αγώνες της F1 που διεξάγονται σε δημόσιους δρόμους όπως το Μονακό, το Λος Άτζελες και άλλα, δεν υπάρχει πιθανότητα να φιλοξενήσουν “κοινό αγώνα” αν και οι διοργανωτές πολύ θα το ήθελαν, παρολαυτά στο βωμό του χρήματος όλα και όλοι θυσιάζονται. Παράλληλα, οι εγκαταστάσεις της πίστας που θα επιλεγεί θα πρέπει να μπορούν να φιλοξενήσουν την ίδια χρονική στιγμή όλα τα φορτηγά και motorhomes των δυο Πρωταθλημάτων, και φυσικά το προσωπικό όλων των ομάδων.

Η ιδέα του να δούμε αγώνα MotoGP και F1 στην ίδια τοποθεσία και στην ίδια ημερομηνία μπορεί να απέχει αρκετά από το να υλοποιηθεί ωστόσο η ιδέα και μόνο μας ιντριγκάρει πολύ.

Ετικέτες