MotoGP: Jorge Martin - “Η Ducati θα επιστρέψει στο φυσιολογικό”

Ο Ισπανός πιστεύει πως η Ducati θα επανέλθει στη μάχη των νικών στο Ισπανικό Grand Prix
Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/4/2026

Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia Racing εκτιμά πως η ευρωπαϊκή επιστροφή του MotoGP θα φέρει και την επαναφορά της κανονικότητας, με τη Ducati να ανεβάζει ξανά ρυθμό.

Η αρχή της σεζόν 2026 στο MotoGP μόνο εύκολη δεν ήταν για τη Ducati, η οποία δείχνει να βρίσκεται ένα βήμα πίσω από την εξαιρετικά δυνατή Aprilia στους πρώτους αγώνες της χρονιάς.

Παρά τη νίκη στο Sprint της Βραζιλίας και παρουσίες στο βάθρο στους αγώνες μικρότερης διάρκειας, η εταιρεία της Μπολόνια έχει μόλις ένα βάθρο σε κανονικό αγώνα μετά από τρεις γύρους. Αυτό ήρθε από τον Fabio Di Giannantonio με τη δορυφορική ομάδα VR46 στη Βραζιλία, ενώ ο εν ενεργεία πρωταθλητής Marc Marquez δεν έχει ακόμη καταφέρει να ανέβει σε βάθρο Κυριακής.

Η εικόνα αυτή απέχει πολύ από την περσινή κυριαρχία της Ducati, όταν είχε σαρώσει νίκες τόσο σε Sprint όσο και σε κανονικούς αγώνες στους πρώτους γύρους της σεζόν.

Αντίθετα, η Aprilia, αν και όχι εξίσου αποτελεσματική στα Sprint, έχει κυριαρχήσει στους αγώνες της Κυριακής με τον Marco Bezzecchi να πετυχαίνει τρεις συνεχόμενες νίκες σε Ταϊλάνδη, Βραζιλία και ΗΠΑ.

Ωστόσο, ο Jorge Martin εμφανίζεται βέβαιος πως η κατάσταση θα αλλάξει στο ευρωπαϊκό σκέλος του πρωταθλήματος και συγκεκριμένα στο ισπανικό  Grand Prix στο Jerez.

“Στη Jerez, όλα θα επιστρέψουν στο φυσιολογικό,” δήλωσε χαρακτηριστικά, για να προσθέσει με νόημα: “Η Ducati θα επιστρέψει στο επίπεδό της”.

Από την πλευρά της Ducati, ο γενικός διευθυντής Gigi Dall’Igna χαρακτήρισε τον αγώνα στις ΗΠΑ ως ένα πραγματικό “καμπανάκι” για την ομάδα.

Επιστροφή Martin και προσγειωμένες προσδοκίες

Η επιστροφή του Jorge Martin σε υψηλό επίπεδο μετά το δύσκολο 2025 αποτελεί μία από τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής χρονιάς, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι έχασε τα αρχικά τεστ προετοιμασίας.

Ξεκινώντας με τέταρτη θέση στην Ταϊλάνδη, ο Ισπανός ανέβηκε ξανά στο βάθρο στη Βραζιλία, πριν εκμεταλλευτεί μια διαφορετική στρατηγική στο sprint του COTA για να πάρει τη νίκη. Στον κυρίως αγώνα τερμάτισε δεύτερος και πλέον βρίσκεται μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Marco Bezzecchi.

Παρά τα αποτελέσματα, ο ίδιος επιμένει πως προσπαθεί να κρατά χαμηλά τις προσδοκίες του:

“Ειλικρινά, δεν το περίμενα αυτό στο Austin. Προσπάθησα να μειώσω λίγο τις προσδοκίες μου. Δεν ήμασταν έτοιμοι. Το πλάνο ήταν να περάσουμε δύο-τρεις αγώνες χωρίς πίεση, να μαζεύουμε βαθμούς – πέμπτη, όγδοη θέση, ό,τι έρθει θα ήταν καλό”.

Και κατέληξε, “συνήθως το τέλος της σεζόν είναι το δυνατό μου σημείο, αλλά δεν θέλω να βιαστώ”.

Ο Martin αναμένεται να αποχωρήσει από την Aprilia στο τέλος της χρονιάς, με προορισμό τη Yamaha, ενώ τη θέση του στην ιταλική ομάδα εκτιμάται ότι θα αναλάβει ο Francesco Bagnaia.

MotoGP: Ο Fabio Quartararo στη Honda το 2027

Μεταγραφική βόμβα μεγατόνων λίγο πριν την έναρξη της σεζόν του 2026
fabio
Από τον

Παύλο Καρατζά

29/1/2026

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του motorsport.com, ο Fabio Quartararo θα αποχωρήσει από τη Yamaha στο τέλος της σεζόν και θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Honda από το 2027!

Ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 που φέτος διανύει την 8η του σεζόν στη Yamaha και το όνομά του είναι συνυφασμένο με την ιαπωνική εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες αποχωρεί στο τέλος της σεζόν και από το 2027 θα αγωνίζεται με το HRC.

Αν οι πηγές του δημοσιεύματος είναι στέρεες -που λόγω της συνέπειας των πληροφοριών του Motorsport.com δύσκολα αμφισβητούνται- μιλάμε για μία τεράστια επιτυχία της Honda που φαίνεται πως θέλει να επενδύσει στο κορυφαίο ταλέντο του El Diablo για να μπει δυναμικά στη νέα εποχή του MotoGP με τους κινητήρες των 850 κυβικών και ίσως στην Ιαπωνική εταιρεία πιστεύουν πως με την μεταγραφή αυτή θα γεφυρώσουν την απόσταση που τους χωρίζει αυτή τη στιγμή με Ducati,Aprilia και KTM.

Quartararo

Ο Γάλλος είναι 27 ετών και έχει κατακτήσει τον Παγκόσμιο τίτλο με την Yamaha το 2021, ενώ τις τελευταίες σεζόν έχει εκφράσει μεγάλα παράπονα για την απόδοση της μοτοσυκλέτας και φαίνεται πως η υπομονή του εξαντλήθηκε.

Ο Quartararo λοιπόν υπέγραψε με την Honda διετές συμβόλαιο, για το 2027 και 2028 και αυτή θα είναι η πρώτη φορά που θα αγωνιστεί στην κορυφαία κατηγορία με διαφορετικό κατασκευαστή από την Iwata.

Μεγάλο ρόλο στην απόφαση του Γάλλου φαίνεται πως έπαιξε και η αποχώρηση του Lin Jarvis στο τέλος του 2024 και η αντικατάστασή του από τον Paolo Pavesio, που επέφερε μια διαφορετική προσέγγιση στις σχέσεις με τους αναβάτες, κάτι που μάλλον δεν βοήθησε. “Δεν μιλάω πολύ με τον Paolo. Οι άνθρωποι που με ενδιαφέρουν είναι αυτοί στο γκαράζ. Μιλάω περισσότερο με τους μηχανικούς παρά με αυτόν ”, είχε δηλώσει ο Quartararo

Ενδιαφέρον έχει και το ποιος αναβάτης θα αποχωρήσει από την Honda για να πάει στην θέση του ο Quartararo, με τα συμβόλαια του Joan Mir και Luca Marini να λήγουν στο τέλος της σεζόν.