MotoGP Jorge Martin: Ξανά στο κρεβάτι του πόνου

Αφαίρεσε τις μεταλλικές πλάκες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

17/12/2021

Μετά τα δοκιμαστικά στην πίστα της Jerez όπου οι αναβάτες της Ducati πήραν την πρώτη τους γεύση από τη μοτοσυκλέτα του 2022 (της εργοστασιακής και των δορυφορικών ομάδων) ο rookie της χρονιάς Jorge Martin είχε προγραμματίσει άλλη μια επίσκεψη στο χειρουργείο για την αφαίρεση των μεταλλικών “εξαρτημάτων” στο δεξί χέρι και πόδι, τα οποία είχαν μπει στην προηγούμενη εγχείρηση που είχε κάνει μετά το τρομακτικό ατύχημα που είχε στο  Portimao και παραλίγο να γίνει αιτία να σταματήσει τους αγώνες όπως ο ίδιος είχε δηλώσει.

Ο λόγος που ξαναμπήκε στο χειρουργείο οφειλόταν στο γεγονός πως αυτές οι “μεταλλικές ενισχύσεις” του προκαλούσαν πόνους κατά την διάρκεια του αγωνιστικού τριήμερου και είχε προγραμματιστεί να γίνει στις 14 Δεκεμβρίου. Τελικά λίγες ώρες πριν, ο αναβάτης της Pramac ανέβασε φωτογραφία στο tweeter από το κρεβάτι του νοσοκομείου μετά την ολοκλήρωση της επέμβασης. 

MotoGP: Λευκός καπνός για συμφωνία διοργανωτών και κατασκευαστών

Στον ερχόμενο αγώνα στο Brno αναμένονται οι ανακοινώσεις και μετά … καταιγίδα μεταγραφών
motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η περίφημη συμφωνία που θα διέπει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2027 ως το 2031 έπρεπε κανονικά να έχει υπογραφεί από πέρυσι και, αν δεν είχε προκύψει η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media, αυτό πιθανότατα θα είχε ήδη συμβεί. Οι νέοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες ωστόσο εισέβαλλαν στο πρωτάθλημα ως ταύροι σε υαλοπωλείο και άρχισαν να δείχνουν δείγματα των προθέσεών τους σε όλα τα επίπεδα, από την υποβάθμιση των μικρότερων κατηγοριών ως τις ολοένα και διογκούμενες απαιτήσεις προς τις ομάδες.

Η Concorde Agreement, η συμφωνία που θα διέπει τη συνεργασία διοργανωτών και κατασκευαστών για τα επόμενα πέντε χρόνια ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αν και πλέον όλα δείχνουν πως φτάσαμε στο τέλος της διαπραγμάτευσης και όλα δείχνουν πως στη Grand Prix της Τσεχίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (19-21/6) θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προφανώς ως τότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει συμφωνηθεί, από τις πηγές μας ωστόσο προκύπτουν κάποια δεδομένα. Πρώτον και βασικότερο, το αίτημα των κατασκευαστών για ποσοστά από τα έσοδα του MotoGP μάλλον δεν περνά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει συμφωνηθεί πάγιο ετήσιο ποσό προς τις ομάδες, όπως ίσχυε ως τώρα, αλλά πιθανότατα λίγο αυξημένο.

Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες στο ζήτημα της επικοινωνιακής προβολής, όπου η MotoGP Sports Entertainment Group (MGPSEG, πρώην Dorna) θέλει πολύ αυξημένη εμπλοκή από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, αλλά μάλλον δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή εδώ.

Ακόμη περισσότερο όμως, περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι άλλο θα αλλάξει στις διαδικασίες του πρωταθλήματος σε ζητήματα που είχαν τεθεί από την MGPSEG, όπως η ύπαρξη τρίτου αναβάτη ως αναπληρωματικού, η επιβολή μιας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη αντί δύο και άλλα τέτοια ζητήματα που αναμένεται να επηρεάσουν την αγωνιστική δράση πολύ πιο άμεσα από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πιθανότατα λοιπόν αυτό που θα ανακοινωθεί θα είναι ένα προσχέδιο συμφωνίας με τις βασικές αρχές που θα διέπουν το πρωτάθλημα από το 2027, με αρκετά ανοικτά θέματα να μεταφέρονται σε επόμενες διαβουλεύσεις. Διαβάζουμε επίσης για πρόβλεψη επέκτασης της συμφωνίας αυτής και για μια ακόμη πενταετία, δηλαδή ως και το 2036.

Στο μεταξύ, ενδεχόμενη ανακοίνωση της πολυπόθητης συμφωνίας θα ξεκλειδώσει και τις ανακοινώσεις μεταγραφών, κάτι που μάλλον δεν θα αλλάξει δραστικά τον κόσμο μας ως θεατές του αθλήματος, μιας και η επικαιρότητα πρακτικά έχει ήδη σκιαγραφήσει τις περισσότερες μετακινήσεις που θα γίνουν ενόψει 2027.

Ετικέτες