MotoGP Κατάρ: Το πόρισμα για Martin – Δεν έχει πάρει εξιτήριο

Το μόνο καλό πως ο επόμενος αγώνας είναι σε 2 εβδομάδες
MotoGP Κατάρ: Ποινή στον Vinales για τις πιέσεις, 14ος από 2ος! Ανεβαίνει θέση ο Bagnaia!
Από το

motomag

14/4/2025

Ο Χόρχε Μαρτίν έκανε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του στη δράση στο 4o Grand Prix του Κατάρ, όπου η ατυχία τον βρήκε ξανά, σημειώνοντας νέα πτώση και τραυματισμό. Ο αναβάτης της Aprilia έπεσε στον 14ο γύρο του αγώνα της Κυριακής, και η ομάδα του ανακοίνωσε πως υπέστη κατάγματα στα πλευρά.

Ο Martin δεν κατάφερε να σηκωθεί αμέσως μετά την πτώση, του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες στο σημείο και έπειτα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο, με την ομάδα του να δηλώνει: «Ο Χόρχε Μαρτίν υπέστη τραύμα στον θώρακα. Ο αναβάτης διατηρεί πλήρη συνείδηση και δεν φέρει τραυματισμούς στα άκρα του. Έχει εκχυμώσεις στο δεξιό θώρακα με πνευμοθώρακα. Θα μεταφερθεί στο νοσοκομείο για να υποβληθεί σε αξονική τομογραφία για περαιτέρω διερεύνηση.»

Η αξονική τομογραφία έδωσε όντως περισσότερες πληροφορίες σύμφωνα με δήλωση της ομάδας του αναβάτη: "Ο Μαρτίν υποβλήθηκε σε αξονική τομογραφία που έδειξε επιδείνωση του πνευμοθώρακα, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την αποσυμπίεση. Ο αναβάτης θα παραμείνει υπό παρακολούθηση στο νοσοκομείο για μερικές ημέρες μέχρι να υποχωρήσει ο πνευμοθώρακας."

Η τελική διάγνωση αποκάλυψε: "Η τελική εξέταση έδειξε κατάγματα στις δεξιές οπίσθιες πλευρές του θώρακα."

Άλλο ένα χτύπημα για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2024 που ευτυχώς άφησε ανεπηρέαστο το πρόσφατο χειρουργείο από το οποίο ακόμη δεν έχει αναρρώσει πλήρως, παρά την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση. Του ευχόμαστε ολόψυχα ταχεία ανάρρωση από αυτή την περιπέτεια.

 

FIM-MotoGP: Χρηματοδότηση έως 200.000 ευρώ για νέα ταλέντα σε Moto3 Junior και Ευρωπαϊκό Moto2

Θέλει να σπάσει το δίπολο Ισπανίας-Ιταλίας που έχει κατακλύσει όλες τις κατηγορίες - Ποιες είναι οι προϋποθέσεις
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/12/2025

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoJunior ανακοινώνει ένα νέο πρόγραμμα που δίνει ισχυρά οικονομικά κίνητρα σε ομάδες που αγωνίζονται με αναβάτες από χώρες που επί του παρόντος υπo-εκπροσωπούνται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM MotoGP.

Πρώτα η Ισπανία και έπειτα η Ιταλία είναι οι δύο χώρες που επενδύουν περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή στην ανάδειξη νέων ταλέντων ειδικά στους δύο τροχούς δρέποντας τα οφέλη ποικιλοτρόπως. Μόνο τυχαία δεν είναι λοιπόν η κυριαρχία τους στους αγώνες σε κορυφαίο επίπεδο με τις ομάδες να έχουν "άπειρες" επιλογές νεαρών ταλέντων από αυτές τις δύο χώρες που προωθούνται σε όλες τις κατηγορίες και φυσικά και στην κορυφαία MotoGP. Χαρακτηριστικό άλλωστε είναι ότι τα 21 από τα 25 Παγκόσμια Πρωταθλήματα στην κορυφαία κατηγορία τα έχουν κατακτήσει Ιταλοί και Ισπανοί, οι οποίοι έσπασαν ένα άλλο δίπολο που κρατούσε από τις αρχές της 10ετίας του '80 έως και το τέλος των 90s, εκείνο των Αμερικανών και των Αυστραλών.

Το πρόγραμμα επί της ουσίας αφορά αναβάτες κάθε υπηκοότητας εκτός Ισπανών και Ιταλών με ισχυρά οικονομικά κίνητρα από τη FIM. Τα κίνητρα θα είναι διαθέσιμα από το 2026 έως το 2028 για ομάδες που υπογράφουν συμβόλαια και έχουν επιτυχία με αναβάτες που είναι υπήκοοι χωρών με επίσημα αναγνωρισμένο πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων και που, στην αρχή κάθε σεζόν, έχουν εκπροσώπηση μικρότερη του 10% στο paddock του MotoGP – σε MotoGP, Moto2 και Moto3.

gp

Τα κίνητρα θα είναι διαθέσιμα για ομάδες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Moto3 Junior και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Moto2 μόνο σε περιπτώσεις όπου ο αναβάτης δεν έχει λέβει μέρος σε ολόκληρη σεζόν στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Moto3 ή Moto2. Ο αναβάτης θα πρέπει να είναι επίσης 18 ετών ή μικρότερος την 1η Ιανουαρίου του έτους κατά το οποίο συμμετέχει στο MotoJunior.

Ας δούμε παρακάτω αναλυτικά τα κίνητρα:

Κίνητρο 1: 200.000 ευρώ για μια ομάδα της οποίας ο αναβάτης κερδίζει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 Junior και κατακτά τουλάχιστον τέσσερις νίκες σε αγώνες.

Κίνητρο 2: 100.000 ευρώ για μια ομάδα της οποίας ο αναβάτης κατακτά τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 Junior και κατακτά τουλάχιστον τρεις νίκες σε αγώνες.

Κίνητρο 3: 50.000 ευρώ για την ομάδα της οποίας ο αναβάτης καταλάβει την τρίτη θέση στη συνολική κατάταξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto3 Junior και κερδίσει τουλάχιστον δύο αγώνες.

Κίνητρο 4: 100.000 ευρώ για την ομάδα του αναβάτη που θα κερδίσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Moto2 και θα έχει τουλάχιστον τέσσερις νίκες σε αγώνες.

Θα υπάρχουν κίνητρα και ανά αγώνα για τους αναβάτες που τερματίζουν στις πρώτες δέκα θέσεις. Περισσότερες πληροφορίες για τα νέα κίνητρα μπορείτε να βρείτε εδώ για τις ομάδες και εδώ για τους αναβάτες.