MotoGP Lorenzo: Βγήκε από το χειρουργείο - Χάνει τις δοκιμές

Απόφαση βασισμένη στο καλύτερο για το πρωτάθλημα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/1/2019

Στους αγώνες το ρίσκο σε οδηγεί πολύ συχνά στην νίκη, όχι όμως όταν παρακούς τους εξειδικευμένους ορθοπεδικούς, κι αυτό φαίνεται πως ο Lorenzo το γνωρίζει πολύ καλά. Μετά τον τραυματισμό του το περασμένο Σάββατο κατά την διάρκεια προπόνησης, όπως διαβάζετε εδώ, επισκέφτηκε άμεσα τοπικό νοσοκομείο στην Ιταλία και χθες Κυριακή ταξίδεψε στην Βαρκελώνη καθώς ο πόνος δεν υποχωρούσε. Εκεί επιλέχθηκε η άμεση χειρουργική αποκατάσταση του κατάγματος για σήμερα το πρωί, Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019.

Το αριστερό χέρι είναι πρόβλημα για τον Lorenzo έχοντας πρόσφατα χειρουργήσει τον καρπό, οπότε με το νέο κάταγμα στο σκαφοειδές, η κατάσταση κρίνεται σοβαρή για τους γιατρούς, που θέλουν να εγγυηθούν πως στο πρωτάθλημα που τώρα ξεκινά, θα μπορεί να στηριχθεί πάνω του στο 100%

Επιλέχθηκε η μέθοδος της ρομποτικής χειρουργικής για το δυνατόν μικρότερη τομή, και τοποθετήθηκε βίδα τιτανίου. Παραμένει για 24 ώρες στο νοσοκομείο για παρακολούθηση ώστε να είναι βέβαιο πως δεν έχει υπάρξει κάποια ενδονοσοκομειακή μόλυνση κι έπειτα θα περάσει τέσσερις ημέρες με ελάχιστη κίνηση, πριν ξεκινήσει εντατικά φυσιοθεραπείες.

Οι γιατροί είναι εκείνοι που εισηγήθηκαν στην Repsol Honda να αποφύγει τις δοκιμές της Sepang, για να είναι βέβαιο πως μετά από δύο κατάγματα μέσα σε λίγους μήνες, το χέρι του Lorenzo θα είναι έτοιμο να δεχτεί την καταπόνηση στα δεύτερα δοκιμαστικά που είναι στο τέλος Φεβρουαρίου, στις 23 και 25, στο Κατάρ. Ωστόσο δεν θα χάσει την πρεμιέρα της αγωνιστικής ομάδας, στις 23 Ιανουαρίου, παρέα με τον Marc Márquez.

Θυμίζουμε πως ο Lorenzo έχασε δύο αγώνες πέρσι μετά από κάταγμα στο χέρι που είτε δεν είχε διαγνωστεί σωστά, είτε συνέβη στο τραυματισμένο χέρι κατά την έντονη φυσιοθεραπεία, ως κάταγμα κοπώσεως. Αυτό ακριβώς το ενδεχόμενο θέλει να αποφύγει με αυτή την απόφαση…

 

MotoGP: H Yamaha με πέντε αναβάτες στην Καταλονία

Ευκαιρία για σημαντικά συμπεράσματα μετά την 6η θέση του Fabio Quartararo
fernandez
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/5/2026

Ο αναβάτης δοκιμών της Yamaha, Augusto Fernandez, επιστρέφει ως wildcard στον αγώνα MotoGP της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στον προηγούμενο αγώνα, ο Fabio Quartararo πέτυχε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Yamaha τερματίζοντας στην 6η θέση, 7,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον Jorge Martin. Μάλιστα ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε μετά τον αγώνα: “Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες στους πρώτους τέσσερις αγώνες, αυτός ήταν ο πρώτος στον οποίο αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε λίγο καλύτερα και πιστεύουμε ότι ήταν σαφώς το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν. Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Έδωσα το μέγιστο στην εκκίνηση. Ήξερα ότι ήταν η ευκαιρία μου να βρεθώ μπροστά και έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να παραμείνω για πολύ σε αυτή τη θέση, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να φύγουμε ευχαριστημένοι”.

Στον αγώνα της Καταλονίας που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συμμετέχει και πέμπτος αναβάτης της Yamaha, ο επίσημος δοκιμαστής Augusto Fernandez.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ισπανία. Η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να περάσω ένα καλό Σαββατοκύριακο και να συνεχίσω το πρόγραμμα ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας μας.” Μένει να δούμε αν η εξαιρετική εμφάνιση του Quartararo ήταν “πυροτέχνημα”, ή αν όντως οι Ιάπωνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση του V4.