MotoGP: Νέα διαδικασία συνεντεύξεων τύπου!

Μεγαλύτερη εμπλοκή των δημοσιογράφων
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/3/2020

Η σεζόν του 2020 φέρνει πολλές, διαδικαστικές κυρίως, αλλαγές στα MotoGP και μία από τις πιο πρόσφατε είναι αυτή που ανακοινώθηκε χθες και αφορά την διαδικασία των συνεντεύξεων τύπου πριν τον αγώνα. Η Dorna κάνει λόγο για βελτίωση της διαδικασίας με τους αναβάτες από τις τρεις κατηγορίες που παίρνουν μέρος, να βρίσκονται σε μια πιο χαλαρή ατμόσφαιρα. Η ημερομηνία διεξαγωγής της, που είναι η Πέμπτη πριν το αγωνιστικό παρασκευοσαββατοκύριακο (!), θα διατηρηθεί και στην φετινή σεζόν.

Πιο συγκεκριμένα, το κλασικό τραπέζι που έπαιζε τον ρόλο του πάνελ δεν θα υπάρχει πια, αλλά οι αναβάτες θα κάθονται σε ψηλά σκαμπό, δημιουργώντας έτσι και μια πιο φιλική –τηλεοπτικά- εικόνα. Παράλληλα, το όλο στήσιμο θα είναι πιο δυναμικό και πιο ελκυστικό ως θέαμα για το κοινό που θα παρακολουθεί την συνέντευξη τύπου. Οι άνθρωποι της διοργάνωσης ευελπιστούν πως έτσι οι αναβάτες θα βγουν από το συντηρητικό προφίλ και θα απελευθερωθούν ώστε να εκφράζονται πιο άνετα.

Επιπλέον, η διαδικασία θα ξεκινάει με την προβολή video από τους προηγούμενους αγώνες και με ό,τι έχει συμβεί μέχρι εκείνη την στιγμή, αλλά και με μια βίντεο-ανασκόπηση από τον αγώνα της προηγούμενης χρονιάς στην εκάστοτε πίστα. Ο οικοδεσπότης και συντονιστής θα είναι και πάλι ο σχολιαστής των GP, Steve Day, με την δημοσιογράφο που καλύπτει το ρεπορτάζ από το pitlane, Amy Dargan, να αναλαμβάνει το κομμάτι με τις ερωτήσεις από τα social media, το οποίο θα έχει κι αυτό μερικές ενδιαφέρουσες αλλαγές.

Το ντεμπούτο της νέας διαδικασίας θα γίνει σήμερα στις 16:00, με τους αναβάτες της Moto2 Jorge Navaro, Jorge Martin και Remy Gardener, μαζί με τους Ai Ogura, Filip Salac και Tony Arbolino από την Moto3 (αφού η κατηγορία MotoGP δεν θα τρέξει στο Qatar μετά τις τελευταίες εξελίξεις λόγω κορωνοϊού), να παίρνουν μέρος.

 

 

MotoGP: Alberto Puig - “Η πρόοδος της Honda είναι ξεκάθαρη, αλλά χρειαζόμαστε περισσότερη συνέπεια”

O απολογισμός και οι στόχοι του Ισπανού διευθυντή της ομάδας HRC για το 2026
Puig
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/12/2025

Η χρονιά ξεκίνησε δύσκολα για τη Honda, εικόνα που θύμιζε έντονα το 2024. Ο Joan Mir εγκατέλειψε στους πέντε από τους έξι πρώτους αγώνες, ενώ ο Luca Marini κινούνταν στα όρια της πρώτης δεκάδας, χωρίς να μπορεί να κάνει τη διαφορά.

Η νίκη του Johann Zarco εν μέσω βροχής στον αγώνα του Le Mans αποτέλεσε το highlight της χρονιάς, όμως η ουσιαστική αλλαγή φάνηκε μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα. Τότε, η Honda έκανε τα πιο σημαντικά βήματα εξέλιξης, κάτι που αποτυπώθηκε ξεκάθαρα στην σειρά εκκίνησης και στα βάθρα του Joan Mir στην Ιαπωνία, αλλά και στο Grand Prix της Μαλαισίας.

Puig

Η βελτιωμένη εικόνα του δεύτερου μισού της σεζόν έφερε τελικά τη Honda από την κατηγορίας D, στην κατηγορία C, στο σύστημα παραχωρήσεων concessions με την άνοδο να επιτυγχάνεται οριακά, στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Βαλένθια, όπου ο Marini τερμάτισε έβδομος.

“Ήταν μια χρονιά με πάρα πολλή δουλειά, αλλά κάναμε πρόοδο, και αυτό είναι ξεκάθαρο”, δήλωσε ο Alberto Puig.
“Δεν είμαστε ακόμη εκεί που θέλουμε, όμως σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, αυτή ήταν η χρονιά που εκμεταλλευτήκαμε περισσότερο τις παραχωρήσεις και τον χρόνο που είχαμε για να εξελίξουμε τη μοτοσυκλέτα”.

Όπως εξήγησε, στην αρχή της χρονιάς η RC213V δεν βρισκόταν στο ίδιο επίπεδο με αυτό που παρουσίασε μετά το καλοκαίρι, “Ξέραμε ότι μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα θα μπορούσαμε να κάνουμε κάποια σοβαρά βήματα εξέλιξης, και αυτό ακριβώς συνέβη. Οι αναβάτες άρχισαν να αποδίδουν καλύτερα και τα πράγματα πήγαν πολύ πιο καλά από τον Ιούλιο και τον Αύγουστο και μετά”.

Σύμφωνα με τον Puig, ο τομέας στον οποίο η Honda έκανε το μεγαλύτερο άλμα μέσα στο 2025 είναι ο κινητήρας.

“Μια μοτοσυκλέτα αποτελείται από πολλά στοιχεία, αλλά αν με ρωτήσετε προσωπικά, νομίζω ότι κάναμε μεγάλη βελτίωση στον κινητήρα”, ανέφερε.
“Σε αυτή την κατηγορία, αν δεν έχεις τελική ταχύτητα, είναι πολύ δύσκολο ακόμη και να σκεφτείς προσπέραση. Δώσαμε περισσότερη ιπποδύναμη στους αναβάτες και νομίζω ότι το εκτίμησαν πραγματικά”.

Κοιτώντας προς το 2026, ο Puig ξεκαθαρίζει ότι το μεγάλο ζητούμενο είναι η σταθερότητα στην απόδοση. Η Honda έδειξε ότι μπορεί να διεκδικήσει βάθρα, όμως αυτό δεν συνέβη σε όλους τους αγώνες του δεύτερου μισού της σεζόν.

Puig

“Υπήρξαν καλές στιγμές”, είπε. “Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τη νίκη του Johann Zarco στο Le Mans, που ήταν πραγματικά εντυπωσιακή. Από το καλοκαίρι μέχρι σήμερα, οι δύο αναβάτες μας, ο Mir και ο Marini, είχαν αρκετά καλά αποτελέσματα, με κάποια σκαμπανεβάσματα. Στην Ιαπωνία ήμασταν πολύ χαρούμενοι με το βάθρο”.

Και κατέληξε, “Η πρόοδος υπάρχει, αλλά αυτή τη στιγμή χρειαζόμαστε λίγη περισσότερη συνέπεια, και αυτό είναι το σημείο στο οποίο επικεντρωνόμαστε για την επόμενη χρονιά”.

Ένας ακόμη λόγος αισιοδοξίας για το 2026 είναι η ένταξη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Moto2 2025, Diogo Moreira, στο project της Honda.

“Θα έχουμε έναν νέο αναβάτη που έρχεται από τη Moto2 και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα ξεκινήσει”, σημείωσε ο Puig.
“Μπροστά μας έχουμε μια συναρπαστική σεζόν. Στο τέλος της ημέρας, η Honda θέλει να κερδίζει και αργά ή γρήγορα θα είμαστε έτοιμοι γι’ αυτό”.