MotoGP: Ο διευθυντής ομάδας του Quartararo ανέλαβε την ευθύνη για την Ταϊλάνδη

Λάθος πιέσεις ελαστικών
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/10/2022

Ο Quartararo είχε πάρει την απόφαση να μην μιλήσει δημοσίως για την εμφάνισή του στον τελευταίο αγώνα όπου βρέθηκε εκτός βαθμών με τον Bagnaia να εκμηδενίζει την απόσταση που τους χωρίζει στο πρωτάθλημα.

Ωστόσο σήμερα με την συγκέντρωση όλων στην Αυστραλία για τον επόμενο αγώνα και καθώς υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να διεξαχθεί κι αυτός υπό βροχή, οι ερωτήσεις ήταν καταιγιστικές και ο Quartararo απάντησε πως υπήρχε πολύ υψηλή πίεση εμπρός και δεν γινόταν να κάνει κάτι καλύτερο καθώς πάλευε με την επικείμενη πτώση. Στην συνέχεια ζήτησε συγνώμη από τους οπαδούς στην Ταϊλάνδη, χωρίς να επεκταθεί σχετικά με την ανάληψη ευθύνης.

Ο Quartararo μίλησε σε πρώτο πληθυντικό, καταλογίζοντας την ευθύνη συνολικά και σε αυτόν τον ίδιο. Άλλωστε ο αναβάτης έχει τον τελευταίο λόγο στην επιλογή των ελαστικών.

Αμέσως μετά ο διευθυντής ομάδας, Diego Gubellini, παραχώρησε συνέντευξη στο motogp.com και ανέλαβε την ευθύνη της λάθος πίεσης. Δικαιολόγησε το λάθος στο γεγονός πως δεν υπήρχαν καθόλου δεδομένα για αγώνα με βροχή και τόνισε πως ο Quartararo ήταν θυμωμένος αλλά πως δεν έδωσε άλλη έκταση στο θέμα.

Υπερασπίστηκε τον αναβάτη του, λέγοντας πως είναι πολύ ικανός στην βροχή και πως αυτή η εμφάνιση δεν τον χαρακτηρίζει. Συνέχισε λέγοντας πως έχουν πάρει μέτρα για να μην βρεθούν ξανά στην ίδια κατάσταση, αλλά έτσι κι αλλιώς για την συνέχεια του πρωταθλήματος δεν αναμένουν να έχουν αντίστοιχο πρόβλημα στις πίστες που απομένουν.

Χαρακτηριστικό είναι ο πως ο Gubellini είπε πως δεν είναι βρίσκονται στην καλύτερη κατάσταση από τεχνικής φύσεως για να τα βάλουν με τις Ducati αλλά πιστεύει στις δυνατότητες του Quartararo και πώς εκείνος είναι που μπορεί να αντισταθμίσει τα σημεία που μειονεκτούν, όπως είναι η ταχύτητα (τα ακριβή του λόγια) και να αισθάνεται έτσι αισιοδοξία για την κατάκτηση του τίτλου.

Ο Quartararo από την πλευρά του δεν σκοπεύει να αλλάξει την προσέγγισή του, παρόλο που πλέον οι βαθμολογικές διαφορές έχουν εξανεμιστεί και απομένουν τρεις αγώνες, στους οποίους δεν βλέπει μόνο τον Pecco απέναντί του αλλά και τους υπόλοιπους που έχουν μικρές διαφορές.

Ο Quartararo δήλωσε επίσης πως δεν είναι η πρώτη σεζόν που η μοτοσυκλέτα του δεν είναι η δυνατότερη και το γεγονός πως το έχει αντιμετωπίσει και πάλι τον κάνει να το δει πιο ρεαλιστικά χωρίς να αγχώνεται και χωρίς να είναι ένας άγνωστος για αυτόν αγώνας, απέναντι σε ισχυρότερες μοτοσυκλέτες.

Ετικέτες

MotoGP-Yamaha: Σε τέλμα η εξέλιξη της V4 για τους Ιάπωνες

Τα αποτελέσματα δεν είναι πολύ θετικά με τη μοτοσυκλέτα να υπολείπεται ακόμη σημαντικά έναντι της M1
v4
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/10/2025

Ο Augusto Fernandez παραδέχτηκε ότι το νέο πρωτότυπο V4 της Yamaha δεν έδειξε βελτίωση στη Μαλαισία σε σχέση με το Misano μετά από ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο στο Sepang: “Χρειαζόμαστε κάτι άλλο”.

Κάνοντας τη δεύτερη εμφάνισή της σε GP μετά το ντεμπούτο του τον Σεπτέμβριο στο Misano, η πρωτότυπη V4 μοτοσυκλέτα δεν έδειξε ιδιαίτερη πρόοδο, ίσως λίγο περισσότερο σε ρυθμό κυρίως αγώνα. Γεγονός είναι πάντως ότι έμεινε πολύ πίσω από την εν σειρά 4κύλινδρη M1 της Yamaha, ενώ αναμενόμενα η απόδοσή της δεν μπορεί να συγκριθεί ακόμη με τις υπόλοιπες V4.

Ο Fernandez ήταν πολύ μακριά από την κορυφή, με διαφορά +25,412 δευτερόλεπτα στο Sprint και +47,060 δευτερόλεπτα στο Grand Prix. Στο Misano, οι διαφορές ήταν +27,893 δευτερόλεπτα και +61,504 δευτερόλεπτα, αντίστοιχα.

Η διαφορά από τον πιο αργό από τους μόνιμους αναβάτες της Yamaha με εν σειρά κινητήρα ήταν +7,7 δευτερόλεπτα (Alex Rins) στο Sprint δέκα γύρων και 21,9 δευτερόλεπτα (Jack Miller) στο Grand Prix.

Επίσης, η V4 κατέγραψε μέγιστη ταχύτητα 329,2 km/h, σε σύγκριση με τα 341,7 χλμ./ώρα του Pedro Acosta της KTM, με την τελική ταχύτητα των υπόλοιπων αναβατών της Yamaha να κυμαίνεται από 333,3 χλμ./ώρα (Fabio Quartararo) έως 336,4 χλμ./ώρα (Jack Miller).

Ο Fernandez δήλωσε “Δύσκολο Σαββατοκύριακο για εμάς. Ξεκινήσαμε το Σαββατοκύριακο χειρότερα από ό,τι τελειώσαμε στο Misano, οπότε νιώθαμε ότι έπρεπε να ξεκινήσουμε ξανά να ανακαλύπτουμε τι χρειαζόμασταν για να βρούμε ξανά τη βάση. Το θετικό είναι ότι με όλη τη δουλειά που έχουμε κάνει, είμαστε τώρα στο ίδιο σημείο με το πώς τελειώσαμε τον αγώνα στο Misano. Μπορούμε να πούμε ότι το θετικό είναι μόνο αυτό, γιατί έχουμε μια σαφή κατεύθυνση να ακολουθήσουμε τουλάχιστον για την επόμενη δοκιμή και τον επόμενο αγώνα στη Βαλένθια. Αλλά χρειαζόμαστε εξαρτήματα, χρειαζόμαστε κάτι άλλο. Επειδή κάναμε ό,τι μπορούσαμε με αυτά που έχουμε, από πλευράς ρυθμίσεων. Έτσι, τουλάχιστον έχουμε μια κατεύθυνση να ακολουθήσουμε, αλλά τώρα χρειαζόμαστε τους μηχανικούς να εργαστούν σε νέα πράγματα και να ακολουθήσουν αυτήν την κατεύθυνση”.

Η επόμενη εμφάνιση του δοκιμαστή της Yamaha V4 με wild card είναι προγραμματισμένη για τον τελευταίο αγώνα της σεζόν στη Βαλένθια.