MotoGP: Οικονομική στήριξη των δορυφορικών ομάδων!

Δεν αποτελούν εξαίρεση του κανόνα!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/4/2020

Ακόμη και οι ομάδες των MotoGP, που έχουν μεγάλα κέρδη απ’ τους χορηγούς, δεν εξαιρούνται από μέτρα που έχουν θεσπιστεί με στόχο την ενίσχυση των υπαλλήλων των εταιρειών που βρίσκονται σε προσωρινή αναστολή της λειτουργίας τους. Ωστόσο, το ύψος της οικονομικής ενίσχυσης που ανακοινώθηκε ότι θα δοθεί στις δορυφορικές ομάδες και τις ομάδες των Moto2 και Moto3, δεν διευκρινίστηκε.

Η απόφαση ήρθε κατόπιν συμφωνίας της FIM με τους μετόχους της Bridgepoint Capital, τους επενδυτές της CPP και της Dorna Sports. Πλέον όλοι τους είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουν πως θα ενισχύσουν οικονομικά τις μη εργοστασιακές ομάδες των MotoGP, καθώς και τις ομάδες των Moto2 και Moto3.

Μέσα απ’ την Διεθνή Ομοσπονδία Αγώνων Δρόμου, οι δορυφορικές ομάδες των MotoGP θα πληρωθούν προκαταβολικά για τον Απρίλιο, τον Μάιο και τον Ιούνιο, άσχετα με το αν θα πραγματοποιηθούν ή όχι οι αγώνες του πρωταθλήματος εκείνο το διάστημα. Φυσικά, αυτό συμβαίνει για να διασφαλιστεί η οικονομική ευμάρεια των δορυφορικών ομάδων καθώς και των υπαλλήλων τους, όπως επίσης και να διασφαλιστεί το μέλλον τους.

Επιπρόσθετα, η IRTA έχει ήδη πληρώσει όλες τις ομάδες των Moto2 και Moto3, με στόχο να τις υποστηρίξει αυτή τη δύσκολη περίοδο. Αναμένονται πρόσθετα ενισχυτικά μέτρα για τις ομάδες της μεσαίας και τη μικρότερης κατηγορίας του πρωταθλήματος, τα οποία θα ανακοινωθούν σύντομα.

Όπως έχει αναφερθεί και στο παρελθόν, η Dorna Sports κάνει το καλύτερο δυνατόν ώστε η μοναδική συνέπεια στο πρωτάθλημα απ’ την πανδημία να είναι μονάχα η αλλαγή του προγράμματος.

Ετικέτες

Marc Marquez για το 2027: “Η Ducati είναι η πρώτη μου επιλογή, αλλά αυτιά και μάτια είναι ανοικτά”

Συγκρατημένος ήταν στις δηλώσεις του ο Ισπανός
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/1/2026

Ο πρωταθλητής του MotoGP Marc Marquez μίλησε για το μέλλον του κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της ομάδας Ducati και ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ακόμη αποφασίσει για τη σεζόν του 2027.

Με τη μετάβαση από τη Honda στη Ducati, η καριέρα του Marc Marquez στο MotoGP πήρε την ανιούσα. Ο Ισπανός ανάκαμψε στη σεζόν 2024, κέρδισε ξανά αγώνες με την ομάδα Gresini και την μοτοσυκλέτα της Ducati, προτού μεταβεί στην εργοστασιακή της ομάδα. Πέρυσι ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής και ο αδιαμφισβήτητος Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης της ομάδας της Ducati, ο Marquez μίλησε προσεκτικά για τα σχέδιά του για το 2027 και άφησε να εννοηθεί ότι θα συνεχίσει στη Ducati. Ωστόσο, ο Ισπανός δεν ήθελε να πει κάτι πολύ συγκεκριμένο και δήλωσε: “Αν κοιτάξει κανείς την καριέρα μου, θα δει ότι προσπαθώ να μην αλλάζω ομάδα όσο αισθάνομαι άνετα, είμαι γρήγορος και όλα πάνε καλά. Γι' αυτό η πρώτη μου επιλογή είναι να μείνω στη Ducati. Ωστόσο, πρέπει να προχωράμε βήμα-βήμα. Τα συμβόλαια υπογράφονται όλο και νωρίτερα και φυσικά γίνονται συζητήσεις, αλλά πρώτα θέλω να εξετάσω προσεκτικά όλες τις επιλογές”.

Όσον αφορά το 2027 και την εποχή των 850 κυβικών είπε: “ Κανείς δεν μπορεί να υποσχεθεί ότι θα έχει την καλύτερη μοτοσυκλέτα. Πρέπει να ακολουθήσεις το ένστικτό σου και να αποφασίσεις ποιο είναι το σωστό για σένα. Μερικοί αναβάτες θα έχουν ήδη αποφασίσει πριν από τον πρώτο αγώνα. Εγώ είμαι ένας από αυτούς. Βρίσκομαι σε συζητήσεις. Πρέπει να αποφασίσω τι είναι καλύτερο για την καριέρα και τη ζωή μου”.

Για την υπεράσπιση του τίτλου του το 2026 δήλωσε: “Φέτος πρέπει να παλέψουμε ξανά για τον τίτλο. Η πίεση είναι μεγάλη, γιατί όταν οδηγείς για την εργοστασιακή ομάδα της Ducati, πρέπει να παλέψεις για τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Αυτός είναι ο στόχος μας. Για αυτόν τον λόγο δούλεψα σκληρά το χειμώνα. Το χειμώνα υπήρξαν κάποιες δυσκολίες που καθυστέρησαν την επιστροφή μου στη μοτοσυκλέτα. Ωστόσο, τον Ιανουάριο όλα πήγαν καλά μέχρι τώρα, τα πράγματα φαίνονται καλά. Θα ήμουν ευτυχής αν κατακτούσα έναν ακόμη τίτλο στο πρωτάθλημα. Αν δεν το καταφέρω, δεν θα είναι καταστροφή. Αλλά φυσικά θα προσπαθήσουμε”.