MotoGP - Pedro Acosta: Ταχύτατος με την RC16 του 26

Φαίνεται πως οι Αυστριακοί κινούνται προς τον σωστό δρόμο
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/2/2026

Οι Αυστριακοί ήρθαν στη Sepang με νέο πλαίσιο, ψαλίδι και αεροδυναμικό πακέτο και ο Pedro Acosta ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της KTM, τερματίζοντας τέταρτος, σημειώνοντας ότι η RC16 του 2026 είναι ευκολότερη στην οδήγηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ισπανός αναβάτης θα αγωνίζεται με Ducati δίπλα στον Marc Marquez από την επόμενη σεζόν και σήμερα έκανε δηλώσεις όσον αφορά τη νέα RC16 που θα αγωνίζεται φέτος, με την οποία γράφει ήδη τους πρώτους γύρους του στην πίστα της Sepang.

Πάνω από όλα, η μοτοσυκλέτα είναι ελαφρώς ευκολότερη στην γρήγορη οδήγηση. Δεν χρειάζεται πλέον να δίνεις το 100% για να κάνεις έναν γρήγορο γύρο. Όλα γίνονται πιο εύκολα. Θυμάμαι ότι πέρυσι είχα πέντε πτώσεις εδώ κατά τη διάρκεια των δοκιμών και άλλες τρεις φορές κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Είναι αρκετά δύσκολο να πηγαίνεις γρήγορα όταν πέφτεις τόσες πολλές φορές. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την πορεία των πραγμάτων. Είναι αλήθεια ότι δουλέψαμε πολύ αυτό το χειμώνα”.

Σχετικά με το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας, πρόσθεσε: “Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τη δουλειά που κάναμε σήμερα. Επικεντρωθήκαμε πολύ στην αεροδυναμική. Ήταν μια κουραστική μέρα. Χθες, με τις δοκιμές διαμόρφωσης του πλαισίου, ήταν επίσης μια κουραστική μέρα. Αλλά είμαι ευχαριστημένος. Ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Υπάρχουν ακόμα πολλά να κάνουμε. Λόγω των καιρικών συνθηκών, δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε όλο το πρόγραμμά μας”.

Όσον αφορά το νέο αεροδυναμικό πακέτο της RC16, είπε: “Ειλικρινά, νομίζω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Είναι αλήθεια ότι πρέπει ακόμα να δω τι κάνουν οι άλλοι και ποια κατεύθυνση θα πάρει ο κατασκευαστής. Αλλά, κατά τη γνώμη μου, φαίνεται αρκετά καλό. Αύριο, με ένα επιπλέον ελαστικό, θα είναι η μέρα που θα επικεντρωθούμε στη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Φαίνεται ότι υπάρχει βελτίωση. Αλλά ποτέ μην λες ποτέ ”.

MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιάρες σε κριτή! [VIDEO]

Απαράδεκτη και αψυχολόγητη συμπεριφορά
MotoGP Brno: Αποβλήθηκε ο Bezzecchi από τον αγώνα της Κυριακής! Έριξε σφαλιέρες σε κριτή! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/6/2026

Μία απαράδεκτη συμπεριφορά επέδειξε ο Bezzecchi αμέσως μετά την πτώση του στον σημερινό αγώνα Sprint. Τρέχοντας στην πεσμένη του μοτοσυκλέτα, χτύπησε έναν από τους κριτές που είχε σπεύσει να σηκώσει την μοτοσυκλέτα του, προφανώς αντιδρώντας χωρίς να σκεφτεί, στον τρόπο που ο κριτής την προσέγγισε.

Η διοργάνωση περίμενε να τελειώσει η αγωνιστική δράση για να εξετάσει την περίπτωση και να ακούσει και την πλευρά του Bezzecchi ανακοινώνοντας πριν από λίγο την αποβολή του από τον αγώνα της Τσεχίας, μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο το βαθμολογικό πλήγμα που υπέστη σήμερα.

Αναμένεται ανακοίνωση συγνώμης από τον Bezzecchi, κάτι που δεν έχει γίνει μέχρι αυτή την στιγμή.

Με διαφορετικές γωνίες από τις κάμερες να δίνονται στην δημοσιότητα και κυρίως από την onboard κάμερα του Bezzecchi, φαίνεται πως η αντίδρασή του πυροδοτήθηκε από την κατά λάθος κίνηση του κριτή να ανοίξει το γκάζι στην πεσμένη μοτοσυκλέτα, στην προσπάθειά του να την σηκώσει. Ο Bezzecchi θα μπορούσε να διαμαρτυρηθεί για αυτό αλλά σε καμία περίπτωση να σηκώσει το χέρι του.

Το στιγμιότυπο: