MotoGP – Πρώτη συνέντευξη Acosta μετά την Πορτογαλία - Οι στερήσεις της οικογένειας για να φτάσει εδώ!

Αναφέρεται στην οικογένεια του, στους αντιπάλους αλλά και τι άλλαξε από τότε που μπήκε για πρώτη φορά στο πρωτάθλημα
motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

3/4/2024

Ο Pedro Acosta εμφανίστηκε στην ισπανική τηλεόραση, με τον αναβάτη της GASGAS να αναφέρεται για τις πρώτες του μάχες με τα είδωλα του καθώς και για την κίνηση του να βγάλει τα εσώρουχα που φορούσε στον αγώνα της Πορτογαλίας προς πώληση.

Ο rookie του MotoGP από την ημέρα που καβάλησε για πρώτη φορά την RC16 της Red Bull GASGAS Tech3 έχει εντυπωσιάσει τους πάντες τόσο λόγω της ταχύτητας του όσο και λόγω της σταθερότητας.

Ο 19χρονος Acosta στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς έχει καταφέρει όχι μόνο να βρεθεί μαζί με τα “μεγάλα παιδιά” του MotoGP και να τους κοντράρει στα ίσα αλλά και να κατακτήσει ένα βάθρο με τον Ισπανό να γίνεται ο τρίτος νεότερος αναβάτης που το καταφέρνει αυτό στην μεγάλη κατηγορία.

motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Μία βδομάδα πριν την έναρξη του Grand Prix of the Americas ο Acosta φιλοξενήθηκε στη δημοφιλή βραδινή ισπανική εκπομπή "El Hormiguero" όπου εκεί αποκάλυψε μεταξύ άλλων για το τι έχει αλλάξει αυτά τα χρόνια, για τις μάχες του με τους πιο έμπειρους αναβάτες της μεγάλης κατηγορίας, για την οικογένεια του αλλά και για τα εσώρουχα που έβαλε προς πώληση στην ιστοσελίδα Wallapop.

"Bλέπω πόσο έχω αλλάξει από τότε που μπήκα στο πρωτάθλημα. Ξεκίνησα στα 16 και τώρα είμαι σχεδόν 20, οπότε έχω αλλάξει. Ο πρώτος χρόνος πήγε πολύ καλά, ο τρίτος πήγε επίσης πολύ καλά, αλλά ο δεύτερος ήταν δύσκολος. Ήταν δύσκολα στην αρχή είμαι ένας διαφορετικός αναβάτης από τότε που ξεκίνησα. Αν δεν είχα ωριμάσει αγωνιστικά θα με έδιωχναν από το πρωτάθλημα, καθώς ο ρυθμός με τον οποίο έπεφτα και προκαλούσα ζημιές στις μοτοσυκλέτες δεν ήταν φυσιολογικός.

MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Στο Qatar πάλεψα με τον Marquez, εκείνος το έκανε με τον Rossi και τώρα το έκανα εγώ. Φαίνεται πιο εύκολο στην τηλεόραση από ό,τι το έζησα. Πρέπει να είσαι “ενοχλητικός” όταν αγωνίζεσαι να προκαλείς. Ήταν όμορφο αυτό που συνέβη. Τώρα όσον αφορά τον αγώνα της Πορτογαλίας οι άνθρωποι της ομάδας μου με πλησίασαν και μου ψιθύρισαν στο αυτί, απλά κάνε το και πήγα και τα έδωσα όλα. Ελπίζω όλα να παραμείνουν τόσο όμορφα όσο είναι τώρα. Διασκεδάζω και πληρώνομαι γι' αυτό που κάνω, τι άλλο θα μπορούσα να θέλω!

Για να είμαι εδώ χρειάστηκε η οικογένεια μου να θυσιάσει πολλά. Πάνω απ' όλα, ο παππούς μου που δεν είναι εδώ. Έκανε τα πάντα έδωσε το σκάφος, την επιχείρηση και στη συνέχεια ο πατέρας μου ήταν αυτός που τα κατάφερε. Αν η οικογένειά μου δεν τα είχε κάνει όλα αυτά, δεν θα ήμουν εδώ, θα ψάρευα με τον πατέρα μου.

MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

Χάρη σε αυτούς, το όνειρο αυτού του παιδιού έγινε πραγματικότητα. Έτσι, όλα όσα μου συμβαίνουν δεν είναι εξαιτίας μου, επειδή προπονήθηκα ή επειδή είμαι πολύ καλός, αλλά εξαιτίας τους, οι οποίοι διακινδύνευσαν τη ζωή τους, τη δουλειά τους και το σπίτι τους για ένα παιδί που είχε ένα χόμπι. Έτσι, όλα όσα είμαι σήμερα τα οφείλω σε αυτούς.

Έχω μεγάλο εγωισμό και ψάχνω πράγματα για μένα στη Google. Μια μέρα σκέφτηκα να τσεκάρω το Wallapop (σελίδα πωλήσεων) για να δω τι πωλείται από τον Pedro Acosta και είδα μπότες, sliders, γάντια και πράγματα που δεν ήταν δικά μου αλλά ισχυρίζονταν ότι ήταν. Έτσι, βαρέθηκα να λένε ψέματα και σκέφτηκα να καπελώσω τα ψεύτικα προφίλ με κάτι που θα δημιουργούσε ντόρο, πουλώντας τα εσώρουχά που φορούσα στην Πορτογαλία".

Εκτός από την ταχύτητα που αναμφισβήτητα έχει ο Pedro Acosta, στον νεαρό αναβάτη διακρίνουμε και μία ταπεινότητα, άλλωστε στην Πορτογαλία όταν ρωτήθηκε τι ώρα είναι η πτήση του για το σπίτι του ο rookie απάντησε πως είναι φτωχός οπότε θα επιστρέψει οδικώς με το βαν της ομάδας!

motomag MotoGP – O Acosta εξηγεί γιατί πούλησε τα εσώρουχα που φορούσε στην Πορτογαλία

 

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.