MotoGP - Rins και Espargaro ελπίζουν σε ένα θαύμα για να αγωνιστούν στο Γερμανικό GP

Οι πτώσεις που είχαν στο Assen θα κοστίσουν ακριβά και στους δύο αναβάτες όπως φαίνεται
motomag MotoGP - Rins και Espargaro ελπίζουν σε ένα θαύμα για να αγωνιστούν στο Γερμανικό GP
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/7/2024

Το Grand Prix του Assen δεν κύλησε όπως θα ήθελαν οι Aleix Espargaro (Aprilia Racing) και Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP Team). Αμφότεροι είχαν πτώσεις στην πρώτη στροφή της πίστας στον αγώνα Sprint Race και στον κυρίως αγώνα, με τη συμμετοχή των δύο αναβατών στο αγώνα της Γερμανίας να κρίνεται αμφίβολη.

Όσον αφορά την υπόθεση του Espargaro, ο αναβάτης της Aprilia ο οποίος έσπασε το πέμπτο μετακάρπιο στο δεξί του χέρι μετά την πτώση του Σαββάτου, θα υποβληθεί σε μαγνητοθεραπεία ώστε να προσπαθήσει να επιταχύνει τη διαδικασία επούλωσης του τραύματος για να λάβει μέρος στο γερμανικό MotoGP αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στην Aprilia όλοι γνωρίζουν πως αυτό είναι πολύ δύσκολο να συμβεί και για αυτό ελπίζουν σε ένα θαύμα. Ο επικεφαλής της ομάδας Massimo Rivola ανέφερε: "Τώρα πρέπει να ελπίζουμε σε μια θαυματουργή ανάρρωση για τον Aleix ενόψει του Sachsenring”.

MotoGP - Rins και Espargaro ελπίζουν σε ένα θαύμα για να αγωνιστούν στο Γερμανικό GP

Η ιταλική ομάδα αν δεν τα καταφέρει ο Aleix Espargarο να αγωνιστεί όπως όλα δείχνουν δεν θα έχει δύο αναβάτες στο box της καθώς και ο δοκιμαστής της ομάδας Lorenzo Savadori βρίσκεται σε στάδιο αποθεραπείας μετά το κάταγμα που υπέστη στην πλάτη στον αγώνα Sprint Race του Σαββάτου.

Τα νέα δεν είναι καλά όμως ούτε στο στρατόπεδο της Monster Energy Yamaha MotoGP Team. O Alex Rins είχε πτώση στην πρώτη στροφή στον αγώνα της Κυριακής και όπως όλα δείχνουν ο Ισπανός έχει υποστεί κάταγμα στο δεξί του πόδι ενώ έχει και ένα αιμάτωμα στον δεξιό του καρπό. Ο Rins βρίσκεται ήδη σε νοσοκομείο στη Μαδρίτη ώστε να υποβληθεί σε περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις καθώς υπάρχει η πιθανότητα να χρειαστεί και χειρουργική επέμβαση.

MotoGP - Rins και Espargaro ελπίζουν σε ένα θαύμα για να αγωνιστούν στο Γερμανικό GP

Ο Team Director, Massimo Meregalli ανέφερε σχετικά με την κατάσταση του Rins: "Ο Alex ήταν πολύ άτυχος καθώς είχε μια πτώση στην πρώτη στροφή. Χτύπησε το δεξί του χέρι και πόδι και είμαστε τυχεροί που ο τραυματισμός δεν είναι πολύ σοβαρός ωστόσο πιθανότατα θα χρειαστεί και πάλι χειρουργική επέμβαση".

Όσκαρ ατυχίας για τον Alex Rins όπως φαίνεται καθώς πάλι θα χρειαστεί να χειρουργηθεί ενώ και ο Aleix Espargaro δεν τα πάει καλύτερα αν σκεφτούμε πως θα πρέπει να κάνει αγώνα δρόμου για να βρεθεί ξανά στη σέλα της RS-GP.

Ετικέτες

MotoGP: Λευκός καπνός για συμφωνία διοργανωτών και κατασκευαστών

Στον ερχόμενο αγώνα στο Brno αναμένονται οι ανακοινώσεις και μετά … καταιγίδα μεταγραφών
motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η περίφημη συμφωνία που θα διέπει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2027 ως το 2031 έπρεπε κανονικά να έχει υπογραφεί από πέρυσι και, αν δεν είχε προκύψει η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media, αυτό πιθανότατα θα είχε ήδη συμβεί. Οι νέοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες ωστόσο εισέβαλλαν στο πρωτάθλημα ως ταύροι σε υαλοπωλείο και άρχισαν να δείχνουν δείγματα των προθέσεών τους σε όλα τα επίπεδα, από την υποβάθμιση των μικρότερων κατηγοριών ως τις ολοένα και διογκούμενες απαιτήσεις προς τις ομάδες.

Η Concorde Agreement, η συμφωνία που θα διέπει τη συνεργασία διοργανωτών και κατασκευαστών για τα επόμενα πέντε χρόνια ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αν και πλέον όλα δείχνουν πως φτάσαμε στο τέλος της διαπραγμάτευσης και όλα δείχνουν πως στη Grand Prix της Τσεχίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (19-21/6) θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προφανώς ως τότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει συμφωνηθεί, από τις πηγές μας ωστόσο προκύπτουν κάποια δεδομένα. Πρώτον και βασικότερο, το αίτημα των κατασκευαστών για ποσοστά από τα έσοδα του MotoGP μάλλον δεν περνά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει συμφωνηθεί πάγιο ετήσιο ποσό προς τις ομάδες, όπως ίσχυε ως τώρα, αλλά πιθανότατα λίγο αυξημένο.

Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες στο ζήτημα της επικοινωνιακής προβολής, όπου η MotoGP Sports Entertainment Group (MGPSEG, πρώην Dorna) θέλει πολύ αυξημένη εμπλοκή από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, αλλά μάλλον δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή εδώ.

Ακόμη περισσότερο όμως, περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι άλλο θα αλλάξει στις διαδικασίες του πρωταθλήματος σε ζητήματα που είχαν τεθεί από την MGPSEG, όπως η ύπαρξη τρίτου αναβάτη ως αναπληρωματικού, η επιβολή μιας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη αντί δύο και άλλα τέτοια ζητήματα που αναμένεται να επηρεάσουν την αγωνιστική δράση πολύ πιο άμεσα από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πιθανότατα λοιπόν αυτό που θα ανακοινωθεί θα είναι ένα προσχέδιο συμφωνίας με τις βασικές αρχές που θα διέπουν το πρωτάθλημα από το 2027, με αρκετά ανοικτά θέματα να μεταφέρονται σε επόμενες διαβουλεύσεις. Διαβάζουμε επίσης για πρόβλεψη επέκτασης της συμφωνίας αυτής και για μια ακόμη πενταετία, δηλαδή ως και το 2036.

Στο μεταξύ, ενδεχόμενη ανακοίνωση της πολυπόθητης συμφωνίας θα ξεκλειδώσει και τις ανακοινώσεις μεταγραφών, κάτι που μάλλον δεν θα αλλάξει δραστικά τον κόσμο μας ως θεατές του αθλήματος, μιας και η επικαιρότητα πρακτικά έχει ήδη σκιαγραφήσει τις περισσότερες μετακινήσεις που θα γίνουν ενόψει 2027.

Ετικέτες