MotoGP: Τέλος το Brno!

Χωρίς θεατές δεν συμφέρει
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/2/2021

Με επίσημη ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές του αγώνα των MotoGP της Τσεχίας στην πίστα του Brno ξεκαθάρισμα πως δεν θα αναλάβουν άλλον αγώνα στο μέλλον! Συγκεκριμένα ξεκαθάρισαν πως χωρίς θεατές δεν μπορεί να καλυφθεί το κόστος και συμπλήρωσαν πως για να διατηρήσουν την πίστα εντός των προδιαγραφών που ζητά η FIM και η Dorna θα πρέπει να στρώσουν την πίστα με νέα άσφαλτο, δηλαδή να κάνουν έργα υποδομών πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Θυμίζουμε πως και το 2020 ήταν στον αέρα ο αγώνας της Τσεχίας (πάλι για οικονομικούς λόγους) αλλά λόγω των συνθηκών και την ανάγκη της Dorna να κάνει τους αγώνες εντός ευρωπαϊκού εδάφους, ήρθε σε συμβιβασμό με τους οργανωτές. Πιθανόν να συμβεί το ίδιο στο μέλλον αν η FIM και η Dorna κάνουν πίσω στις απαιτήσεις που έχουν για αναβάθμιση της πίστας ή βάλουν οικονομική πλάτη για να γίνει ο ιστορικός αγώνας ξανά εκεί, όμως προς το παρόν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα…

MotoGP Aprilia: Πτώση και κάταγμα για Rivola: «Έτσι καταλαβαίνεις έναν τραυματία αναβάτη»

Ανέβηκε σε Moto Guzzi V7 μετά από Aprilia RSV4 X ex3ma και έσπασε δάχτυλο
Ανέβηκε σε Moto Guzzi V7 μετά από Aprilia RSV4 X ex3ma και έσπασε δάχτυλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/6/2025

Στο φεστιβάλ Aprilia All Star, που ολοκληρώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, πρώτο θέμα των συγκεντρωμένων ήταν φυσικά το ζήτημα της ομάδας στα MotoGP που δεν προχωρά όπως είχαν ελπίσει όλες οι πλευρές, πως θα γίνει από την φετινή σεζόν. Στην πράξη αυτή δεν ξεκίνησε ποτέ για την μισή ομάδα της Aprilia και οδεύει ήδη στην διακοπή της.

Όπως είπαμε ήδη από το ρεπορτάζ των ημερών, το φεστιβάλ ήταν απόλυτα πετυχημένο με τους αναβάτες της Aprilia να δίνουν το παρόν μαζί με τους αγωνιζόμενους. Ο Rivola οδήγησε μαζί τους στην πίστα στην σέλα της RSV4 X ex3ma και έμεινε και την δεύτερη ημέρα που ήταν προγραμματισμένο το Moto Guzzi Fast – Endurance Trophy.

Φαίνεται πως το Moto Guzzi V7 δεν τον βόλεψε το ίδιο με την Aprilia όμως γιατί στην K3 του Misano σημείωσε μία πτώση όταν κράτησε την φόρα που θα είχε και με την Aprilia. Το V7 δεν είχε τις αναρτήσεις για να βουτήξει στην στροφή με τα φρένα κρατημένα σε ένα δυνατό trailbraking ενώ η διοργάνωση της δεύτερης ημέρας ήταν αντίστοιχη του ρυθμού των Moto Guzzi και έτσι δεν είχαν τοποθετήσει κουβέρτες πιο πριν στα λάστιχα.

Όπως είπε ο Rivola στο GPOne, δεν ήταν μία αστεία πτώση αλλά ευτυχώς έφυγε από εκεί μόνο με ένα σπασμένο δάχτυλο στο δεξί χέρι και λίγες μελανιές, συμπληρώνοντας: «Για να καταλάβεις καλύτερα έναν τραυματισμένο αναβάτη, πρέπει πρώτα να το περάσεις και ο ίδιος», μην αφήνοντας την ευκαιρία να αναφερθεί στον Martin.

Η Aprilia δεν χάνει την ευκαιρία έτσι κι αλλιώς, όταν πήρε την νίκη ο Bezzecchi το πρώτο πράγμα που δήλωσαν στις κάμερες της Dorna, ήταν «Είδες Martin; Η μοτοσυκλέτα μας μπορεί να κερδίσει», που ήταν λίγο άκομψο βέβαια εκείνη την στιγμή καθώς η νίκη ήρθε μόνο και μόνο από την αστοχία της Yamaha, βέβαια αμέσως μετά φάνηκε πως οι ζυμώσεις ήταν τόσες που το πράγμα είχε ήδη φουσκώσει, οπότε εκ των υστέρων τους δικαιολογείς για την βιασύνη.