Με επίσημη ανακοίνωσή τους οι διοργανωτές του αγώνα των MotoGP της Τσεχίας στην πίστα του Brno ξεκαθάρισμα πως δεν θα αναλάβουν άλλον αγώνα στο μέλλον! Συγκεκριμένα ξεκαθάρισαν πως χωρίς θεατές δεν μπορεί να καλυφθεί το κόστος και συμπλήρωσαν πως για να διατηρήσουν την πίστα εντός των προδιαγραφών που ζητά η FIM και η Dorna θα πρέπει να στρώσουν την πίστα με νέα άσφαλτο, δηλαδή να κάνουν έργα υποδομών πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Θυμίζουμε πως και το 2020 ήταν στον αέρα ο αγώνας της Τσεχίας (πάλι για οικονομικούς λόγους) αλλά λόγω των συνθηκών και την ανάγκη της Dorna να κάνει τους αγώνες εντός ευρωπαϊκού εδάφους, ήρθε σε συμβιβασμό με τους οργανωτές. Πιθανόν να συμβεί το ίδιο στο μέλλον αν η FIM και η Dorna κάνουν πίσω στις απαιτήσεις που έχουν για αναβάθμιση της πίστας ή βάλουν οικονομική πλάτη για να γίνει ο ιστορικός αγώνας ξανά εκεί, όμως προς το παρόν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα…
MotoGP: Ο Ai Ogura επιστρέφει για το Grand Prix της Αραγονίας – Επιτυχής η επέμβαση στο πόδι
Αισιόδοξος ο rookie αναβάτης της Trackhouse Aprilia
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
29/5/2025
Ο rookie αναβάτης της Trackhouse Aprilia, Ai Ogura, υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα στο πόδι και είναι αισιόδοξος ότι θα μπορέσει να αγωνιστεί το επόμενο σαββατοκύριακο στο Grand Prix MotoGP της Αραγονίας.
Ο Ai Ogura υπέστη σοβαρή πτώση κατά την διάρκεια των FP1 του περασμένου Σαββατοκύριακου στο Βρετανικό Grand Prix στο Silverstone, η οποία του προκάλεσε κάταγμα στο άνω μέρος της κνήμης στο δεξί του πόδι.
Ο Ιάπωνας αναβάτης ολοκλήρωσε μόλις έναν γύρο στα Ελεύθερα Δοκιμαστικά πριν αποσυρθεί από το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, όταν και διαπιστώθηκε η πλήρης έκταση του τραυματισμού του.
Η Trackhouse επιβεβαίωσε το βράδυ της Τετάρτης ότι ο Ogura υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση στο τραυματισμένο του πόδι και ελπίζει ότι θα αναρρώσει επαρκώς για να συμμετάσχει στον αγώνα της επόμενης εβδομάδας στην Αραγονία.
“Η επέμβαση ολοκληρώθηκε. Νομίζω ότι όλα πήγαν αρκετά καλά και νιώθω σχετικά καλά με το γόνατό μου. Απλώς χρειάζομαι λίγο χρόνο για να επιστρέψω στο 100% της φυσικής μου κατάστασης.” δήλωσε ο Ogura.
“Είναι αρκετά δύσκολο και θα δούμε αν μπορώ να τα καταφέρω για την Αραγονία. Προσπαθώ να κάνω ό,τι μπορώ για να αναρρώσω, αλλά σε τέτοιες καταστάσεις δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Θα κάνω απλώς ό,τι μπορώ και θα προετοιμαστώ για τον επόμενο αγώνα.”
Ο Ogura έχει πραγματοποιήσει μια αξιόλογη πρώτη σεζόν στην κορυφαία κατηγορία με την δορυφορική Aprilia, με καλύτερο αποτέλεσμα την πέμπτη θέση στον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στην Ταϊλάνδη.
Σε μεγάλο μέρος της σεζόν, ο Ogura ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της Aprilia, αλλά έχει υποχωρήσει στη 12η θέση της γενικής κατάταξης με 43 βαθμούς, 13 λιγότερους από τον κορυφαίο rookie Fermin Aldeguer που βρίσκεται στη 10η θέση του πρωταθλήματος.
Η Trackhouse δεν είναι υποχρεωμένη να αντικαταστήσει τον Ogura για την Αραγονία αν τελικά δεν είναι σε θέση να αγωνιστεί, ωστόσο μια μακρύτερη απουσία θα δημιουργούσε πρόβλημα, καθώς ήδη ο δοκιμαστής της Aprilia, Lorenzo Savadori, αγωνίζεται ως αναπληρωτής του τραυματία Jorge Martin στην εργοστασιακή ομάδα της εταιρείας.