MotoGP: VIDEO του Vinales από τον τελευταίο γύρο με την Yamaha

Ποντάρουμε πως δεν θα επιστρέψει φέτος με Yamaha
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/8/2021

Ακριβώς όπως γράψαμε εχθές ταυτόχρονα με την ανακοίνωση της Yamaha για αντικανονική χρήση της μοτοσυκλέτας από τον Vinales που είχε ως αποτέλεσμα να αποφασίσει η Yamaha να τον αποσύρει από τον αγώνα, αιτία ήταν το μαρσάρισμα στον κόφτη. Ακριβώς όπως δήλωσαν φωτογράφοι κτλ που βρίσκονταν στην πίστα, πως άκουσαν την μοτοσυκλέτα του Vinales όταν περνούσε από μπροστά τους.

Παράλληλα με όλα αυτά οι χρόνοι που δημοσιεύει η Dorna δείχνουν πως στους τελευταίους τέσσερις γύρους ο Vinales ήταν πολύ πιο αργός και με μικρότερη τελική στην ευθεία, σαν να μην άλλαζε σε έκτη παρά μόνο στο τέλος, κρατώντας την πέμπτη σχέση και την μοτοσυκλέτα στον κόφτη.

 

 

Θα έλεγε κανείς πως έβγαλε τον εκνευρισμό του στην M1 κι ενώ δεν υπάρχει ακόμη επίσημη τοποθέτηση για την συμπεριφορά του, τα προβλήματα που αντιμετώπιζε όπως το μήνυμα στα όργανα της μοτοσυκλέτας πως είναι στην pit lane ακόμη, η αλλαγή συμπλέκτη στην οποία αποδίδει το λάθος της δεύτερης εκκίνησης και διάφορα θέματα με τα ηλεκτρονικά, ξεχείλισαν το ποτήρι για εκείνον σε μία σχέση που έτσι κι αλλιώς έχει βγει το διαζύγιο και έχει ημερομηνία λήξης.

Φαίνεται πως δεν θα κρατηθούν «οι τύποι» μέχρι το τέλος όμως και αυτό θα είναι το τέλος του Vinales με την Yamaha. Ήδη η "Vinales racing team" στο WSSP300 διέκοψε την σχέση της με την Yamaha με τον πατέρα του, Angel να εξαπολύει δριμύτατο κατηγορητήριο για σαμποτάζ της Yamaha στον υιό του.

Σε κάθε περίπτωση έτσι κλείνει ένας κύκλος, εδώ στο πολύπαθο γεμάτο «γκρίνια» Spielberg καθώς εδώ ήταν πριν από λίγο καιρό που η Yamaha ζητούσε δημόσια συγνώμη από τον Rossi και τον Vinales για την έλλειψη ταχύτητας της μοτοσυκλέτας με την οποία τους είχε εξοπλίσει. Από τότε έχει κυλίσει πολύ νερό στο αυλάκι και η Yamaha έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια τόσο για να ανταπεξέλθει στην ταχύτητα της M1 όσο και να βοηθήσει τον Vinales να βρει ισορροπία στην ομάδα του αλλάζοντας στελέχη και μηχανικούς. Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Vinales φεύγει από μία ομάδα την τελευταία στιγμή, έχει ξανά γίνει στην Moto3 και του βγήκε σε καλό, τώρα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

Οι περισσότεροι από τους αναβάτες που ρωτήθηκαν για αυτή την σπάνια κίνηση να αποσύρει η ομάδα έναν αναβάτη της, κράτησαν ουδέτερη στάση, εκτός από τον Miller που ήταν κατηγορηματικός. Αφού τόνισε πως δεν ξέρει τι έχει συμβεί μεταξύ τους, πως δεν εξετάζει το γιατί και το πώς φτάνει κανείς σε τέτοιο σημείο, πήρε ξεκάθαρη θέση ως προς τις πράξεις του Vinales, λέγοντας πως δεν είναι influencers, «δεν είμαστε εδώ να γίνουμε ό,τι αυτοί οι ηλίθιοι θέλουν να γίνουν, δεν είμαστε εδώ για αυτό. Πληρωνόμαστε για να οδηγούμε μοτοσυκλέτες. Αν δεν δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό, είτε έπεσες, είτε δεν ξεκίνησες σωστά την μοτοσυκλέτα, είτε έχεις μηχανικό πρόβλημα, τότε δεν κάνεις την δουλειά για την οποία πληρώνεσαι».

Ο Rossi τόνισε πως στην καριέρα του πολλές φορές ήθελε να σταματήσει αλλά είχε δίπλα του κατάλληλους ανθρώπους, φίλους και οικογένεια, να τον συμβουλέψουν και να του δώσουν να καταλάβει πως όσο άσχημα κι αν φαίνονται τώρα, μετά θα είναι ακόμη χειρότερα. Αντίστοιχα και ο Aleix Espargaro τόνισε πως πολλές φορές άφησε τα νεύρα του να τον καταβάλλουν μέχρι να καταλάβει πως αυτό είναι ακόμη μεγαλύτερο λάθος.

Η σχέση του Vinales με την Yamaha έχει οριστικά τελειώσει και θα είναι μεγάλη η έκπληξη αν ξανά βρεθεί στην M1 αυτή την σεζόν. Οι επιλογές της Yamaha από εκεί και πέρα είναι αρκετές, από το να φέρει αναβάτες από τα MOTUL WSBK και τον Crutchlow μόλις τελειώσει με την αντικατάσταση του Morbidelli μέχρι πολύ πιο δραστικές κάνοντας μετακινήσεις αναβατών από την Pertronas. Οι επόμενες ημέρες θα δείξουν την απόφασή τους.

 

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.