Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του MotoGP

Αν βάλουμε και το bonus τότε είναι πολλά τα λεφτά Pecco
MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

6/3/2024

Ο Pecco Bagnaia με την υπογραφή του νέου του συμβολαίου με την Ducati Lenovo Team δεν εξασφάλισε μόνο τη θέση του στους "κόκκινους" του Borgo Panigale έως το 2026 αλλά και την αύξηση του μισθού του κατά μερικά εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Pecco Bagnaia μέχρι πρότινος όπως είχατε διαβάσει στο MOTO αμειβόταν με 5 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από την Ducati Lenovo Team χωρίς τα bonus κατάκτησης πρωταθλήματος, νικών, βάθρων κλπ. Τώρα, με το νέο του συμβόλαιο ο αναβάτης της Ducati Lenovo Team θα δει το μισθολόγιο του να αυξάνεται σημαντικά, σύμφωνα με το Motorsport.com.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid

Πιο συγκεκριμένα ο Bagnaia θα δει στον τραπεζικό του λογαριασμό να μπαίνουν κάθε χρόνο 7 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς όμως να συνυπολογίζουμε τα bonus. Σύμφωνα πάντα με το Motorsport.com, με αυτά ο Ιταλός θα φτάνει να αμείβεται ετησίως με 10 εκατομμύρια ευρώ, γεγονός που κάνει τον Pecco τον πιο ακριβοπληρωμένο αναβάτη στο φετινό grid του MotoGP (μέχρι και πέρυσι στην πρώτη θέση βρισκόταν ο Marc Marquez με 15 εκατομμύρια ευρώ).

Τα ποσά που διαβάζουμε είναι όντως αξιόλογα -πάντα για τη μοτοσυκλέτα μιλώντας-, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν φτάνουν τα ποσά που δαπανούσε η Ducati για τους αναβάτες της κατά τα προηγούμενα έτη. Για παράδειγμα ο Jorge Lorenzo όταν φόρεσε τα κόκκινα λάμβανε ετησίως 25 εκατομμύρια ευρώ και αν το πάμε ακόμη παραπέρα ο Ισπανός σε καμία των περιπτώσεων δεν κατάφερε να δικαιολογήσει τις προσδοκίες που είχαν όλοι όταν τον είδαν στην Ducati, σε αντίθεση με τον Pecco ο οποίος κερδίζει τίτλους με την ιταλική εταιρεία τα δύο τελευταία έτη και είναι αυτός που όλοι θέλουν να έχουν στην ομάδα τους.

MotoGP - Ο Bagnaia με το νέο του συμβόλαιο γίνεται ο πιο ακριβοπληρωμένος αναβάτης του φετινού grid
Ετικέτες

MotoGP – O Alex Marquez επιστρέφει στη δράση στο Brno!

Ο Ισπανός αναβάτης θα είναι στην Τσεχία και η συμμετοχή του θα κριθεί την Πέμπτη 18/6
alex marquez
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/6/2026

Η ομάδα BK8 Gresini Racing MotoGP μόλις επιβεβαίωσε πως ο Alex Marquez θα μεταβεί στην πίστα Brno για τον αγώνα που έρχεται αυτό το σαββατοκύριακο (19-21/6), το Monster Energy Grand Prix of Czechia.

Εκεί ο Ισπανός αναβάτης θα περάσει από ιατρικές εξετάσεις την Πέμπτη 18/6, από τις οποίες θα εξαρτηθεί αν θα λάβει το πράσινο φως για να αγωνιστεί στο Grand Prix.

Ο μικρότερος αδελφός του Marc Marquez είχε τραυματιστεί την Κυριακή 17 Μαΐου στο Grand Prix της Καταλονίας στη Βαρκελώνη, μετά από ένα τρομακτικό συμβάν όταν ξαφνικά έσβησε ο κινητήρας της ΚΤΜ του Pedro Acosta, με τον Alex να βρίσκεται μια ανάσα πίσω του με το γκάζι τέρμα ανοικτό και χωρίς το παραμικρό περιθώριο αντίδρασης.

Από το ατύχημά του ο Alex είχε αποκομίσει ένα μερικό κάταγμα στον σπόνδυλο C7, μια σπασμένη κλείδα και κάμποσα άλλα μικρότερης σημασίας τραύματα, ενώ αρχικά η ομάδα είχε ξεκαθαρίσει πως οι επόμενοι δύο αγώνες σε Mugello και Balaton Park ήταν αναπόφευκτα χαμένοι για τον αναβάτη τους. Ωστόσο άφηναν ένα παράθυρο ελπίδας πως ίσως επέστρεφε στο Brno, σενάριο που τώρα επιβεβαιώνεται.

Πλέον αναμένουμε το ιατρικό πόρισμα της Πέμπτης 18/6 που θα κρίνει αν ο αναβάτης της Gresini θα δώσει το παρών κανονικά από το πρωί της Παρασκευής στη δράση του Brno.