Ο Rossi ντριφτάρει με Ferrari 488 Pista [video]

Bonus: GoPro Origins
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

31/3/2018

Διακοσμώντας και νέο κράνος με εκείνες τις χάντρες από το Μεξικό, πιο συγκεκριμένα την τεχνική των «Χουητσόλ», που είναι εθνική μειονότητα ιθαγενών του Μεξικού και πλέον ζουν από αυτή την τέχνη, ο Rossi μπήκε στην πίστα για την… Pista και χάρισε το πιο ιταλικό μηχανοκίνητο όνειρο στους Ιταλούς, οδηγώντας Ferrari.

Η Ferrari οργάνωσε λοιπόν ένα πολύ ειδικό trackday για έναν πολύ ειδικό καλεσμένο στο Fiorano, ωστόσο τίποτα μυστήριο δεν κρύβεται πίσω από αυτή την κίνηση, πέρα από μια έξυπνη στρατηγική επικοινωνίας. Γιατί αν κάτι πλησιάζει την αγάπη και την εκτίμηση των Ιταλών για τη Ferrari, είναι η αγάπη και η εκτίμηση στο πρόσωπο του “Γιατρού” Valentino Rossi. Άλλωστε, υπάρχουν σοβαροί δεσμοί μεταξύ Ferrari και Rossi. Ο Ιταλός αναβάτης έχει κάνει στο παρελθόν ακόμη και δοκιμές με μονοθέσιο Formula 1, περισσότερες από μία φορές στο διάστημα από το 2004 ως το 2010. Έχει μείνει στην Ιστορία άλλωστε ένα τεστ στη Valencia το 2006, στο οποίο είχε γυρίσει μόλις 7 δέκατα πιο αργά από τον Schumacher. Xωρίς μάλιστα ο Γερμανός, όπως ο ίδιος είχε δηλώσει τότε, να του δώσει κάποια σημαντική βοήθεια, tips για την οδήγηση, κ.λπ. Γιατί πολύ απλά δεν τα χρειαζόταν. Πολλές φορές είχε φουντώσει η φημολογία ότι θα αφήσει το MotoGP και θα περάσει στα GP Formula 1.

Η αλλαγή καριέρας του Rossi ήταν αναμφίβολα μια ιστορία για την οποία ο κόσμος της F1 δίψαγε. Η δημοτικότητα θα αυξάνονταν δραματικά και το ταλέντο σίγουρα δεν έλειπε από τον Vale #46 σύμφωνα με τις δηλώσεις τόσο του Schumacher όσο και άλλων οδηγών, όπως ο Massa και o Gene, άνθρωποι που είχαν πρόσβαση στην τηλεμετρία της ομάδας. Αφού λοιπόν οι χορηγοί και ο Ecclestone θα πετούσαν τη σκούφια τους, οι λόγοι που τελικά αυτό το όνειρο για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού δεν πραγματοποιήθηκε θα πρέπει να αναζητηθούν στο μυαλό του Rossi, όπου μάλλον βρίσκονται καλά φυλαγμένοι.

Θεώρησε ότι δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικός και δεν ήθελε να τσαλακώσει την εικόνα του περιφερόμενος στη μέση του grid; Δεν φαίνεται να έχει τέτοια συμπλέγματα, κρίνοντας από την πίστη με την οποία συνεχίζει να αγωνίζεται στους δύο τροχούς, κόντρα σε πολύ νεότερους αναβάτες. Δεν φοβάται να συγκριθεί, δεν αγχώνεται από μια κακή περίοδο φόρμας, συνεχίζει να παλεύει. Πόσο μάλλον στην F1, όπου θα είχε κάθε δικαιολογία με το μέρος του. Όπως και να έχει, λίγοι πολύ κοντινοί του άνθρωποι ίσως ξέρουν τους πραγματικούς λόγους. Εμείς απλά αναρωτιόμαστε γιατί μας το θύμησε το video αυτό που έφτιαξε η Ferrari με αφορμή την πρόσφατη επίσκεψη του Rossi στο Fiorano για να οδηγήσει την 488 Pista, με τίτλο «Tι θα είχε γίνει αν είχαμε προσπαθήσει;»

Ένα άλλο video των τελευταίων ημερών βέβαια, που τονίζει τις καταβολές του Valentino Rossi, δεν αφήνει αμφιβολίες για τις επιλογές του:

Ετικέτες

MotoGP: Λευκός καπνός για συμφωνία διοργανωτών και κατασκευαστών

Στον ερχόμενο αγώνα στο Brno αναμένονται οι ανακοινώσεις και μετά … καταιγίδα μεταγραφών
motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η περίφημη συμφωνία που θα διέπει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP από το 2027 ως το 2031 έπρεπε κανονικά να έχει υπογραφεί από πέρυσι και, αν δεν είχε προκύψει η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media, αυτό πιθανότατα θα είχε ήδη συμβεί. Οι νέοι Αμερικανοί ιδιοκτήτες ωστόσο εισέβαλλαν στο πρωτάθλημα ως ταύροι σε υαλοπωλείο και άρχισαν να δείχνουν δείγματα των προθέσεών τους σε όλα τα επίπεδα, από την υποβάθμιση των μικρότερων κατηγοριών ως τις ολοένα και διογκούμενες απαιτήσεις προς τις ομάδες.

Η Concorde Agreement, η συμφωνία που θα διέπει τη συνεργασία διοργανωτών και κατασκευαστών για τα επόμενα πέντε χρόνια ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη, αν και πλέον όλα δείχνουν πως φτάσαμε στο τέλος της διαπραγμάτευσης και όλα δείχνουν πως στη Grand Prix της Τσεχίας το ερχόμενο σαββατοκύριακο (19-21/6) θα γίνουν οι επίσημες ανακοινώσεις.

Προφανώς ως τότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει συμφωνηθεί, από τις πηγές μας ωστόσο προκύπτουν κάποια δεδομένα. Πρώτον και βασικότερο, το αίτημα των κατασκευαστών για ποσοστά από τα έσοδα του MotoGP μάλλον δεν περνά και, σύμφωνα με τις πληροφορίες, έχει συμφωνηθεί πάγιο ετήσιο ποσό προς τις ομάδες, όπως ίσχυε ως τώρα, αλλά πιθανότατα λίγο αυξημένο.

Μαθαίνουμε επίσης πως υπάρχουν αρκετές εκκρεμότητες στο ζήτημα της επικοινωνιακής προβολής, όπου η MotoGP Sports Entertainment Group (MGPSEG, πρώην Dorna) θέλει πολύ αυξημένη εμπλοκή από τις ομάδες και τους κατασκευαστές, αλλά μάλλον δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή εδώ.

Ακόμη περισσότερο όμως, περιμένουμε με ενδιαφέρον να δούμε τι άλλο θα αλλάξει στις διαδικασίες του πρωταθλήματος σε ζητήματα που είχαν τεθεί από την MGPSEG, όπως η ύπαρξη τρίτου αναβάτη ως αναπληρωματικού, η επιβολή μιας μοτοσυκλέτας ανά αναβάτη αντί δύο και άλλα τέτοια ζητήματα που αναμένεται να επηρεάσουν την αγωνιστική δράση πολύ πιο άμεσα από το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση.

Πιθανότατα λοιπόν αυτό που θα ανακοινωθεί θα είναι ένα προσχέδιο συμφωνίας με τις βασικές αρχές που θα διέπουν το πρωτάθλημα από το 2027, με αρκετά ανοικτά θέματα να μεταφέρονται σε επόμενες διαβουλεύσεις. Διαβάζουμε επίσης για πρόβλεψη επέκτασης της συμφωνίας αυτής και για μια ακόμη πενταετία, δηλαδή ως και το 2036.

Στο μεταξύ, ενδεχόμενη ανακοίνωση της πολυπόθητης συμφωνίας θα ξεκλειδώσει και τις ανακοινώσεις μεταγραφών, κάτι που μάλλον δεν θα αλλάξει δραστικά τον κόσμο μας ως θεατές του αθλήματος, μιας και η επικαιρότητα πρακτικά έχει ήδη σκιαγραφήσει τις περισσότερες μετακινήσεις που θα γίνουν ενόψει 2027.

Ετικέτες