Ο Rossi στην Aragon!

Θα το προσπαθήσει ο Γιατρός
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/9/2017

Η οθόνη του κινητού του Michael van der Mark αναβοσβήνει συνοδεύοντας το ringtone με τον ήχο του Μ1 στον κόφτη. Η αναγνώριση κλήσεων μαρτυρά ταυτότητα αυτού που καλεί: Lin Jarvis…

 

Lin Jarvis: "Έλα Michael, πού σε πετυχαίνω;"

Michael van der Mark: "Έλα boss. Με πέτυχες να φτιάχνω τις βαλίτσες μου. Με ζορίζει ο κροκόδειλος και το τριακοστό ζευγάρι από τις ξύστρες που έχω πάρει μαζί μου, και δεν κλείνει η άτιμη. Μην ανησυχείς όμως, το πολύ-πολύ να τα φορέσω στο αεροπλάνο."

L.J.: "Τις φτιάχνεις έ…; Κρίμα… Κοίτα… μην πάρεις πολλά πράγματα μαζί σου. Βγάλε και κάτι για να μη χρεωθείς υπέρβαρος. Ούτως ή άλλως δεν θα χρειαστείς και πολλά…"

M.vdM.: "Τι εννοείς;;;; Πρώτη φορά στα MotoGP και να μου λείπει κάτι; Αποκλείεται!"

L.J.: "Κοίτα, στο hospitality της Yamaha δεν υπάρχει μεγάλος κίνδυνος από πτώση οπότε να… μάνι-μάνι έξω ο κροκόδειλος! Κι οι ξύστρες ρε Mike… θα σε εμποδίζουν όταν τρως, τι να τις κάνεις; Τζάμπα χώρος…

M.vdM.: "Boss… θέλεις να μου πεις κάτι;;; Υπάρχει κάτι που δεν ξέρω;"

L.J.: "Όχι βρε Mike κάτι σημαντικό. Να… απλώς μίλησα με τον Valentino και θα έρθει στην Aragon"

M.vdM.: "Να μας συμπαρασταθεί, έ;"

L.J.: "Όχι ακριβώς…"

M.vdM.: "Τιιιιιιι;;;; Μη μου πεις… Θα τρέξει τελικά;;; Πες μου ότι με τρολάρεις! Πες μου ότι είναι ψέμα! Πες μου κάτι!!!"

L.J.:"Να, κοίτα… έκανε κάτι βόλτες με ένα R1M χθες και σήμερα… και ο μπαγάσας πήγε καλά! Μίλησε και με κάτι γιατρούς –κάτι ορθοπεδικούς, κάτι νευρολόγους, έναν οφθαλμίατρο κι ένα γυναικολόγο (αυτόν κάτι τον ρώτησε για κάποιον αντίπαλο αλλά δεν κατάλαβα…)- που του είπαν ότι μπορεί να τρέξει κι αποφάσισε τελικά να έρθει. Θα περάσει λέει από τα τεστ την Πέμπτη κι αν νιώθει καλά και δεν είναι ανάδρομος κι ο Ερμής θα μπει στα FP1. Αν μετά απ' αυτό νιώθει εντάξει… μην στεναχωριέσαι, θα κάνουμε παρέα στα πιτς. Έχω παραγγείλει και μια paella…"

M.vdM.: "Μα… είχαμε κανονίσει… έχω προετοιμαστεί… ήμουν σίγουρος πως θα οδηγ…"

L.J.:"Έλα… μην το κάνεις πιο δύσκολο. Μια χαρά θα περάσουμε στο VIP. Θα έχουμε παρέα και τα paddock girls!"

M.vdM.: "…"

L.J.:"Τεσπα… έλα εσύ και θα τα βολέψουμε. Δε χάθηκε κι ο κόσμος που δεν θα οδηγήσεις ένα από τα καλύτερα MotoGP στην ίσως μία και μοναδική ευκαιρία της ζωής σου, σε μια πίστα που την ξέρεις πολύ καλά! 'Α, και που 'σαι, καλό θα είναι να μην πλησιάζεις και πολύ το φαγητό του Vale, γιατί μια τροφική δηλητηρίαση την τελευταία στιγμή δεν θα ακουστεί και πολύ όμορφα… Έλα Micahel, μ' ακούς…;"

M.vdM.: "τουτ-τουουτ, τουτ-τουουτ…"

MotoGP: Η Ducati κυριαρχεί στο Red Bull Ring, εκεί που ο Marc Marquez δεν έχει κερδίσει ποτέ!

Ο Bagnaia έχει πάρει την καρό σημαία εδώ τις τρεις τελευταίες φορές
Marc
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/8/2025

Η πίστα Red Bull Ring, κατασκευασμένη στις πράσινες πλαγιές της Αυστρίας, έχει για χρόνια αποτελέσει κάστρο της εταιρείας από το Borgo Panigale, καθώς έχει κερδίσει τους 8 από τους 9 τελευταίους αγώνες της μεγάλης κατηγορίας.

Ωστόσο, ο Marc Marquez δεν έχει γευτεί ποτέ τη χαρά της νίκης στο Red Bull Ring και μένει να δούμε αν θα σπάσει φέτος αυτή την “κατάρα”, αφού διανύει μία απίστευτη σεζόν και προέρχεται και από πέντε σερί νίκες.

Ο Marquez δήλωσε: “Δεν μπορώ να περιμένω να επιστρέψω στην πίστα μετά τις διακοπές — ξεκουράστηκα και ήμουν έτοιμος. Η αυστριακή πίστα δεν μου έχει δώσει ποτέ μεγάλη ικανοποίηση, αλλά έχει δώσει πολλούς συναρπαστικούς αγώνες μέχρι την τελευταία στροφή, στο τελευταίο μέτρο πριν τη σημαία. Είμαι έτοιμος να επιτεθώ σε αυτό το δεύτερο μισό της σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο”

Δηλώσεις έκανε και ο Francesco Bagnaia που είπε: “Αυτή η πίστα ήταν πάντα πολύ ευνοϊκή για τη Ducati και τα τελευταία τρία χρόνια έχουμε πετύχει τα καλύτερα αποτελέσματα. Χαίρομαι που επιστρέφω εδώ και ξεκινάμε ξανά το δεύτερο μισό της σεζόν. Πολλές από τις αγαπημένες μου πίστες μας περιμένουν· τεχνικές, αλλά και θεαματικές! Ανυπομονώ να βγω στην πίστα”.