Οριστικό: Χάνει τις επίσημες δοκιμές o Iannone

Στις 4 Φεβρουαρίου η ακρόαση της υπόθεσης
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Η ιστορία ξεκίνησε όταν στο δείγμα των ούρων του Iannone μετά τον αγώνα στη Sepang τον περασμένο Νοέμβριο, βρέθηκαν ίχνη αναβολικών ουσιών. Έκτοτε, η υπόθεση εξελίχθηκε σε σίριαλ μετά την ανακοίνωση της FIM πως ο Ιταλός αναβάτης της Aprilia αποκλείεται προσωρινά από οποιαδήποτε αγωνιστική δραστηριότητα. Να θυμίσουμε πως είχε ζητήσει να πραγματοποιηθεί και δεύτερος έλεγχος όπως δικαιούται, όμως και πάλι ανιχνεύτηκαν ίχνη αναβολικών. Η Aprilia ξεκίνησε να εξετάζει τις επιλογές της, αφού το ενδεχόμενο να μην έχει τον Iannone στις επίσημες δοκιμές της Sepang ήταν όλο και πιο κοντά στη πραγματικότητα.

Στη Μαλαισία σκοπεύει να δοκιμάσει έναν νέο κινητήρα V με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, που τον φέρνει πιο κοντά στη φιλοσοφία των κινητήρων των Honda και Ducati. Η συλλογή δεδομένων είναι ο βασικός στόχος της Aprilia αυτή τη στιγμή και θέλει οπωσδήποτε να έχει τρείς αναβάτες μέσα στην πίστα. Από τα πιο “hot” ονόματα που "έπαιζαν" για τη θέση του Iannone, είναι ο “Ρωμαίος Αυτοκράτορας” Max Biaggi, που φέτος θα γίνει MotoGP Legend στο Mugello, ενώ η λίστα των αναβατών συμπληρώνεται με τον Karel Abraham που διώχτηκε απ’ την Avintia Ducati, με τον Zarco να παίρνει τη θέση του, και τον Lorenzo Savadori που αυτή τη στιγμή έχει συμβόλαιο με την Team Pedercini Racing Racing by Global Solutions στα Superbikes.

Ο Max Biaggi οδηγεί την RSVX της Aprilia

 

Οι μέρες έχουν περάσει και απ’ την πλευρά της FIM επικρατούσε σιγή ιχθύος, τουλάχιστον μέχρι τώρα, που ορίστηκε η ακρόαση της υπόθεσης του Ιταλού αναβάτη στις 4 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Πειθαρχικό Δικαστήριο της Ελβετίας. Ακριβώς δηλαδή την ημέρα που λήγουν οι δοκιμές στη Sepang. Αυτό σημαίνει πως ο Iannone θα χάσει σίγουρα τις επίσημες δοκιμές, ενώ από τη λίστα των “μνηστήρων” της Aprilia διαγράφεται και ο Max Biaggi. Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής παρότι είναι πάντοτε διαθέσιμος για την Aprilia, ανέφερε πως δεν έχει κάποια επίσημη ενημέρωση απ’ την ιταλική εταιρεία για το αν θα λάβει μέρος στις δοκιμές. “Μου αρέσει όταν είμαι απαραίτητος και όταν με ζητά η Aprilia,” τόνισε χαρακτηριστικά ο Biaggi.

Ωστόσο, η διαγραφή του απ’ τη λίστα των αναβατών επιβεβαιώθηκε απ’ τον ιδιοκτήτη της Aprilia Racing Team Gresini, Fausto Gresini, ο οποίος έδωσε μια πολύ διπλωματική και αφοπλιστική απάντηση: “Θα ήταν πάρα πολύ ωραίο να δούμε τον Max να οδηγεί την Aprilia, όμως πρόκειται για μια πολύ απαιτητική δουλειά. Η ταχύτητα και οι οδηγικές του γνώσεις είναι πέρα από κάθε κριτική, όμως έχει διαφορά το να οδηγείς για να περάσεις όμορφα από το να οδηγείς για να δοκιμάσεις και να αξιολογήσεις μια νέα μοτοσυκλέτα.”

Μένει να δούμε ποιος θα είναι τελικά ο αναβάτης που θα βρεθεί στη σέλα της νέας μοτοσυκλέτας της Aprilia, αλλά και ποιος θα είναι ο αναβάτης της για τη φετινή σεζόν στην περίπτωση που ο Iannone αποκλειστεί απ’ τους αγώνες. Για τις δοκιμές, η ζυγαριά γέρνει περισσότερο στον Savadori που έχει ξανασυνεργαστεί με την ιταλική εταιρεία στο παρελθόν, ενώ για τη θέση του αναβάτη το πιθανότερο σενάριο είναι να αναλάβει ο Bradley Smith αυτό το ρόλο. Ωστόσο, το πρόβλημα παραμένει καθώς ο Smith δεν μπορεί να επωμιστεί τόσο με το ρόλο του αναβάτη εξέλιξης όσο και του εργοστασιακού αναβάτη. Οπότε η Aprilia συνεχίζει να ψάχνει για έναν ακόμη αναβάτη είτε στο ρόλο του δοκιμαστή είτε στο ρόλο του αγωνιζόμενου.

Ετικέτες

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.