Prima Pramac Racing - Με νέα χρώματα οι GP24 των Martin και Morbidelli [VIDEO]

Το λευκό χρώμα μας αποχαιρετά δίνοντας τη θέση του στο μοβ στην GP24
motomag Prima Pramac Racing – Με νέα χρώματα οι GP24 των Martin και Morbidelli [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/2/2024

H Prima Pramac Racing παρουσίασε τα νέα της χρώματα για τη φετινή χρονιά του MotoGP στην πίστα του Μπαχρέιν, εκεί όπου σε λίγα 24ωρα θα διεξαχθεί ο πρώτος αγώνας της χρονιάς για την F1.

Η επιλογή της συγκεκριμένης τοποθεσίας δεν ήταν τυχαία για την Prima Pramac Racing καθώς με αυτόν τον τρόπο ο ιδιοκτήτης της ομάδας Paolo Campinoti δείχνει έμπρακτα τη στενή σχέση που έχει με τον CEO της F1 Stefano Domenicali.

MotoGP

Όπως ήταν λογικό τα βλέμματα όλων έπεσαν στα νέα χρώματα των GP24. Σε σχέση με την περσινή χρονιά υπάρχει μία μεγάλη αλλαγή, το λευκό χρώμα που κυριαρχούσε στην GP23 έδωσε την θέση του στο μοβ ενώ τα υπόλοιπα χρώματα πάνω στη μοτοσυκλέτα συνεχίζουν να είναι το μαύρο και το κόκκινο.

https://www.motomag.gr/news/race-news/franco-morbidelli-tromaktiko-atyhima-stis-dokimes-toy-portimao-kai-diakomidi-sto

Όσον αφορά τους αναβάτες της Prima Pramac Racing, το πρώτο βιολί της ομάδας θα είναι και φέτος ο Jorge Martin ο οποίος πέρυσι λίγο έλειψε να εκθρονίσει από τον θρόνο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή τον Pecco Bagnaia. Δίπλα στον Martin θα βρίσκεται ο Franco Morbidelli ο οποίος λόγω τραυματισμού όπως διαβάσατε στο MOTO δεν βρέθηκε στις δοκιμές τόσο στη Sepang της Μαλαισίας όσο και στο Losail του Κατάρ.

Με την παρουσίαση της Prima Pramac Racing ολοκληρώνεται ο κύκλος των παρουσιάσεων των ομάδων του MotoGP και άπαντες περιμένουν το πρώτο αγωνιστικό τριήμερο της χρονιάς (8 - 10 Μαρτίου) στο Κατάρ όπου θα δούμε για πρώτη φορά τους αναβάτες να παλεύουν μεταξύ τους με στόχο την πρώτη νίκη της χρονιάς.

Prima Pramac Racing – Με νέα χρώματα οι GP24 των Martin και Morbidelli [VIDEO]

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia