Πρόβλημα με Folger!

Χάνει τους επόμενους δύο αγώνες
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

12/10/2017

Όπως ανακοινώθηκε πριν από λίγο από την Monster Yamaha Tech3, ο Jonas Folger θα χάσει το ιαπωνικό grand prix και θα γυρίσει εσπευσμένα στην πατρίδα του τη Γερμανία, προκειμένου να υποβληθεί σε ιατρικές εξετάσεις. Οι γιατροί της Clinica Mobile που εξέτασαν σήμερα τον Folger του σύστησαν να κάνει περαιτέρω εξετάσεις στο Μόναχο, με τη συμμετοχή του στους επόμενους δύο αγώνες (της Αυστραλίας και της Μαλαισίας) να είναι αμφίβολη.

Στις δηλώσεις που έκανε ο Γερμανός αναβάτης, είπε πως είχε έρθει με μεγάλο κίνητρο για τους τρεις συνεχόμενους αγώνες, αλλά μετά τα GP των Misano και Aragon ένιωσε πολύ αδύναμος. Τα επίπεδε ενέργειάς του βρίσκονται πάρα πολύ χαμηλά, σε σημείο που του ήταν αδύνατο ακόμη και να βγει από το δωμάτιό του. Μάλιστα, αναγκάστηκε να απουσιάσει και από ορισμένα events της Yamaha που ήταν προγραμματισμένα και μετά από συνεννόηση με τον Herve Poncharal, τον ιδιοκτήτη της ομάδας, κανόνισε να εξεταστεί από τους γιατρούς.

Ο Dr Charte και η ομάδα των γιατρών του συνέστησαν να φύγει επειγόντως και να πάει στην Γερμανία προκειμένου να κάνει κι άλλες εξετάσεις αίματος, καθώς στο παρελθόν ο Folger είχε προσβληθεί από τον ιό Epstein Barr (ο οποίος προκαλεί μονοπυρήνωση) στο παρελθόν και είναι πολύ πιθανόν να έχει επανέλθει, αλλά αυτό είναι κάτι που θα φανεί από τις εξετάσεις.

Ο Herve Poncharal επιβεβαίωσε κι αυτός την σοβαρότητα της κατάστασης λέγοντας πως είναι κάτι που διαρκεί αρκετές εβδομάδες το τελευταίο διάστημα και μάλιστα μετά από το καλοκαίρι, όσο περισσότερο προπονούνταν, τόσο πιο άσχημα ένιωθε ο Folger. Χθες και προχθές όμως ήταν στο χειρότερο σημείο καθώς δεν μπορούσε καν να σηκωθεί από το κρεβάτι. Το βέβαιο είναι ότι θα απουσιάσει από τον αγώνα του Motegi και κατά 99% δεν είναι ούτε στον αγώνα της Αυστραλίας, αλλά δεν θέλουν να αρχίσουν τις… μαντεψιές για το πότε θα επιστρέψει. Ο Folger είναι ήδη καθοδόν για την πατρίδα του με τις ευχές όλων για μια γρήγορη ανάρρωση να τον συντροφεύουν.

 

Ετικέτες

Andrea Iannone: Δεν το βάζει κάτω – Συμμετείχε σε δοκιμές του Ιταλικού Πρωταθλήματος – Μαζί και ο Michele Pirro

Η συμμετοχή του σχολιάστηκε έντονα, καθώς κανείς δεν την περίμενε!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η τελευταία φορά που τον είδαμε στην πίστα ήταν στη Jerez, στον τελευταίο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike 2025 με την ομάδα Go Eleven. Από τότε δεν υπήρχαν νέα για τον Andrea Iannone. Μετά το ναυάγιο της συμμετοχής του στο WSBK 2026 με την Cainam Racing Team και στη συνέχεια στο Bagger World Cup, δεν υπήρξαν περαιτέρω ενημερώσεις για τα σχέδιά του.

Ο Iannone λοιπόν εμφανίστηκε στην πίστα του Misano το περασμένο Σαββατοκύριακο, στα χρώματα της Cecchini Racing Team – που τελικά αποσύρθηκε από το Bagger World Cup – πάνω στην προσωπική του Ducati Panigale V4S. Στην πίστα αυτή ξεκινά το Ιταλικό Πρωτάθλημα σε κάτι περισσότερο από δύο εβδομάδες και στο τεστ συμμετείχαν κι άλλα μεγάλα ονόματα, όπως οι Michele Pirro και Michael Rinaldi.

Στο τεστ ο ταχύτερος ήταν ο Rinaldi, ενώ ο Iannone πέτυχε τον 10ο χρόνο. Στόχος του βέβαια ήταν να γράψει χιλιόμετρα και να ξανά βρει την αυτοπεποίθησή του και μένει να δούμε αν ο Ιταλός θα συνεχίσει να αγωνίζεται ή θα αποσυρθεί από τους αγώνες.