Rossi-Rally Monza

Για πέμπτη φορά νικητής ο Γιατρός
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/12/2016

Ο Valentino Rossi δεν θα μπορούσε να κλείσει με καλύτερο τρόπο την αγωνιστική του δραστηριότητα το 2016, καθώς χρίστηκε για πέμπτη φορά νικητής στο αγώνα rally της Monza.

Στον αγώνα συμμετείχαν, όπως πάντα, πολλά αστέρια των GP αλλά και των αγώνων αυτοκινήτου, οι οποίοι αγωνίστηκαν σε ειδικές που ήταν χαραγμένες τόσο στην ιστορική διαδρομή του rally, όσο και στην ομώνυμη πίστα της F1.

Ο Rossi κάθισε πίσω από το τιμόνι ενός Ford Fiesta M-Sport, με συνοδηγό τον Carlo Cassina, με τον οποίο έχουν συμμετάσχει μαζί και στο παρελθόν αρκετές φορές. Ο Γιατρός πήρε μια εντυπωσιακή νίκη μένοντας μπροστά από τον ο Daniel Sordo (οδηγό WRC με την ομάδα της Hyundai), έχοντας μάλιστα μια διαφορά 18,4 δευτερολέπτων, σε έναν αγώνα που εξελίχθηκε μέσα σε 10 ειδικές με συνολική διάρκεια μιάμισης ώρας. Τρίτος αναδείχθηκε ο Marco Bonanomi με Citroen, ο οποίος είναι αγωνιζόμενος σε αγώνες endurance.

Η νίκη του Rossi στον ιστορικό αγώνα ήταν διπλή, καθώς κέρδισε και το Monster Energy Masters Show που εξελισσόταν παράλληλα, ενώ οι υπόλοιπες προσωπικότητες των MotoGP, όπως ο Team Manager της Suzuki, Davide Brivio και Alessio "Uccio" Salucci, φίλος και μέλος της ομάδας του Rossi στα MotoGP, κατατάχθηκαν πέμπτος και ένατος αντίστοιχα.

Θέλω πάντοτε να είμαι ανταγωνιστικός τόσο ως αναβάτης όσο και ως οδηγός αγώνων

Σε δηλώσεις που έκανε μετά τον αγώνα, ο Rossi είπε: "Τα τελευταία χρόνια, μαζί με την Monster Energy, έχουμε μετατρέψει το event σε κάτι πολύ ξεχωριστό. Φέτος είχαμε εξαιρετικές καιρικές συνθήκες και μεγάλη προσέλευση κοινού. Φυσικά, το να κλείνω την σεζόν με μια νίκη είναι σπουδαίο συναίσθημα. Το να κερδίζω τον αγώνα και το Master Show ταυτόχρονα είναι φανταστικό. Είμαι πάντα απόλυτα συγκεντρωμένος ολόκληρη τη σεζόν στους αγώνες, ώστε όταν φτάνουμε στα τέλη του Νοεμβρίου μετά τον αγώνα της Valencia, ανυπομονώ να συναντήσω την ομάδα και να οδηγήσω το αυτοκίνητο. Θέλω πάντοτε να είμαι ανταγωνιστικός τόσο ως αναβάτης όσο και ως οδηγός αγώνων και θέλω να παλεύω για το βάθρο εδώ στη Monza. Είμαι εδώ ξανά μαζί με τον Uccio και τον Brivio με τους οποίους συζητάμε συχνά κατά τη διάρκεια της χρονιάς για το ποιος θα είναι νικητής ανάμεσά τους. Είναι ωραίο να νιώθεις την έξαψη ενός αγώνα χωρίς την πίεση που δέχομαι στα MotoGP. Είμαι χαρούμενος και περήφανος."

Να θυμίσουμε ότι ο Rossi είχε κερδίσει στην Monza το 2006, το 2007, το 2012 και το 2015. Πλέον, η επόμενη φορά που θα τον δούμε ξανά μέσα σε πίστα, θα είναι στις επίσημε δοκιμές των MotoGP στην Sepang τον Ιανουάριο.

Ετικέτες

MotoGP - Pecco Bagnaia: η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, εγώ δεν μπορώ να την εκμεταλλευτώ

Ο Bezzecchi αξίζει την 3η θέση της γενικής κατάταξης - Ο Pecco δείχνει έτοιμος να χάσει όχι μόνο την 3η αλλά και την 4η θέση γενικής...
Pecco
Από τον

Παύλο Καρατζά

11/11/2025

Ο Pecco Bagnaia έκανε δηλώσεις στις οποίες ήταν ιδιαίτερα αυστηρός με τον εαυτό του -αν και ταυτόχρονα ακούγεται και αρκετά ηττοπαθής-, αναφέροντας πως η Ducati είναι η καλύτερη μοτοσυκλέτα, και φταίει εκείνος που δεν την αξιοποίησε όπως θα έπρεπε. Παράλληλα δήλωσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης!

Η εγκατάλειψή του Bagnaia από πτώση στο Portimao, ήταν η πέμπτη φορά που ο Ιταλός είχε DNF στους τελευταίους έξι αγώνες. Παίρνοντας υπόψη μας την επίδοσή του στον αγώνα Sprint του Σαββάτου, ο Pecco έδειχνε να μπορεί να παλέψει για το βάθρο στον αγώνα της Κυριακής στην Πορτογαλίας. Όμως σημείωσε πτώση, και πλέον ο Bezzecchi έχει εξασφαλίσει στην τρίτη θέση στην γενική κατάταξη, ενώ ο Acosta καραδοκεί για την τέταρτη θέση, αφού είναι πλέον μόλις τρεις βαθμούς πίσω από τον Bagnaia με ένα γύρο να απομένει.

Ο Ιταλός αναβάτης δήλωσε πως τα έδωσε όλα για να κατακτήσει την τέταρτη θέση στον αγώνα της Κυριακής και όταν πίεσε, έχασε το μπροστινό και έπεσε. Στην συνέχεια πρόσθεσε πως ο Bezzecchi αξίζει την τρίτη θέση του πρωταθλήματος παραπάνω από εκείνον.

Όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα δήλωσε πως στο πορτογαλικό GP εκείνος και η ομάδα του σημείωσαν κάποια βελτίωση, όμως πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν περισσότερες λύσεις στο μέλλον. Όμως, ξεκαθάρισε πως η καλύτερη μοτοσυκλέτα είναι η Ducati από όλες τις απόψεις και πως φέτος εκείνος δεν κατάφερε να την αξιοποιήσει σωστά.

Τέλος δήλωσε πως η σεζόν του φάνηκε πολύ μεγάλη, εκτός αν κερδίσει στον τελευταίο αγώνα (!) και πως θα ήθελε η νέα σεζόν να ξεκινήσει όσο ταχύτερα γίνεται.