Rossi – Yamaha

Θα επεκτείνει το συμβόλαιό του;
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

15/9/2017

Η Yamaha δεν έχει μπει ακόμη σε συζητήσεις με τον Valentino Rossi σχετικά με την πιθανότητα επέκτασης του συμβολαίου του Ιταλού και μετά το 2018, σύμφωνα με τον διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, Lin Jarvis.

Όπως λέει ο ίδιος, περιμένει ότι οι συζητήσεις θα ξεκινήσουν την επόμενη χρονιά κοντά στον αγώνα του Mugello (δηλαδή περί τα τέλη Μαΐου, αρχές Ιουνίου), όταν ο Rossi θα έχει αποφασίσει αν θα θέλει να αγωνίζεται σε αυτό το επίπεδο και μετά τα 40α του γενέθλια.

Αυτή τη στιγμή ο Rossi είναι 38 ετών και το συμβόλαιό του έχει άλλον έναν χρόνο ισχύ με τη Yamaha, αλλά έδειξε τις προθέσεις του αφού έσπασε το αρνητικό σερί του ενός χρόνου χωρίς νίκη, όταν κέρδισε στο Assen, λέγοντας ότι θα τον ενδιέφερε να συνεχίσει και μετά την λήξη του συμβολαίου αν καταφέρει να διατηρήσει την ανταγωνιστικότητά του την επόμενη χρονιά. "Όταν υπέγραψα αυτό το συμβόλαιο σκέφτηκα ότι θα ήταν το τελευταίο, αλλά δεν ήμουν σίγουρος", δήλωσε ο Rossi μετά το GP του Sachsenring. "Θα αποφασίσω στις αρχές της επόμενης σεζόν. Αλλά αν είμαι ανταγωνιστικός και μπορώ να κερδίζω, θέλω να συνεχίσω."

Να θυμίσουμε ότι ο Γιατρός ήταν μέσα στο κυνήγι του τίτλου -τον δέκατο προσωπικό του εάν τα κατάφερνε- έχοντας τερματίσει πέντε φορές στο βάθρο στους πρώτους 12 αγώνες της σεζόν, πριν σπάσει το πόδι του κατά τη διάρκεια προπόνησης enduro χάνοντας πλέον κάθε ελπίδα. Στην 22η χρονιά του στους αγώνες GP ήταν 26 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο Dovizioso όταν συνέβη το ατύχημα.

 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες