Santi Hernandez - Ο μηχανικός των 8 Παγκόσμιων Τίτλων του Marc Marquez - Video

Εξαιρετικό αφιέρωμα, εν ώρα κρίσης στις σχέσεις HRC-Marquez
Santi Hernandez - Ο μηχανικός πίσω από τους 8 Παγκόσμιους Τίτλους του Marc Marquez
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/9/2023

Εν ώρα κρίσης στις σχέσεις του με τον Marc Marquez, το HRC δίνει στη δημοσιότητα ένα video-αφιέρωμα στον αρχιμηχανικό του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, του ανθρώπου που διετέλεσε μεταξύ άλλων μηχανικός των Alex Criville και Valentino Rossi, πριν συνδέσει άρρηκτα το όνομα του με τον Marc Marquez.

Ο Santi μεγάλωσε με μηχανικό πατέρα, ο οποίος του χάρισε την πρώτη του μοτοσυκλέτα στα 12. Κατόπιν συμμετείχε σε αγώνες scooter, και έπειτα ξεκίνησε να βοηθά τον πατέρα του στη δουλειά του. Κι ήταν τυχερός να βρεθεί δίπλα στον συμπατριώτη του -αμφότεροι Καταλανοί-, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που πέρασαν από την ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Ο Hernandez είναι ένας άνθρωπος χαμηλών τόνων, που μοιράζεται μαζί μας τη χαρά που ένιωσε ενόσω ήταν μηχανικός του Marc στη Moto2 και εκείνος τον πληροφόρησε πως θα ανέβαινε στη μεγάλη κατηγορία MotoGP με τη Honda και τον ήθελε μαζί του! Παράλληλα παραδέχεται πως είναι ιδιαίτερα αγχώδης ως προσωπικότητα, κάτι που έχουμε καταλάβει εδώ και καιρό, καθώς δεν μπορεί να σταθεί ακίνητος κατά τη διάρκεια του αγώνα, και τον βλέπουμε να κουνά νευρικά πόδια, χέρια και κεφάλι, αλλά και να κάνει αστείες γκριμάτσες.

Το βίντεο κλείνει με τον Hernandez να πλέκει το εγκώμιο της ομάδας της Repsol Honda, αναφέροντας πως ακόμα και στις κακές στιγμές όλοι τους αισθάνονται δεμένοι, και νιώθουν πως θα προχωρήσουν μπροστά. Αυτό το ελπιδοφόρο τέλος έρχεται την ώρα της μεγαλύτερης κρίσης των σχέσεων Marquez-Honda, θέλοντας να προκαταβάλει το αποτέλεσμα, προωθώντας την παραμονή του Ισπανού στην ιαπωνική ομάδα, όμως αυτό μένει να αποδειχθεί, με τον Ισπανό να έχει δηλώσει πως θα ανακοινώσει την απόφαση του μέσα στα επόμενα ασιατικά GP.

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.