Συνέντευξη Ezpeleta για τη φετινή σεζόν!

Αισιόδοξος για το μέλλον του πρωταθλήματος
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/3/2020

Μετά από όλα όσα έχουν γίνει με τον κορωνοϊό και το πώς έχει επηρεάσει τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα, ο CEO της Dorna, Carmelo Ezpeleta, ανέβηκε για άλλη μια φορά στο βήμα για να δώσει ακόμη μια συνέντευξη σχετικά με τη κατάσταση που επικρατεί.

“Από τη στιγμή που ξεκίνησαν τα προβλήματα με τον κορωνοϊό, αρχίσαμε να ακολουθούμε τις οδηγίες της κάθε κυβέρνησης και ήμασταν σε συνεχή επαφή με τους ανθρώπους του Austin και της Αργεντινής. Όταν οι αρχές του Τέξας και της Αργεντινής ανέφεραν ότι δε θα πραγματοποιούνταν οι αγώνες, ήρθαμε σε επαφή με υπεύθυνους άλλων πιστών για να δούμε αν μπορούν να πραγματοποιηθούν διπλοί αγώνες…και αυτό είναι κάτι που μπορεί να γίνει. Εάν η κατάσταση παραμείνει ως έχει, το ημερολόγιο των MotoGP είναι ασφαλές,” ανέφερε ο Ezpeleta και η αλήθεια είναι πως αν πραγματοποιηθεί το σενάριο των διπλών αγώνων, όχι μόνο θα αποκατασταθεί το χαμένο θέαμα αλλά και πολλοί απ’ τους αναβάτες του πρωταθλήματος θα πάρουν μια γεύση απ’ το πόσο δύσκολο είναι να πραγματοποιείς δύο αγώνες σε ένα σαββατοκύριακο όπως έκαναν οι αναβάτες των Superbikes στο παρελθόν – πλέον στα Motul WSBK πραγματοποιούνται δύο σκέλη και ένας αγώνας μισής διάρκειας...

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που το πρωτάθλημα φτάνει τους 20 αγώνες, με την εισαγωγή του KymiRing στη Φιλανδία στο καλεντάρι και παρότι ο πρώτος αγώνας των MotoGP στο Qatar χάθηκε, ο στόχος του Ezpeleta και τη διοργάνωσης είναι να μην χαθεί κανείς απ’ τους υπόλοιπους 19. Βέβαια, η κατάσταση είναι απρόβλεπτη και η διοργάνωση δεν μπορεί να δράσει αυτόνομα, αλλά οφείλει να ακολουθήσει τις εντολές της κάθε κυβέρνησης.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξής του, ο Ezpeleta επιβεβαίωσε πως με βάση τα τωρινά δεδομένα, ο αγώνας στη Jerez θα πραγματοποιηθεί κανονικά, όμως άφησε τη πόρτα ανοιχτή στο ενδεχόμενο της ακύρωσης σε περίπτωση που αλλάξει η κατάσταση με τον κορωνοϊό στην Ισπανία. Ακόμη, έχει εξεταστεί ήδη το γεγονός να πραγματοποιηθούν αγώνες κεκλεισμένων των θυρών σε περίπτωση που οι τοπικές αρχές το ζητήσουν. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να υπάρξουν αντιδράσεις απ’ τις ομάδες και τους αναβάτες όπως έγινε στην F1. Συγκεκριμένα, ο αγώνας της F1 στην Αυστραλία θα πραγματοποιούνταν κανονικά –παρά την έξαρση του ιού- όμως δύο ώρες πριν την έναρξη των πρώτων ελεύθερων δοκιμών, τα μέλη της ομάδας της McLaren μπήκαν σε 14ήμερη καραντίνα λόγω του COVID-19, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί ολόκληρος ο αγώνας. Η τραγική ειρωνεία είναι ότι ο πολυπρωταθλητής της F1 Lewis Hamilton είχε ήδη σχολιάσει το γεγονός, λέγοντας πως το να βρίσκονται στην πίστα ήταν παράλογο απ’ τη στιγμή που ο κίνδυνος της εξάπλωσης του ιού είναι τόσο μεγάλος.

Οπότε, εάν ένας αγώνας των MotoGP πάρει το “πράσινο φως” για να διεξαχθεί χωρίς θεατές, αυτό δεν σημαίνει πως ο κίνδυνος είναι μειώνεται. Στην πραγματικότητα παραμένει ο ίδιος απλά περιορίζεται ο αριθμός των ανθρώπων που μπορεί να προσβάλλει ο ιός, αφήνοντας εκτεθειμένους στον κίνδυνο τις ομάδες, τους αναβάτες, τους αγωνοδίκες και όσοι είναι απαραίτητοι για τη διεξαγωγή του αγώνα. “Όπως είπα, προσπαθούμε να διεξάγουμε το πρωτάθλημα χωρίς μεγάλες αλλαγές και σε περίπτωση που οι τοπικές αρχές αποφασίσουν να πραγματοποιηθεί ένας αγώνας χωρίς θεατές, θα το σκεφτούμε και θα αποφασίσουμε μαζί με τους διοργανωτές του.” Αυτή ήταν η θέση του Ezpeleta πάνω στο θέμα.

Από τη μεριά τους, η FIM, η IRTA, οι ομάδες και οι διοργανωτές, έχουν πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης κατά του COVID-19. Τέλος ο CEO της Dorna απευθύνθηκε και στους φίλαθλους λέγοντας: “Η φετινή σεζόν των MotoGP αναμένεται να είναι φανταστική. Πιστεύουμε ότι η φετινή χρονιά θα είναι απίστευτη και ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε. Έχουν υπάρξει καθυστερήσεις αλλά αν ξεκινήσουμε τώρα το πρωτάθλημα, θα είναι μια πραγματικά πολύ φανταστική σεζόν.”

Ετικέτες

MotoGP-Enea Bastianini: Αμφίβολη η συμμετοχή του στον γερμανικό γύρο

Με πυρετό ο αναβάτης της KTM Tech3
Bastianini
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/7/2025

Η συμμετοχή του Enea Bastianini είναι αμφίβολος για το γερμανικό GP, καθώς δεν έχει ταξιδέψει προς την πίστα λόγω πυρετού. Η ομάδα του επιβεβαίωσε ότι ο Ιταλός είναι αδιάθετος εδώ και αρκετές ημέρες και η κατάσταση της υγείας του δεν του έχει επιτρέπει να ταξιδέψει μέχρι στιγμής.

Η KTM Tech3 ανακοίνωσε πως ο Enea Bastianini αισθάνεται αδιαθεσία και έχει υψηλό πυρετό από την αρχή της εβδομάδας. Ακόμη και σήμερα Πέμπτη, εξακολουθεί να αισθάνεται άρρωστος και δεν μπορεί προς το παρόν να ταξιδέψει στο Sachsenring, οπότε και δεν βρίσκεται στην πίστα. Η KTM Tech3 αναμένεται να ενημερώσει για την κατάσταση της υγείας του La Bestia αργότερα μέσα στην ημέρα.

Ο Ιταλός αναβάτης μπορεί να αντικατασταθεί από τους Pol Espargaro ή Dani Pedrosa σε περίπτωση που δεν αγωνιστεί.