Trackhouse Racing MotoGP - Η νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia για τα επόμενα 3 χρονια

Η αμερικάνικη ομάδα αντικαθιστά την RNF με αναβάτες τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez
Trackhouse MotoGP Racing
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/12/2023

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ανακοίνωσε την Τρίτη 5/12 ότι η Trackhouse Racing, γνωστή από τη συμμετοχή της στο αμερικάνικο πρωτάθλημα αυτοκινήτου NASCAR, θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP από το 2024 έως και το 2026 με τριετές συμβόλαιο, ως δορυφορική ομάδα της Aprilia, μετά την αποχώρηση της RNF.

Η Trackhouse Entertainment Group, που ανήκει στον Justin Marks και τον γνωστό dj Pitbull, θα διαχειρίζεται τη νεοσύστατη ομάδα από το Nashville του Tenesse, σε συνεργασία με την Aprilia και τον όμιλο Piaggio. Η παρουσίαση της ομάδας με τα αποκαλυπτήρια των αναβατών (σσ. αυτοί θα είναι οι αναβάτες της RNF, Miguel Oliveira και Raul Fernandez), των εταιρικών συνεργατών και του χρώματος θα πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Για την ώρα παρουσιάστηκε η RS-GP με χρώματα που παραπέμπουν στην αμερικάνικη σημαία, αλλά τα τελικά χρώματα και γραφικά με τα οποία θα δούμε την ομάδα στο MotoGP θα παρουσιαστούν αργότερα.

Trackhouse MotoGP Racing

"Αυτή είναι μια μνημειώδης στιγμή για την Trackhouse Entertainment Group", δήλωσε ο Marks στο δελτίο τύπου της νεοσύστατης ομάδας. "Ήταν στο ήθος της Trackhouse από την πρώτη μέρα να δουλέψουμε, να έχουμε όραμα και να δείξουμε τον ενθουσιασμό και το πάθος που απαιτούνται για να χτίσουμε μια από τις πιο πολύτιμες εταιρείες μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο. Η είσοδός μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP είναι ένα ακόμη βήμα στην υλοποίηση αυτού του οράματος".

Το 2024 η Trackhouse Racing MotoGP Team θα είναι η μοναδική αμερικάνικη ομάδα στην κατηγορία MotoGP, φέρνοντας ξανά άρωμα Η.Π.Α. στο πιο σημαντικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας στον κόσμο, ένα Πρωτάθλημα στο οποίο έχουν αναδειχθεί στο παρελθόν θρυλικοί Αμερικανοί αναβάτες, όπως οι Eddie Lawson, Kenny Roberts, Freddie Spencer, Wayne Rainey, Randy Mamola, Kevin Schwantz και ο αείμνηστος Nicky Hayden.

Ακολουθήστε ΕΔΩ την Trackhouse Racing στο MotoGP.

Ετικέτες

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.