Trackhouse Racing MotoGP - Η νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia για τα επόμενα 3 χρονια

Η αμερικάνικη ομάδα αντικαθιστά την RNF με αναβάτες τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez
Trackhouse MotoGP Racing
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/12/2023

Ο ιδιοκτήτης της Trackhouse Entertainment Group, Justin Marks, ανακοίνωσε την Τρίτη 5/12 ότι η Trackhouse Racing, γνωστή από τη συμμετοχή της στο αμερικάνικο πρωτάθλημα αυτοκινήτου NASCAR, θα συμμετάσχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα MotoGP από το 2024 έως και το 2026 με τριετές συμβόλαιο, ως δορυφορική ομάδα της Aprilia, μετά την αποχώρηση της RNF.

Η Trackhouse Entertainment Group, που ανήκει στον Justin Marks και τον γνωστό dj Pitbull, θα διαχειρίζεται τη νεοσύστατη ομάδα από το Nashville του Tenesse, σε συνεργασία με την Aprilia και τον όμιλο Piaggio. Η παρουσίαση της ομάδας με τα αποκαλυπτήρια των αναβατών (σσ. αυτοί θα είναι οι αναβάτες της RNF, Miguel Oliveira και Raul Fernandez), των εταιρικών συνεργατών και του χρώματος θα πραγματοποιηθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Για την ώρα παρουσιάστηκε η RS-GP με χρώματα που παραπέμπουν στην αμερικάνικη σημαία, αλλά τα τελικά χρώματα και γραφικά με τα οποία θα δούμε την ομάδα στο MotoGP θα παρουσιαστούν αργότερα.

Trackhouse MotoGP Racing

"Αυτή είναι μια μνημειώδης στιγμή για την Trackhouse Entertainment Group", δήλωσε ο Marks στο δελτίο τύπου της νεοσύστατης ομάδας. "Ήταν στο ήθος της Trackhouse από την πρώτη μέρα να δουλέψουμε, να έχουμε όραμα και να δείξουμε τον ενθουσιασμό και το πάθος που απαιτούνται για να χτίσουμε μια από τις πιο πολύτιμες εταιρείες μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο. Η είσοδός μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP είναι ένα ακόμη βήμα στην υλοποίηση αυτού του οράματος".

Το 2024 η Trackhouse Racing MotoGP Team θα είναι η μοναδική αμερικάνικη ομάδα στην κατηγορία MotoGP, φέρνοντας ξανά άρωμα Η.Π.Α. στο πιο σημαντικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλέτας στον κόσμο, ένα Πρωτάθλημα στο οποίο έχουν αναδειχθεί στο παρελθόν θρυλικοί Αμερικανοί αναβάτες, όπως οι Eddie Lawson, Kenny Roberts, Freddie Spencer, Wayne Rainey, Randy Mamola, Kevin Schwantz και ο αείμνηστος Nicky Hayden.

Ακολουθήστε ΕΔΩ την Trackhouse Racing στο MotoGP.

Ετικέτες

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.