Virtual MotoGP 4: Πάνε Misano

Τώρα ψηφιακά αλλά έρχεται και το κανονικό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/5/2020

Έχουν γίνει ήδη τρεις εικονικοί αγώνες των MotoGP, όπου σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Dorna 81 εκατομμύρια άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο ασχολήθηκαν με το ψηφιακό πρωτάθλημα, συμμετέχοντας ή παρακολουθώντας τους ψηφιακούς αγώνες από την τηλεόραση. Ο τελευταίος ήταν στην πίστα της Jerez, που ελπίζουμε να δούμε και τον πρώτο αληθινό αγώνα της χρονιάς εκεί, ενώ τώρα οι παιχνιδομηχανές θα μας μεταφέρουν στην πίστα του Misano για τον τέταρτο αγώνα του Virtual MotoGP. Συμπτωματικά, το Misano είναι άλλη μια πίστα όπου έχει μεγάλες πιθανότητες να φιλοξενήσει έναν διπλό αγώνα των MotoGP φέτος. Ο αγώνας έχει οριστεί για τις 17 Μαΐου και ώρα (15:00 GMT+2) δηλαδή 16:00 ώρα Ελλάδος λόγω θερινού ωραρίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο κατηγορίες, τα MotoGP και τα MotoE, δηλαδή δεν έχει την Moto2 και την Moto3 που είχε ο προηγούμενος στη Jerez. Επίσης άλλη μια διαφορά θα είναι στους γύρους, όπου τα MotoGP θα κάνουν 9 γύρους (το 35% ενός αληθινού αγώνα στο Misano) και τα MotoE θα κάνουν 5 γύρους (αντιστοιχεί στο 50% ενός αληθινού αγώνα της κατηγορίας). Στη Jerez τα MotoGP είχαν κάνει 13 γύρους. Αλλάγές έχουμε και στις συμμετοχές, όπου για την Ducati τα κουμπάκια θα πάει ο  Michele Pirro, αντικαθιστώντας τον Danilo Petrucci, ενώ στην ομάδα της Suzuki θα είναι ο Joan Mir αντί του Alex Rins (που μόλις υπέγραψε το νέου του συμβόλαιο με τους γαλάζιους…). Μετά τον αγώνα θα υπάρξει συνέντευξη του νικητή στο instagram. Ακολουθεί η λίστα με τις συμμετοχές για τις δύο κατηγορίες:

 

MotoGP™ line-up


Repsol Honda Team: Marc Marquez, Alex Marquez
Ducati Team: Michele Pirro
Monster Energy Yamaha MotoGP: Valentino Rossi, Maverick Viñales
Team Suzuki Ecstar: Joan Mir
Petronas Yamaha SRT: Fabio Quartararo
Pramac Racing: Francesco Bagnaia
LCR Honda Idemitsu: Takaaki Nakagami
Reale Avintia Racing: Tito Rabat
Aprilia Racing Team Gresini: Lorenzo Savadori


MotoE™ line-up

Trentino Gresini MotoE: Matteo Ferrari
Avintia Esponsorama Racing: Eric Granado
EG 0,0 Marc VDS: Mike Di Meglio
LCR E-Team: Xavier Simeon
Ongetta SIC58 Squadra Corse: Mattia Casadei
Intact GP: Dominique Aegerter
Tech 3 E-Racing: Lukas Tulovic
Join Contract Pons 40: Jordi Torres
Openbank Aspar Team: Alejandro Medina

 

Toprak Razgatlioglu: Στο MotoGP το 2026 με Pramac Yamaha

Το ακούμε εδώ και πολλά χρόνια, οι Γερμανοί λένε πως τώρα όντως γίνεται
Torpak
Από τον

Παύλο Καρατζά

30/5/2025

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες Γερμανών δημοσιογράφων, ο Toprak Razgatlioglu έχει ήδη συμφωνήσει με την Yamaha και η πολυπόθητη μετάβασή του στο MotoGP της επόμενης σεζόν είναι γεγονός.

Μετά την χτεσινή δήλωση-βόμβα του εν ενεργεία πρωταθλητή Jorge Martin (περισσότερα εδώ) φαίνεται ότι η χιονοστιβάδα των εξελίξεων στο MotoGP μόλις ξεκίνησε, καθώς σύμφωνα με το speedweek.com, ο Toprak Razgatlioglu θα είναι μέλος του grid του MotoGP της επόμενης χρονιάς.

Το συγκεκριμένο νέο μοιάζει σαν ψέμα, αφού τα τελευταία χρόνια ακούγαμε συνεχώς για την μετακίνηση αυτή, αλλά ποτέ δεν πραγματοποιούταν για διαφόρους λόγους. Όμως πλέον ο 28χρονος πολυπρωταθλητής βλέπει το μεγάλο του όνειρο να παίρνει σάρκα και οστά.

Η Yamaha θα τοποθετήσει τον Razgatlioglu στην ομάδα της Pramac, εκεί θα αντικαταστήσει είτε τον Αυστραλό Jack Miller είτε τον Πορτογάλο Miguel Oliveira και θα του δοθεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, ίδια με των Fabio Quartararo και Alex Rins. Πληροφορίες θέλουν μάλιστα την συμφωνία να ανακοινώνεται στον αγώνα του MotoGP στο Mugello, που θα πραγματοποιηθεί 20-22 Ιουνίου.

Torpak

Πάντως τα παραπάνω ολόφρεσκα νέα δεν θα είναι τα μόνα, καθώς μία αλυσιδωτή αντίδραση μετακινήσεων φαίνεται να έχει ήδη πυροδοτηθεί στο MotoGP. Ο Jorge Martin έχει ήδη βγει στην αγορά και ψάχνει το επόμενο συμβόλαιό του, ο Torpak έχει κλείσει για του χρόνου, οι εργοστασιακοί αναβάτες της KTM δηλώνουν απεγνωσμένοι με την εταιρεία και την έλλειψη υποστήριξης προς τα πρόσωπά τους, o Alex Rins και ο Fabio Quartararo είναι δυσαρεστημένοι με την Yamaha, με τον τελευταίο μάλιστα να εγκαταλείπει αναγκαστικά στο Silverstone λόγω μηχανικής βλάβης ενώ ήταν πρώτος.

Η τοποθέτηση του Toprak στην δορυφορική ομάδα, αφήνει το πεδίο ανοικτό και για τον χορηγό του, την Red Bull, καθώς η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha έχει χρόνια συμφωνία με την Monster.

Σίγουρα μετά τη μετακίνηση αυτή, ανοίγει η όρεξη και του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος WSBK και εργοστασιακού οδηγού της Ducati, Nicolo Bulega που είναι ξεκάθαρο πως θέλει να κάνει και αυτός τη μετάβαση προς τα MotoGP.

Πάντως οι επόμενες εβδομάδες αναμένονται καυτές όχι μόνο λόγω θερμοκρασιών αλλά και των ηχηρών μεταγραφών που αναμένονται.

Εμείς στο MOTO θα σας κρατάμε σίγουρα ενήμερους για οτιδήποτε προκύψει.