Virtual MotoGP 4: Πάνε Misano

Τώρα ψηφιακά αλλά έρχεται και το κανονικό
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/5/2020

Έχουν γίνει ήδη τρεις εικονικοί αγώνες των MotoGP, όπου σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία της Dorna 81 εκατομμύρια άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο ασχολήθηκαν με το ψηφιακό πρωτάθλημα, συμμετέχοντας ή παρακολουθώντας τους ψηφιακούς αγώνες από την τηλεόραση. Ο τελευταίος ήταν στην πίστα της Jerez, που ελπίζουμε να δούμε και τον πρώτο αληθινό αγώνα της χρονιάς εκεί, ενώ τώρα οι παιχνιδομηχανές θα μας μεταφέρουν στην πίστα του Misano για τον τέταρτο αγώνα του Virtual MotoGP. Συμπτωματικά, το Misano είναι άλλη μια πίστα όπου έχει μεγάλες πιθανότητες να φιλοξενήσει έναν διπλό αγώνα των MotoGP φέτος. Ο αγώνας έχει οριστεί για τις 17 Μαΐου και ώρα (15:00 GMT+2) δηλαδή 16:00 ώρα Ελλάδος λόγω θερινού ωραρίου. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο κατηγορίες, τα MotoGP και τα MotoE, δηλαδή δεν έχει την Moto2 και την Moto3 που είχε ο προηγούμενος στη Jerez. Επίσης άλλη μια διαφορά θα είναι στους γύρους, όπου τα MotoGP θα κάνουν 9 γύρους (το 35% ενός αληθινού αγώνα στο Misano) και τα MotoE θα κάνουν 5 γύρους (αντιστοιχεί στο 50% ενός αληθινού αγώνα της κατηγορίας). Στη Jerez τα MotoGP είχαν κάνει 13 γύρους. Αλλάγές έχουμε και στις συμμετοχές, όπου για την Ducati τα κουμπάκια θα πάει ο  Michele Pirro, αντικαθιστώντας τον Danilo Petrucci, ενώ στην ομάδα της Suzuki θα είναι ο Joan Mir αντί του Alex Rins (που μόλις υπέγραψε το νέου του συμβόλαιο με τους γαλάζιους…). Μετά τον αγώνα θα υπάρξει συνέντευξη του νικητή στο instagram. Ακολουθεί η λίστα με τις συμμετοχές για τις δύο κατηγορίες:

 

MotoGP™ line-up


Repsol Honda Team: Marc Marquez, Alex Marquez
Ducati Team: Michele Pirro
Monster Energy Yamaha MotoGP: Valentino Rossi, Maverick Viñales
Team Suzuki Ecstar: Joan Mir
Petronas Yamaha SRT: Fabio Quartararo
Pramac Racing: Francesco Bagnaia
LCR Honda Idemitsu: Takaaki Nakagami
Reale Avintia Racing: Tito Rabat
Aprilia Racing Team Gresini: Lorenzo Savadori


MotoE™ line-up

Trentino Gresini MotoE: Matteo Ferrari
Avintia Esponsorama Racing: Eric Granado
EG 0,0 Marc VDS: Mike Di Meglio
LCR E-Team: Xavier Simeon
Ongetta SIC58 Squadra Corse: Mattia Casadei
Intact GP: Dominique Aegerter
Tech 3 E-Racing: Lukas Tulovic
Join Contract Pons 40: Jordi Torres
Openbank Aspar Team: Alejandro Medina

 

Marc Marquez – Τύχη βουνό παραδέχτηκε ότι είχε ο Ισπανός στο βρετανικό GP

Η πτώση που ήρθε από λάθος θα μπορούσε να του είχε στοιχίσει ακριβά
Marc MArquez MotoGP 2025 Sliverstone τύχη
Από το

motomag

26/5/2025

Η κόκκινη σημαία στον δεύτερο γύρο του Βρετανικού MotoGP, έπειτα από πτώση του Marc Marquez, του επέτρεψε να επανεκκινήσει τον αγώνα και ο αναβάτης της Ducati Lenovo χαρακτήρισε τον εαυτό του τον πιο τυχερό αναβάτη στο Silverstone.

Η εκκίνηση του Marquez στον πρώτο αγώνα ήταν εξαιρετική. Πήρε γρήγορα το προβάδισμα μετά την πτώση του αδερφού του, Alex Marquez, στην πρώτη στροφή και αύξησε τη διαφορά του πάνω από ένα δευτερόλεπτο πριν τη μέση του δεύτερου γύρου, ωστόσο έπεσε στη στροφή 11.

“Σήμερα η οικογένεια Marquez ήταν η πιο τυχερή οικογένεια", δήλωσε ο Marquez στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα στο Silverstone αναφέροντας ότι ήταν θυμωμένος με τον εαυτό του και το λάθος που έκανε στον αγώνα.

Πρόσθεσε πως το λάθος δεν ήταν παρόμοιο με αυτά που έκανε στο Austin ή στη Jerez αλλά νέο, εντελώς διαφορετικό: “Σήμερα έφταιγε ο άνεμος. Δεν έκανα κάτι περίεργο. Ίσως δεν υπολόγισα τον άνεμο σωστά. Είχα επίσης πτώση την Παρασκευή με μεσαίο μπροστινό ελαστικό και το αίσθημα δεν ήταν το καλύτερο, αλλά δεν σκέφτηκα να αγωνιστώ με μαλακό μπροστινό, λόγω του στυλ οδήγησής μου. Από τον πρώτο στον δεύτερο αγώνα, δεν θέλω να πω ότι έφταιγαν τα ελαστικά. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγε η μοτοσυκλέτα. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγα εγώ. Πρέπει να το αναλύσουμε.”

“Στον πρώτο αγώνα ένιωθα καλά. Στον δεύτερο αλλάξαμε μοτοσυκλέτα και ελαστικά και προερχόμουν από πτώση, οπότε ίσως ήμουν πιο σφιγμένος και η μοτοσυκλέτα έστριβε λιγότερο για αυτόν τον λόγο. Πρέπει να καταλάβω.”

Ο Marquez δήλωσε πως μετά τα πρώτα του λάθη, προσπάθησε να ελέγξει την κατάσταση, ειδικά όταν κατάλαβε τη θέση του σε σχέση με τους βασικούς του αντιπάλους στο πρωτάθλημα:

“Έκανα δεύτερο λάθος, έχασα θέσεις, μετά προσπάθησα να περιορίσω τη ζημιά. Όταν είδα ότι ήμουν μπροστά από τους Alex (Marquez) και Pecco (Bagnaia), αποφάσισα να μείνω πάνω στη μοτοσυκλέτα και να τερματίσω τον αγώνα. Για παράδειγμα, όταν έπεσα στη στροφή 11, η ριπή του ανέμου ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Πρέπει να δουλέψω τα λάθη μου.”