Ducati: Γιόρτασε τον τίτλο των BSB στο εργοστάσιό της

Η δόξα όμως κρύβεται στο Motul WSBK
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

19/12/2019

Η Ducati ξεκίνησε το 2019 με τις καλύτερες προϋποθέσεις, έχοντας στο στρατόπεδό της τον Alvaro Bautista και την V4R, με στόχο να κατακτήσει τον τίτλο των Superbikes. Στην αρχή το ντουέτο Bautista/V4R έδειχναν ανίκητα σημειώνοντας ένα απίστευτο σερί των 11 νικών, όμως τελικά οι φιλοδοξίες της δεν επαληθεύτηκαν χάρη στον αμείλικτο Jonathan Rea και την Kawasaki, που υπερασπίστηκαν επάξια των τίτλο τους ως πρωταθλητές.

Ωστόσο, η Ducati διέπρεψε στο Βρετανικό Πρωτάθλημα των Superbikes παίρνοντας τον τίτλο του κατασκευαστή, χάρη στους Scott Redding –ο οποίος στέφθηκε πρωταθλητής και αυτό ήταν το εισιτήριό του για να πάει στα WSBK απ’ τη νέα σεζόνJosh Brookes και Tommy Bridewell. Ήταν η πρώτη χρονιά που η Panigale V4 έκανε το ντεμπούτο της στο BSB  και χρησιμοποιήθηκε τόσο απ’ την Be Wiser PBM Ducati όσο και την Oxford Racing Ducati, οι οποίες συνολικά έφεραν 22 νίκες και 17 τερματισμούς στη δεύτερη θέση και άλλους τόσους στην τρίτη κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος.

Ο υπεύθυνος της διοργάνωσης των BSB, Stuart Higgs, παρέδωσε το κύπελλο των κατασκευαστών στους ανθρώπους που ήταν υπεύθυνοι για τον σχεδιασμό και την εξέλιξη της V4, ενώπιον του CEO της Ducati Claudio Domenicalli, του Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse Gigi Dall’Igna και του Sporting Director του ίδιου τμήματος Paolo Ciabbati.

Ο φετινός τίτλος στα BSB αντιπροσωπεύει τον 10ο που έχει κερδίσει η Ducati στο Βρετανικό πρωτάθλημα, απ’ την εποχή που ξεκίνησε το 1996. Τον πρώτο τίτλο, τον είχε κερδίσει η Ducati με τον Troy Bayliss και την 996, πριν ο Αυστραλός μεταβεί στα Superbikes. Ο τελευταίος τίτλος την –πριν από τον φετινό- ήταν το 2017, με τον Byrne και την Panigale R, ενώ ο ίδιος αναβάτης είχε κερδίσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών και τον τίτλο του πρωταθλητή και το 2016.

Ο Stuart Higgs εστίασε κυρίως στην ιστορία της Ducati στα BSB, η οποία είναι αξεπέραστη, με τις επιτυχίες που έχουν σημειώσει πολλοί αναβάτες χρησιμοποιώντας τις μοτοσυκλέτες της στα 20 χρόνια του πρωταθλήματος. Έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας: “Είναι πολύ κολακευτικό να ακούς απ’ τα κορυφαία στελέχη της Ducati, πως έχουν σε μεγάλη εκτίμηση το Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbikes.”

Ο CEO της Ducati, Claudio Domenicalli είπε: “Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι που κερδίσαμε το κύπελλο, γιορτάζοντας έτσι το ντεμπούτο της νέας Panigale V4 σε ένα τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα όπως τα BSB. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω τον Paul Bird της Be Wiser PBM Ducati Team και τον Steve Moore της Oxford Racing Ducati για τις προσπάθειες και την υποστήριξή τους, που έδωσαν την ευκαιρία στην Ducati να βρεθεί στις πρώτες θέσεις της βαθμολογίας του πρωταθλήματος των αναβατών (σ.σ. με τους Scott Redding, Josh Brookes και Tommy Bridewell).”

Μπορεί η Ducati να μην κατάφερε να στεφθεί πρωταθλήτρια στα Superbikes, όμως η κυριαρχία της στα BSB είναι αναμφίβολη. Παρόλα αυτά το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα Superbikes, που από του χρόνου θα είναι πιο ανταγωνιστικά από ποτέ.

Ετικέτες

WSBK - Οι αναβάτες της Honda σε αδιέξοδο

Lecuona και Vierge δεν μπορούν να εξηγήσουν τι πάει στραβά
WSBK
Από το

motomag

7/7/2023

Τα προβλήματα της Honda στους αγώνες δεν αφορούν μόνο στο MotoGP, καθώς ο ιαπωνικός γίγαντας αντιμετωπίζει μία παρόμοια κατάσταση και στο WSBK με τα αποτελέσματα των αναβατών της να είναι αποκαρδιωτικά.

Η Honda θέλει να ξεχάσει πολύ γρήγορα τον αγώνα του Donington στο WSBK καθώς αμφότεροι οι αναβάτες της δεν κατάφεραν να βρεθούν σε κανέναν από τους τρεις αγώνες εντός δεκάδας. Χαρακτηριστικό της άσχημης εικόνας του HRC ήταν το γεγονός πως οι Iker Lecuona και Xavi Vierge δεν κατάφεραν με την CBR1000RR-R να μπουν στην δεκάδα ούτε στις κατατακτήριες δοκιμές.

Σκεπτόμενοι τα προβλήματα της Honda στο Donington, οι δύο αναβάτες έδωσαν την δική τους οπτική για τα όσα συνέβησαν:

WSBK Honda

O Iker Lecuona δήλωσε: "Δεν θέλω να πω τίποτα γενικά. Δυσκολεύτηκα αλλά δεν ξέρουμε το γιατί. Στον πρώτο αγώνα όταν είχα την πτώση δεν έκανα τίποτα λάθος. Ήταν όλα ίδια, προς το τέλος του αγώνα έπεσα με το χρησιμοποιημένο ελαστικό. Δεν έκανα κάτι ιδιαίτερο. Δεν είναι εύκολη στιγμή για εμάς. Δυσκολευτήκαμε πολύ. Δεν καταλαβαίνουμε τίποτα. Αυτός δεν είναι ο καλύτερο τρόπος. Την Κυριακή δοκιμάσαμε διαφορετικά πράγματα και το πρωί αυτό δούλεψε. Το απόγευμα η εκκίνηση μου ήταν καλή αλλά στον πρώτο γύρο με τις νέες αλλαγές δεν μπόρεσα να ζεστάνω το πίσω ελαστικό και παραλίγο να πέσω στη στροφή 7 με αποτέλεσμα να μείνω πίσω από τον Tito Rabat. Ο ρυθμός ήταν καλός στη συνέχεια. Τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί είχαμε αυτή την απόδοση και τι άλλαξε στην μοτοσυκλέτα.

Ο teammate του Xavi Vierge δήλωσε: "Φυσικά αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν δύσκολο για εμάς, και πραγματικά δεν περιμέναμε να δυσκολευτούμε τόσο πολύ εδώ. Όπως πάντα, εγώ και η ομάδα δουλέψαμε πολύ σκληρά για να προσπαθήσουμε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό σε κάθε περίοδο. Την Κυριακή δεν καταφέραμε να πάρουμε βαθμούς, στον αγώνα Superpole δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι και στον δεύτερο αγώνα ενώ κάναμε καλή εκκίνηση και βρισκόμασταν στη μέση του grid είχαμε ένα μικρό πρόβλημα που με ανάγκασε να μπω στα pits και να σταματήσω. Είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο για να είμαστε δίκαιοι, και καλύτερα να συμβεί σε έναν αγώνα όπου ούτως ή άλλως δυσκολευόμασταν παρά κατά τη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου όπου παλεύουμε για ένα δυνατό αποτέλεσμα."

Μετά το Donington, ο Vierge βρίσκεται στη 10η θέση της γενικής βαθμολογίας (με 92 βαθμούς έναντι... 357 του Bautista), με τον Lecuona να ακολουθεί στην 12η με 66 βαθμούς.

SK Motorium

Ετικέτες