Επίδειξη ισχύος απ' την Ducati Aruba.it στην παρουσίασή της!

Πιο αποφασισμένοι από ποτέ!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

13/2/2020

Το εργοστάσιο απ’ το Borgo Panigale, πραγματοποίησε χθες την παρουσίαση της Aruba.it Racing – Ducati team στην Imola. Σε αντίθεση με άλλες εταιρείες, όπως η Honda που παρουσίασε την εργοστασιακή της ομάδα στα MotoGP στην Ινδονησία επειδή αποτελεί μια σημαντική αγορά για αυτήν, η Ducati τόσο στα Superbike όσο και στα MotoGP παρουσίασε τις ομάδες της στην έδρα της, την Ιταλία.

Εξάλλου, η Ducati είναι μια απ’ τις εταιρείες με το πιο φανατικό κοινό και δεν θα μπορούσε να στερήσει τη χαρά απ’ τους Ducatisti να δουν από κοντά τη νέα της ομάδα στα Superbikes. Η Imola, είναι κατ’ εξοχήν μια πίστα με ιδιαίτερη σημασία για το εργοστάσιο απ’ τη Bologna, αφού το 1972, όταν πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας Imola 200, πήρε τη νίκη με τον Paul Smart. Αργότερα το 2006, η Ducati δημιούργησε την Paul Smart 1000 Limited Edition, σε μόλις 2.000 αντίτυπα, τιμώντας τον αναβάτη της.

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν σύσσωμοι όλοι οι άνθρωποι της Ducati, απ’ τον CEO του ιταλικού εργοστασίου, Claudio Domenicali, τον CEO της Aruba S.p.A. και διευθυντή της ομάδας Aruba.it Racing – Ducati, Stefano Cecconi, τον General Manager της Ducati Corse Luigi Dall’Igna, τον Sporting Director της Ducati Corse, Paolo Ciabatti, τον Team Manager της Aruba.it Racing – Ducati, Serafino Foti, τον SBK Technical Coordinator Ducati Corse, Marco Zambenedetti και τέλος τον ιδιοκτήτη της Feel Racing, Daniele Casolari.

Για το 2020 η ομάδα κράτησε την ίδια χρωματική ταυτότητα με μικρές διαφορές, ενώ ο πύργος της πίστας ήταν και αυτός ντυμένος με τα χρώματά της! “Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζω την εργοστασιακή ομάδα της Ducati στα Superbikes εδώ στην Imola, την καρδιά του Motor Valley, που βρίσκεται μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά απ’ το εργοστάσιό μας στο Borgo Panigale,” δήλωσε ο Domenicali. Στο περσινό πρωτάθλημα η Aruba.it κατάφερε συνολικά να κερδίσει 17 αγώνες και να συμβάλλει στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της. “Η νέα V4S του 2020 είναι πλέον διαθέσιμη παγκοσμίως και έχει τα ίδια αεροδυναμικά βοηθήματα με την V4R,” είπε ο CEO της Ducati, θέλοντας να τονίσει πως  οι μοτοσυκλέτες παραγωγής του ιταλικού εργοστασίου έχουν αγωνιστικά γονίδια.

Από την άλλη, ο Dall’Igna ανέφερε: “Τους τελευταίους μήνες συνεχίσαμε να δουλεύουμε εντατικά πάνω στην ανάπτυξη της V4R, παρότι ήταν αρκετά ανταγωνιστική πέρσι, καθώς πιστεύουμε πως το επίπεδο του ανταγωνισμού στο φετινό πρωτάθλημα θα είναι ιδιαίτερα αυξημένο, λόγω των νέων μοτοσυκλετών που ετοίμασαν οι αντίπαλοί μας. Η τελευταία φορά που πήραμε το πρωτάθλημα στα Superbikes ήταν το 2011 και φέτος στοχεύουμε στο να ξαναφέρουμε το κύπελλο στο εργοστάσιό μας. Έχουμε δύο πολύ ταλαντούχους αναβάτες με μεγάλα κίνητρα. Ο Davies είναι μαζί μας τα τελευταία επτά χρόνια και αποτελεί τον πυλώνα της ομάδας, ενώ ο Scott που έγινε πρωταθλητής στα BSB πέρσι, ήταν πολύ ανταγωνιστικός κατά της διάρκεια των επίσημων δοκιμών.”

Φέτος, είναι η πρώτη χρονιά που ο Davies θα βρεθεί στη σέλα της V4R και δεν θα έχει κάποιο τραυματισμό να τον ταλαιπωρεί. Ο Ουαλός το 2019 ήταν αρκετά ανταγωνιστικός απ’ το δεύτερο μισό της σεζόν, αφού τερμάτιζε συνήθως εντός της πεντάδας. “Η φυσική μου κατάσταση και η αίσθηση που έχω πάνω στη μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι πέρσι,” δήλωσε ο Davies και περιμένουμε από αυτόν ένα δυναμικό ξεκίνημα φέτος.

Ο Scott Redding θα προσπαθήσει να κερδίσει όσους περισσότερους από τους πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος μπορεί και να δημιουργήσει μια μεγάλη βαθμολογική διαφορά, επειδή οι επόμενοι αγώνες θα πραγματοποιηθούν σε πίστες που δεν έχει ξαναδογήσει. Το ίδιο είχε προσπαθήσει να κάνει και ο Bautista πέρσι, όμως ο αγώνας στην Imola αποτέλεσε την αρχή της φθίνουσας πορείας του καθώς δεν είχε εμπειρία από την συγκεκριμένη πίστα ο Ισπανός αναβάτης. “Είμαι πολύ ικανοποιημένος από αυτά που πετύχαμε κατά τη διάρκεια των επίσημων δοκιμών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ομάδα για τον τρόπο που εργάστηκε και για την αυτοπεποίθηση που μου έδωσε. Ένα σημαντικό κίνητρο είναι πως όλοι έχουμε τον ίδιο στόχο. Σχετικά με τους Ducatisti, γνωρίζω το πάθος που τρέφουν για την Ducati και υπόσχομαι πως θα καταβάλω το 100% των δυνατοτήτων για να φέρω το Κύπελλο του πρωταθλήματος, πίσω στη Bologna,”δήλωσε ο Redding.

Ετικέτες

MOTUL WSBK, Aragon: Ακάθεκτος ο Bulega – Εκτός βαθμών ο Περιστεράς

Zaccone και Masia πήραν από μία νίκη στα WSSP
bulega
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/6/2026

Ο Nicolo Bulega πήρε την 22η σερί νίκη του στη διοργάνωση, ενώ ο αγώνας της Superpole ήταν ο πιο εντυπωσιακός που έχουμε δει τη φετινή σεζόν. Ο Γιάννης Περιστεράς τερμάτισε 16ος και ήταν πολύ κοντά στο να πετύχει τον πρώτο του βαθμό στη Sportbike.

WSBK

Στον πρώτο αγώνα Bulega και Lecuona έφυγαν κατευθείαν μπροστά, με τον Sam Lowes να ακολουθεί. Ο Bulega δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον Lecuona και πήρε μία σχετικά άνετη νίκη, με δεύτερο τον teammate του και τρίτο τον Sam Lowes. Τέταρτος τερμάτισε ο Alex Lowes, πέμπτος ο Bridewell και έκτος ο Baldassarri.

Ο σύντομος αγώνας της Superpole ήταν εντυπωσιακός! Ο Lecuona πήρε το προβάδισμα στην πρώτη στροφή, όταν ο Bulega άνοιξε τη γραμμή του και βρέθηκε τρίτος πίσω και από τον Surra, ενώ έναν γύρο αργότερα ήταν τέταρτος, όταν τον πέρασε και ο Sam Lowes. Στον 3ο γύρο ο Sam Lowes και ο Lecuona είχαν επαφή, όταν ο Lowes επιχείρησε να περάσει από την εσωτερική. Οι δυο τους έδωσαν μία εντυπωσιακή μάχη με συνεχόμενες αλληλοπροσπεράσεις. Τη μάχη αυτή εκμεταλλεύτηκε ο Bulega που πέρασε τρίτος και άρχισε να τους πλησιάζει και με μία απίστευτη κίνηση προσπέρασε και τους δύο πέντε γύρους πριν το τέλος. Ο Bulega πιέστηκε πολύ από τον teammate του και τον Sam Lowes μέχρι και το τέλος, όμως ήταν αυτός που πήρε τη νίκη, αφήνοντας δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes, στον πιο εντυπωσιακό αγώνα της σεζόν.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, οι δύο αναβάτες της Ducati έφυγαν και πάλι μπροστά, με πρώτο τον Bulega, δεύτερο τον Lecuona και τρίτο τον Sam Lowes. Η πρώτη τριάδα έμεινε έτσι μέχρι και το τέλος, με τον Bulega να σημειώνει την 22η σερί νίκη του στον θεσμό

WSSP

Στον πρώτο αγώνα, ο Alessandro Zaccone (Ecosantagata Althea Racing Team) πέρασε πρώτος τη γραμμή τερματισμού, κατακτώντας την πρώτη του νίκη σε αγώνα WorldSSP, Πίσω του στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Albert Arenas, κατακτώντας το όγδοο βάθρο της σεζόν του ως rookie, ενώ την τρίτη θέση πήρε ο Tom Booth-Amos (PTR Triumph Factory Racing), το δεύτερο για τη φετινή σεζόν και το 12ο συνολικά στην κατηγορία. O Jaume Masia (Orelac Racing Verdnatura) τερμάτισε 5ος και ο Valentin Debise (EASTROC ZXMOTO Evan Bros Factory) 8ος.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο Jaume Masia (Orelac Racing VerdNatura) έκλεισε με εντυπωσιακό τρόπο τον αγώνα της Aragon, κατακτώντας την πρώτη θέση, σημειώνοντας την πέμπτη νίκη του στο WorldSSP. Δεύτερος τερμάτισε ο Albert Arenas, που ανέβηκε στο βάθρο για ένατη φορά και παραμένει πρώτος στη γενική κατάταξη, ενώ ο Matteo Ferrari (WRP Racing) συμπλήρωσε το βάθρο των νικητών.

WSPB

Ο Γιάννης Περιστεράς αντιμετώπισε τεχνικό θέμα με την Aprilia RS600 στις δοκιμές και έτσι ξεκίνησε και τους δύο αγώνες από την 28ή θέση. Στον πρώτο αγώνα ανέβηκε μερικές θέσεις, όμως ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινη σημαία και ολοκληρώθηκε πρόωρα, με τον Έλληνα αναβάτη να παίρνει την 24η θέση.

WSBK

Στον δεύτερο αγώνα, ο  Περιστεράς ήταν εμφανώς βελτιωμένος και προσπερνούσε συνεχώς συναθλητές του. Το τέλος του αγώνα τον βρήκε στην 16η θέση, ένα δέκατο του δευτερολέπτου μακριά από τον πρώτο του βαθμό στον θεσμό.