Caricasulo και Gerloff στην GRT Yamaha WorldSBK

Έκελεισε τους αναβάτες της για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/10/2019

Μετά από μια εξαιρετική πορεία στη WorldSSP, ο Federico Caricasulo θα τρέχει από του χρόνου στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος των Superbikes με τα χρώματα της GRT Yamaha WorldSBK! Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Caricasulo είναι μέλος της ομάδας, καθώς τόσο το 2017 όσο και το 2018 ήταν αναβάτης της στα WorldSSP. Πέρα απ’ τις εξαιρετικές επιδόσεις του Caricasulo, έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι είχαμε τόσο την απόσρυση Melandri απ' τους αγώνες όσο και την λήξη της συνεργασίας της GRT Yamaha με τον Sandro Cortese, του οποίου τη θέση θα πάρει ένας νέος αναβάτης, ο 24χρονος Αμερικανός Garrett Gerloff, που έρχεται απ’ τα paddock του MotoAmerica.

Ξεκινώντας με την πορεία του Caricasulo, ο νεαρός Ιταλός έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK το 2014 στην κατηγορία των Superstock 600, όπου με πολλούς τερματισμούς στο βάθρο βρέθηκε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Τον επόμενο χρόνο κατάφερε να βρεθεί πιο ψηλά, στην τρίτη θέση, σημειώνοντας μάλιστα και την πρώτη του νίκη. Σχετικά με την πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα, ο Caricasulo είναι δεύτερος αυτή τη στιγμή και απέχει μόλις οκτώ βαθμούς απ’ τον ομόσταβλό του Randy Krummenacher, που ηγείται του πρωταθλήματος.

Όταν σφραγίστηκε η συμφωνία του Caricasulo με την GRT Yamaha WorldSBK ήταν πολύ χαρούμενος, καθώς εκπλήρωσε έναν από τους στόχους του. “Το να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος με τη Yamaha και με μια ομάδα που ήδη γνωρίζω, είναι πραγματικά απίστευτο.” Ο Caricasulo ωρίμασε σαν αναβάτης, όντας μέλος της GRT Yamaha και κατάφερε να αναδείξει το ταλέντο του αλλά και τις δυνατότητές του στο πρωτάθλημα χάρη σ' αυτή. Για αυτό είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένος που θα κάνει το ντεμπούτο του στα WorldSBK με την συγκεκριμένη ομάδα, όπως δήλωσε.

Από την άλλη, η ιστορία του Garrett Gerloff και το πώς βρέθηκε στο Motul WSBK είναι τελείως διαφορετική από αυτή του Ιταλού. Ο Gerloff έρχεται από το εθνικό πρωτάθλημα της Αμερικής, που το 2016 και το 2017 πήρε τον τίτλο του MotoAmerica Supersport και στα τρία χρόνια της καριέρας του μετρά 19 νίκες. Σε δηλώσεις του σχετικά με την άφιξή του στο Motul WSBK, ο Gerloff είπε: “Θα ήθελα να ξεκινήσω αρχικά ευχαριστώντας την Yamaha Motor USA για όλα όσα έκανε για μένα, που με πήρε υπό την αιγίδα της εξ αρχής και που πίστεψε σε μένα. Δεν θα ήμουν εδώ που βρίσκομαι τώρα χωρίς τη βοήθειά της. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της Yamaha μέσα απ’ την GRT Yamaha WorldSBK. Επίσης, ανυπομονώ να εκπροσωπήσω την Αμερική στο εξωτερικό. Είναι κάτι που πάντοτε ονειρευόμουν να κάνω και κάτι για το οποίο είμαι προετοιμασμένος και νιώθω έτοιμος να το κάνω. Πραγματικά, εκτιμώ την Yamaha Europe που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι αναβάτης της και θα προσπαθήσω να φέρω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.” Επίσης, ο Gerloff αναφέρθηκε στον Ben Spies και την υποστήριξη που είχε από αυτόν τους τελευταίους μήνες, καθώς τον προώθησε αρκετά.

Ετικέτες

Νέος αναβάτης Yamaha WSBK!

O Van Der Mark με Pata Yamaha το 2017
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

1/12/2016

Δεν έχει περάσει ούτε ένας μήνας από τότε που έπεσε η καρό σημαία στον δραματικό, τελευταίο αγώνα του 2016 στο Motul FIM παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes, αλλά αυτό το διάστημα για το αγωνιστικό στερέωμα μοιάζει με… αιώνας. Οι εξελίξεις τρέχουν με καταιγιστικό ρυθμό και οι δοκιμές για το 2017 έχουν ξεκινήσει ήδη.

Αυτές οι εξελίξεις περιλαμβάνουν και την επίσημη παρουσίαση από την Yamaha Motor Europe N.V. του Michael Van Der Mark, ο οποίος μαζί με τον Alex Lowes θα αποτελούν το δίδυμο των αναβατών της ομάδας Pata Yamaha Official WorldSBK.

Ο Ολλανδός αναβάτης έχει ολοκληρώσει ήδη δύο ιδιωτικές δοκιμές με την νέα του ομάδα μέσα στο Νοέμβριο, συμπληρώνοντας συνολικά 300 γύρους –τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένες συνθήκες.

Στην συνέντευξη που έδωσε στο επίσημο site της Yamaha Racing, ο "Magic Michael", όπως είναι το παρατσούκλι του, μίλησε για το πώς ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα στην ηλικία των 11 ετών, όταν κάθισε πάνω στην μοτοσυκλέτα του Valentino Rossi κατά τη διάρκεια του ολλανδικού ΤΤ που επισκέφθηκε ως θεατής και δήλωσε στον πατέρα του ότι θέλει να αρχίσει να αγωνίζεται.

Είπε ακόμη πως άλλαξε για πρώτη φορά μοτοσυκλέτα μετά από το 2011 (μέχρι τότε έτρεχε μόνο με Honda), θέλοντας μια καινούργια πρόκληση στην καριέρα του, ενώ η δυναμική του R1 που έχει διαπιστώσει στις πρώτες δοκιμές μ' αυτό του ενισχύει ακόμη περισσότερο το κίνητρο για την επόμενη χρονιά.

Τέλος, δήλωσε ότι βρίσκεται στην καλύτερη φυσική κατάσταση που είχε βρεθεί ποτέ και νιώθει έτοιμος για να μπει δυναμικά στο παιχνίδι με μοναδικό στόχο τις νίκες και τίποτε άλλο.

βρίσκεται στην καλύτερη φυσική κατάσταση που είχε βρεθεί ποτέ και νιώθει έτοιμος για να μπει δυναμικά στο παιχνίδι

 

Ετικέτες