Caricasulo και Gerloff στην GRT Yamaha WorldSBK

Έκελεισε τους αναβάτες της για το 2020
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/10/2019

Μετά από μια εξαιρετική πορεία στη WorldSSP, ο Federico Caricasulo θα τρέχει από του χρόνου στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος των Superbikes με τα χρώματα της GRT Yamaha WorldSBK! Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Caricasulo είναι μέλος της ομάδας, καθώς τόσο το 2017 όσο και το 2018 ήταν αναβάτης της στα WorldSSP. Πέρα απ’ τις εξαιρετικές επιδόσεις του Caricasulo, έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι είχαμε τόσο την απόσρυση Melandri απ' τους αγώνες όσο και την λήξη της συνεργασίας της GRT Yamaha με τον Sandro Cortese, του οποίου τη θέση θα πάρει ένας νέος αναβάτης, ο 24χρονος Αμερικανός Garrett Gerloff, που έρχεται απ’ τα paddock του MotoAmerica.

Ξεκινώντας με την πορεία του Caricasulo, ο νεαρός Ιταλός έκανε το ντεμπούτο του στο Motul WSBK το 2014 στην κατηγορία των Superstock 600, όπου με πολλούς τερματισμούς στο βάθρο βρέθηκε στην πέμπτη θέση της βαθμολογίας. Τον επόμενο χρόνο κατάφερε να βρεθεί πιο ψηλά, στην τρίτη θέση, σημειώνοντας μάλιστα και την πρώτη του νίκη. Σχετικά με την πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα, ο Caricasulo είναι δεύτερος αυτή τη στιγμή και απέχει μόλις οκτώ βαθμούς απ’ τον ομόσταβλό του Randy Krummenacher, που ηγείται του πρωταθλήματος.

Όταν σφραγίστηκε η συμφωνία του Caricasulo με την GRT Yamaha WorldSBK ήταν πολύ χαρούμενος, καθώς εκπλήρωσε έναν από τους στόχους του. “Το να μου δοθεί η ευκαιρία να αγωνιστώ στην κορυφαία κατηγορία του πρωταθλήματος με τη Yamaha και με μια ομάδα που ήδη γνωρίζω, είναι πραγματικά απίστευτο.” Ο Caricasulo ωρίμασε σαν αναβάτης, όντας μέλος της GRT Yamaha και κατάφερε να αναδείξει το ταλέντο του αλλά και τις δυνατότητές του στο πρωτάθλημα χάρη σ' αυτή. Για αυτό είναι πάρα πολύ ενθουσιασμένος που θα κάνει το ντεμπούτο του στα WorldSBK με την συγκεκριμένη ομάδα, όπως δήλωσε.

Από την άλλη, η ιστορία του Garrett Gerloff και το πώς βρέθηκε στο Motul WSBK είναι τελείως διαφορετική από αυτή του Ιταλού. Ο Gerloff έρχεται από το εθνικό πρωτάθλημα της Αμερικής, που το 2016 και το 2017 πήρε τον τίτλο του MotoAmerica Supersport και στα τρία χρόνια της καριέρας του μετρά 19 νίκες. Σε δηλώσεις του σχετικά με την άφιξή του στο Motul WSBK, ο Gerloff είπε: “Θα ήθελα να ξεκινήσω αρχικά ευχαριστώντας την Yamaha Motor USA για όλα όσα έκανε για μένα, που με πήρε υπό την αιγίδα της εξ αρχής και που πίστεψε σε μένα. Δεν θα ήμουν εδώ που βρίσκομαι τώρα χωρίς τη βοήθειά της. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω να είμαι μέλος της Yamaha μέσα απ’ την GRT Yamaha WorldSBK. Επίσης, ανυπομονώ να εκπροσωπήσω την Αμερική στο εξωτερικό. Είναι κάτι που πάντοτε ονειρευόμουν να κάνω και κάτι για το οποίο είμαι προετοιμασμένος και νιώθω έτοιμος να το κάνω. Πραγματικά, εκτιμώ την Yamaha Europe που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι αναβάτης της και θα προσπαθήσω να φέρω όσο το δυνατόν καλύτερα αποτελέσματα.” Επίσης, ο Gerloff αναφέρθηκε στον Ben Spies και την υποστήριξη που είχε από αυτόν τους τελευταίους μήνες, καθώς τον προώθησε αρκετά.

Ετικέτες

Aprilia WSBK: Ανακοίνωσε την ομάδα της για το 2017

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

3/10/2016

Το εργοστάσιο από το Noale ανακοίνωσε το αγωνιστικό του πρόγραμμα για το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbikes του 2017, με δύο μοτοσυκλέτες RSV4 και τα χρώματα της ομάδας Milwaukee Aprilia. Πρόκειται για μια συμφωνία διάρκειας δύο ετών (μέχρι και το 2018) η οποία προβλέπει την παροχή τεχνικού υλικού και σχετικής βοήθειας και υποστήριξη απευθείας από την Aprilia Racing, ακόμα και για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, ώστε να αναγνωρίζεται η Milwaukee ως επίσημη εργοστασιακή ομάδα.

Να θυμίσουμε ότι η Aprilia με την RSV4 έχει κατακτήσει επτά Παγκόσμιους Τίτλους (τρεις Αναβατών και τέσσερις Κατασκευαστών) από το 2010 έως το 2014, αποδεικνύοντας πως είναι η πιο νικηφόρα μοτοσυκλέτα στην πρόσφατη ιστορία του WSBK.

Η ομάδα, που έχει στο παλμαρές της ήδη δύο τίτλους στη Μ. Βρετανία, και με τον Shaun Muir ως team manager, θα διαθέτει στις τάξεις της δύο αναβάτες: τον Πρωταθλητή Superstock 2015 Lorenzo Savadori, και τον Eugene Laverty, τον Ιρλανδό αναβάτη που είχε κατακτήσει με την Aprilia RSV4 το πρωτάθλημα του 2013 και που από του χρόνου θα επιστρέψει στα WSBK μετά την σύντομη θητεία στα MotoGP.

Για τους στόχους της ομάδας και ολόκληρου του project, o Romano Albesiano (Υπεύθυνος Aprilia Racing) δήλωσε: "Η ομάδα του Shaun Muir, έχοντας αναγνωριστεί στο βρετανικό πρωτάθλημα, επιθυμεί να κατακτήσει την κορυφή σε παγκόσμια κλάση. Η μεταξύ μας σχέση προβλέπει, πέραν της διάθεσης της μοτοσυκλέτας και των υλικών, υποστήριξη από το προσωπικό της Aprilia Racing για τη διαχείριση και την εξέλιξη των RSV4, στο πλαίσιο μίας σχέσης επιπέδου εργοστασιακής υποστήριξης. Η δημιουργία της αγωνιστικής ομάδας Milwaukee Aprilia σηματοδοτεί την επιστροφή του Eugene Laverty στο WSBK, ενός αναβάτη που γνωρίζουμε καλά και εκτιμούμε ως επαγγελματία και ως άνθρωπο. Θα πλαισιωθεί από τον Lorenzo Savadori, έναν νέο αναβάτη που συμμετέχει στο αγωνιστικό μας σχεδιασμό εδώ και δύο σεζόν, κατά τη διάρκεια των οποίων κατέκτησε αρχικά το Superstock 1000 και στη συνέχεια κέρδισε τις εντυπώσεις στο WSBK με μία εξαιρετικά θετική πρώτη χρονιά."

Με τη σειρά του ο Shaun Muir (Γενικός Διευθυντής SMR) είπε πως για την SMR η συνεργασία με την Aprilia Racing σημαίνει μία πραγματική ευκαιρία για να φτάσουν στην κορυφή και πως η παρουσία των Eugene και Lorenzo συμβάλλει στο να δημιουργηθεί μία κορυφαία ομάδα.

 

Ετικέτες