Ducati - Nicolo Bulega: Ανανέωσαν την συνεργασία τους οι δύο πλευρές

Ο Ιταλός θα είναι επίσης αναβάτης εξέλιξης δίπλα στον Michele Pirro
Bulega
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/6/2025

Με μία λιτή ανακοίνωση στα social media η Ducati ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας με τον Ιταλό αναβάτη Nicolo Bulega. Ο Bulega θα συμμετέχει και τον επόμενο χρόνο στα WSBK και μάλιστα θα είναι και αναβάτης εξέλιξης της Ducati Desmosedici GP δίπλα στον Michele Pirro.

Όπως είχατε διαβάσει και εδώ, η ιταλική εταιρεία και ο Nicolo Bulega ήταν κοντά σε συμφωνία για την επόμενη χρονιά, όπως επίσης κομμάτι της συζήτησης ήταν και ο ρόλος του Ιταλού στην εξέλιξη της επόμενης μοτοσυκλέτας της Ducati στο MotoGP με τον κινητήρα των 850 κυβικών.

Τελικά η επίσημη ανακοίνωση βγήκε σήμερα με την επιβεβαίωση πως ο Bulega θα αγωνίζεται και του χρόνου στα WSBK με Ducati και πως θα αναλάβει και τον ρόλο του αναβάτη εξέλιξης - μαζί με τον Michele Pirro - καθώς έχει γνώση των ελαστικών Pirelli που θα αντικαταστήσουν τα Michelin στο MotoGP, όπως έχετε ενημερωθεί εδώ.

Ο Nicolo Bulega είναι πρωτοπόρος της βαθμολογίας των WSBK φέτος και προσπαθεί σκληρά ώστε να κατακτήσει τον τίτλο στην μεγάλη κατηγορία, μόλις στην δεύτερή του χρονιά.

Αντιδρώντας στην είδηση της ανανέωσής του, ο Bulega δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω την καριέρα μου με την Aruba.it Racing - Ducati. Βρίσκομαι σε αυτή την ομάδα εδώ και τέσσερα χρόνια και δεν μπορώ να τονίσω αρκετά τον ισχυρό δεσμό που έχουμε δημιουργήσει από την αρχή. Έχουμε πετύχει σημαντικά αποτελέσματα, οπότε η συνέχιση αυτού του έργου με γεμίζει ικανοποίηση και υπερηφάνεια. Θέλω να ευχαριστήσω την Aruba και την Ducati που με εμπιστεύτηκαν από την πρώτη μέρα της νέας μας περιπέτειας στο WorldSSP. Ο στόχος είναι να πετύχουμε ακόμη μεγαλύτερη ικανοποίηση. Η επέκταση του κοινού μας μέλλοντος είναι ένα σημαντικό βήμα που μας επιτρέπει να επικεντρωθούμε ακόμα πιο βαθιά στη φετινή σεζόν".

Μιλώντας από την πλευρά της Ducati, ο Gigi Dall'Igna, Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse, δήλωσε: "Ο Nicolo αντιπροσωπεύει ένα κερδισμένο στοίχημα για το project Ducati Corse. Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας το 2022 στο WorldSSP για να τον κάνουμε ανταγωνιστικό στην υψηλότερη κατηγορία, οδηγώντας την Panigale V4R. Στη νέα του χρονιά στο WorldSBK, εντυπωσίασε τους πάντες, δείχνοντας τις δυνατότητες και το ταλέντο του ως αναβάτης. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε ότι θα παραμείνει στην Aruba.it Racing και την επόμενη σεζόν. Είμαστε σίγουροι ότι είναι ένας αναβάτης ικανός να ανοίξει πολλούς δρόμους, αλλά ο μόνος που έχει σημασία αυτή τη στιγμή είναι αυτός που οδηγεί στον τίτλο WorldSBK. Αυτός πρέπει να είναι ο μοναδικός στόχος στον οποίο πρέπει να επικεντρωθούμε τώρα. Μετά θα δούμε τι μας επιφυλάσσει το μέλλον".

 

Ετικέτες

Motul WSBK: Επίσημα τέλος το Phillip Island – Σε νέα πίστα στην Αυστραλία από το 2028

Το γνωρίζαμε από τον Φεβρουάριο, τώρα είναι πλέον επίσημο
the bend
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

19/6/2026

Τα άσχημα μαντάτα για την ιστορική πίστα της Αυστραλίας, Phillip Island, συνεχίζονται. Μετά την απώλεια του MotoGP, που επισημοποιήθηκε τον Φλεβάρη, κυκλοφορούσαν πολλές φήμες περί αντικατάστασης της πίστας και στο καλεντάρι του WSBK, χωρίς ωστόσο να έχει οριστικοποιηθεί κάτι σχετικό.

Αυτό συνέβη σήμερα, Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, καθώς τις πρώτες πρωινές ώρες εκδόθηκε επίσημη ανακοίνωση από τους διοργανωτές του WSBK. Σύμφωνα με αυτή, “το Motul FIM Superbike World Championship θα ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην Αυστραλία από το 2028, με την πίστα The Bend να φιλοξενεί τον αυστραλιανό γύρο με πολυετή συμφωνία. Χτισμένο στη νότια Αυστραλία, το Shell V-Power Motorsport Park at The Bend θα ενταχθεί στο ημερολόγιο του WSBK από την 41η χρονιά του πρωταθλήματος και εφεξής.”

Το WSBK απλώς επιβεβαιώνει σήμερα αυτό που ήδη γνωρίζαμε από τη στιγμή που ανακοινώθηκε η αποχώρηση του MotoGP, πρωτάθλημα που μοιράζεται τους ίδιους διοργανωτές με το WSBK, οπότε εύλογα τα όποια προβλήματα έβλεπαν στο Phillip Island θα αφορούσαν και τους δύο αγωνιστικούς θεσμούς.

Ως γνωστόν, το MotoGP οδεύει προς μια νέα πίστα σε δημόσιους δρόμους (street circuit) που θα στηθεί στην Αδελαΐδα, ενώ στο μεσοδιάστημα θα χρησιμοποιήσει την πίστα The Bend, την ίδια στην οποία μετακομίζει τώρα και το WSBK.

Ο αγώνας του Phillip Island την επόμενη χρονιά (2027) θα είναι ο τελευταίος για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbikes.

Ετικέτες