Ιδιωτικές δοκιμές για BMW-SMR

Θετικές οι πρώτες εντυπώσεις
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

27/12/2018

Η SMR (Shaun Muir Racing), έκανε τις πρώτες ιδιωτικές δοκιμές στην πίστα της Almeria στην Ισπανία με τις μοτοσυκλέτες της BMW, αποτελώντας ουσιαστικά την μοναδική ομάδα στο παγκόσμιο πρωτάθλημα WorldSBK που την εκπροσωπεί, αφήνοντας πίσω της την συνεργασία της με την Aprilia. Η ίδια συνεργασία είχε υπάρξει και στο παρελθόν όταν η BMW έκανε το ντεμπούτο της στα WorldSBK το 2016 με την SMR. Φέτος θα ισχύσει το ίδιο όσον αφορά την διοίκηση της ομάδας, ενώ η BMW θα παρέχει την πλήρη τεχνική υποστήριξη στην εξέλιξη των κινητήρων, των ηλεκτρονικών, του πλαισίου και τoν σχεδιασμό των φαίρινγκ. Η SMR στοχεύει σε μια δυνατή σεζόν με καλά αποτελέσματα, έχοντας για αναβάτες της τον Tom Sykes (προερχόμενος απ’ την Kawasaki με πολλά χρόνια εμπειρίας) και τον 24χρονο Markus Reiterberger, πρωταθλητή του ευρωπαϊκού superstock 1000 που έτρεχε με την μοτοσυκλέτα της BMW.
Ο καιρός στην πίστα της Ισπανίας ήταν καλός, επιτρέποντας έτσι στους αναβάτες να ολοκληρώσουν σχεδόν από 100 γύρους ο καθένας σ’ όλο το διήμερο, προσπαθώντας να εξοικειωθούν όσο το δυνατόν περισσότερο με τις μοτοσυκλέτες τους. Όπως ανέφερε ο Markus, ο στόχος των δοκιμών ήταν επίσης να γνωριστούν τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους, ενώ σε δηλώσεις του είπε: Είναι όλα καινούργια για μένα: τα μέλη της ομάδας όπως και η μέθοδος εργασίας πάνω στη Superbike έκδοση της S1000RR. Οι πρώτες δοκιμές απέδωσαν καρπούς, ενώ απ’ το πρόγραμμα δεν έλειπε και το σετάρισμα των βασικών ρυθμίσεων της μοτοσυκλέτας όσον αφορά τον τομέα του πλαισίου, των ηλεκτρονικών και την γεωμετρία.” Ο Tom Sykes απ’ την πλευρά βρέθηκε πάνω σε μια διαφορετική μοτοσυκλέτα εκτός της Kawasaki μετά από εννιά ολόκληρα χρόνια δηλώντας: “Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις δοκιμές. Οι πρώτες εντυπώσεις ήταν καλές και αισθανόμουν άνετα πάνω στην S1000RR. Ήταν δύο πολύ παραγωγικές μέρες και αλλάξαμε κάποια πράγματα στη μοτοσυκλέτα, ενώ κατανοήσαμε σε ποια σημεία πρέπει να εστιάσουμε στο μέλλον. Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με το αποτέλεσμα και απ’ όσο δείχνει προοδεύουμε πολύ γρήγορα.”


Ο Marc Bongers που είναι ο υπεύθυνος του αγωνιστικού της BMW ανέφερε πώς: “Ο στόχος των δοκιμών στην Almeria ήταν οι αναβάτες να εξοικειωθούν με τις μοτοσυκλέτες. Απ’ τη μια είχαμε την δυνατότητα να αξιολογήσουμε τις αλλαγές σχετικά με την εργονομία της μοτοσυκλέτας, ενώ φάνηκε πως οι δύο αναβάτες είχαν μεγάλη αυτοπεποίθηση οδηγώντας τες. Απ’ την άλλη, αποκτήσαμε αρκετή εμπειρία για τις επόμενες δοκιμές και γνωρίζουμε πάνω σε τι πρέπει να δουλέψουμε. Γνωρίζουμε ότι ακόμη και μετά το διήμερο των δοκιμών οι μοτοσυκλέτες βρίσκονται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι με το βασικό set up τους, αλλά και με αυτά που κατάφερε η ομάδα τους τελευταίους μήνες. Στις επόμενες δοκιμές στην Jerez θα έρθουμε αντιμέτωποι με τις υπόλοιπες ομάδες και θα δούμε σε τι επίπεδο βρισκόμαστε. Ανυπομονούμε να το διαπιστώσουμε, αλλά θα συγκεντρωθούμε αποκλειστικά στους στόχους μας και δεν θα αποσπαστεί η προσοχή μας απ' αυτούς λόγω του ανταγωνισμού.
Η έναρξη του πρωταθλήματος απέχει μόλις δύο μήνες και με την εισαγωγή των νεών μοτοσυκλετών τόσο της BMW όσο και της Ducati, καθώς και με τις αλλαγές που έχουν γίνει στη σύσταση των ομάδων, το πρωτάθλημα έπεται να είναι άκρως ενδιαφέρον με πολλές μάχες για τον εκθρονισμό του βασιλιά.

MOTUL WSBK: Νίκη Redding στον 2ο αγώνα με παραλίγο πρωταθλητή τον Rea

Davies εμποδίζει Rea να πάρει νωρίτερα τον Τίτλο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/10/2020

Ο Rea πήρε μία εκκίνηση με την βροχή να έχει σταματήσει αλλά την πίστα ολότελα βρεγμένη και βγήκε μπροστά. Εκείνη την στιγμή ήταν παγκόσμιος πρωταθλητής και ακόμη κι αν ο Redding κέρδιζε, χρειαζόταν μόλις την τρίτη θέση για να εξασφαλίσει βαθμολογικά το πρωτάθλημα. Τελικά ο Davies κράτησε την αγωνία για τον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος καθώς πήρε την τρίτη θέση από τον Rea!

O Redding φάνηκε από την πρώτη στιγμή πως δεν ήθελε να αφήσει τον Rea να κερδίσει, ακόμη κι αν εξασφάλιζε τον τίτλο μαθηματικά. Στόχος του νεοφερμένου από τα MotoGP για σήμερα ήταν η νίκη και αυτό φάνηκε με την επίθεση στον van der Mark από τον οποίο πήρε αμέσως την τρίτη θέση για να συνεχίσει με τον Lowes και να ανέβει αμέσως στην δεύτερη πίσω από τον Rea. Πιο πίσω ο Baz που είχε βγει δεύτερος εχθές, κυνηγούσε το γκρουπ των πρώτων φορώντας σκληρό πίσω ελαστικό. Πέρασε τον Rinaldi και έθεσε και εκείνος στόχο να ανέβει ψηλότερα.

Στον τέταρτο γύρο ο Rea που ήδη είχε γλιστρήματα, άφησε ανοικτή την πόρτα στην φουρκέτα για τον Redding που αμέσως πέρασε εμπρός. Το θέμα είναι πως τώρα ο Redding θα οδηγούσε στην βρεγμένη πίστα με ρυθμό πολύ καλύτερο από εχθές και θα άνοιγε την διαφορά με τον Rea. Απόδειξη πως χρειάζεται λίγη ακόμη εξοικείωση με την Ducati και θα είναι πολύ καλύτερος με αυτή την επόμενη χρονιά!

Μονάχα ο Rea και ο Baz γυρνούσαν κοντά στον ρυθμό του Redding, μέχρι που ο Davies από την πέμπτη θέση αποφάσισε να τους πιάσει. Μπροστά του ήταν ο Rinaldi που τον έπιασε σχετικά γρήγορα και τον πέρασε με καθαρό τρόπο. Τώρα δεν είχαμε όπως στον πρώτο αγώνα, έναν Haslam να παλεύει με τον Razgatlioglou οπότε το θέαμα μας είχε από ώρα αφήσει, ωστόσο ο Davies ψαλίδιζε γρήγορα την διαφορά. Το γρήγορα είναι σχετικό, φτάσαμε στον 14ο γύρο μέχρι να περάσει τον Rea αλλά τα κατάφερε στην έβδομη στροφή. Μπροστά του ο Baz είχε διαφορά ασφαλείας με τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο και ο Redding ήταν άπιαστος.

Ο Davies έκανε μία τεράστια χάρη στην Ducati με αυτό το προσπέρασμα που κρατά τον τίτλο -για λίγο ακόμη- μακριά από τα χέρια του Rea που πολύ δύσκολα μπορεί να τον χάσει!

Ο Rea πολύ συνειδητά δεν παρασύρθηκε σε κάποια μονομαχία για το βάθρο, καθώς από ένα γλίστρημα που είχε πίσω από τον Davies (άλλο ένα για σήμερα και περισσότερα από εχθές) φάνηκε πως φλερτάριζε με πτώση που θα ήταν πιο επικίνδυνη για τον τίτλο από το απλά να περιμένει για λίγο ακόμη. Η βαθμολογική διαφορά που έχει με τους υπόλοιπους δικαιολογεί την προσμονή όλων να τον δουν πρωταθλητή για 6η φορά. Απέχει 59 βαθμούς από τον Redding και υπάρχουν μόλις 62 στην σκακιέρα του MOTUL WSBK που έχει μόλις έναν ακόμη αγώνα!

Συγχαρητήρια στον Redding για την αψεγάδιαστη οδήγηση στις δύσκολες συνθήκες και την μεγάλη του βελτίωση από εχθές, όπως φυσικά και στον Davies που έδωσε παράταση στην μάχη!

 

Θέση
N#
Αναβάτης
ΜΟΤΟ
Διαφ.
1
45
S. REDDING
Ducati Panigale V4 R
 
2
76
L. BAZ
Yamaha YZF R1
2.551
3
7
C. DAVIES
Ducati Panigale V4 R
1.097
4
1
J. REA
Kawasaki ZX-10RR
4.261
5
60
M. VAN DER MARK
Yamaha YZF R1
7.409
6
21
M. RINALDI
Ducati Panigale V4 R
16.505
7
22
A. LOWES
Kawasaki ZX-10RR
19.409
8
31
G. GERLOFF
Yamaha YZF R1
21.612
9
54
T. RAZGATLIOGLU
Yamaha YZF R1
27.621
10
66
T. SYKES
BMW S1000 RR
28.079
11
64
F. CARICASULO
Yamaha YZF R1
32.422
12
20
S. BARRIER
Ducati Panigale V4 R
41.498
13
91
L. HASLAM
Honda CBR1000RR-R
42.450
14
50
E. LAVERTY
BMW S1000 RR
45.588
15
19
A. BAUTISTA
Honda CBR1000RR-R
46.318
16
97
S. CAVALIERI
Ducati Panigale V4 R
1'14.050
17
53
V. DEBISE
Kawasaki ZX-10RR
1'18.497
18
13
T. TAKAHASHI
Honda CBR1000RR-R
1'47.214
RET
12
X. FORES
Kawasaki ZX-10RR
5
RET
34
X. PINSACH
Kawasaki ZX-10RR
1
RET
36
L. MERCADO
Ducati Panigale V4 R
 

 

Ετικέτες