Jake Dixon, WorldSBK - Σοβαρός ο τραυματισμός, εγχειρίστηκε για κατάγματα σε χέρι και καρπό

Το HRC θα ανακοινώσει προσεχώς το πλάνο αποκατάστασής του - Με αντικαταστάτες θα αγωνιστεί το HRC στην Αυστραλία
Jake Dixon
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/2/2026

Όπως σας γράψαμε πρόσφατα, ο Βρετανός αναβάτης που ηγούνταν της καμπάνιας του 2026 στο WorldSBK για τη Honda, και έδειχνε να είναι ο δυνατότερος εκ των αγωνιζομένων της Honda είχε πτώση στα δοκιμαστικά πριν τον 1ο γύρο, με αποτέλεσμα να σπάσει το αριστερό του χέρι. Τελικά τα κατάγματα ήταν αρκετά, σε καρπό και χέρι, με τον Dixon να υποβάλλεται σε επιτυχή εγχείρηση στη Μελβούρνη.

Ο αναβάτης με το #96 δεν πρόλαβε καν τα δοκιμαστικά του γύρου του Phillip Island αφού έπεσε στη δεύτερη μέρα του τελευταίου pre-season test στην ίδια πίστα.

Κάπως έτσι το ντεμπούτο του Dixon στο WorldSBK ξεκινά με τον χειρότερο τρόπο, με τη Honda να ξεμένει από αναβάτες, αφού την ίδια ώρα ο επίσης “σπασμένος” Chantra αναρρώνει από τον δικό του τραυματισμό.

Όσον αφορά στον Dixon, το δελτίο τύπου της Honda HRC αναφέρει τα εξής: “Ο αναβάτης της Honda HRC, Jake Dixon, υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση στο The Avenue Hospital στη Μελβούρνη της Αυστραλίας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν πολλαπλά κατάγματα στον αριστερό του καρπό και στο χέρι. Οι τραυματισμοί προκλήθηκαν σε πτώση την περασμένη Τρίτη, κατά τη δεύτερη ημέρα των επίσημων δοκιμών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος WorldSBK στο Phillip Island. Μετά από αρχική ιατρική αξιολόγηση στην πίστα, ο Dixon μεταφέρθηκε στη Μελβούρνη, όπου περαιτέρω εξετάσεις επιβεβαίωσαν την ανάγκη χειρουργικής επέμβασης για τη σταθεροποίηση των καταγμάτων. Η επέμβαση ολοκληρώθηκε επιτυχώς χωρίς επιπλοκές. Νέα αξιολόγηση τις επόμενες εβδομάδες θα βοηθήσει να αποσαφηνιστεί το χρονοδιάγραμμα της αποκατάστασής του. Η ομάδα Honda HRC θα παρέχει νεότερη ενημέρωση για την κατάσταση του Jake Dixon εν ευθέτω χρόνω.”

Από τη μεριά του ο Dixon ανέβασε την ακόλουθη ανάρτηση στον λογαριασμό του στο Instagram: “Γεια σε όλους! Δεν ήθελα απλώς να ανεβάσω μια φωτογραφία και να πω ‘η επέμβαση ολοκληρώθηκε’. Ήθελα να δώσω στους φιλάθλους μια πραγματική ενημέρωση για το πώς πάνε τα πράγματα. Οι τελευταίες μέρες ήταν εξαιρετικά αγχωτικές. Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τη γυναίκα μου. Ήταν, όπως πάντα, ο βράχος μου. Όλους τους ανθρώπους γύρω μου, τον Jack, τον Will, φυσικά τον Carlos, τον μάνατζέρ μου που ταξίδεψε μέχρι εδώ. Όλη την ομάδα μου, όλους όσοι εμπλέκονται. Είναι αρκετά σοβαρός τραυματισμός, αλλά είχαμε τον καλύτερο δυνατό γιατρό για τη δουλειά. Θέλω επίσης να πω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον Cal Crutchlow -ήταν στο τηλέφωνο σε κάθε βήμα της διαδρομής, οπότε του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο. Σας υπόσχομαι ότι θα επιστρέψω καλύτερος από ποτέ -και τότε η ανάβαση προς την κορυφή θα είναι ακόμη πιο γλυκιά.”

Στις θέσεις των Chantra και Dixon στην Αυστραλία θα συμμετάσχουν οι Tetsuta Nagashima και Ryan Vickers.

Όπως καταλαβαίνετε, η σεζόν του WorldSBK ξεκινά με τον πιο άσχημο τρόπο για τη Honda, που ακόμα και πριν τους τραυματισμούς είχε πάρα πολύ δρόμο να διανύσει για να φτάσει τους πρώτους, με μια ολοκαίνουργια ομάδα, με νέους αναβάτες και νέο Team Manager. Υπάρχει κάποιος εκεί έξω για κάνα ξεμάτιασμα;

Ετικέτες

Toprak Razgatlioglu - Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP

Ο manager του, Kenan Sofuoglu ανοίγει εκ νέου την συζήτηση, εκμεταλλευόμενος τις πολύ καλές εμφανίσεις με την BMW
motomagToprak Razgatlioglu – Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

21/6/2024

Σύμφωνα με δηλώσεις του manager του Toprak, Kenan Sofuoglu, ο αναβάτης της BMW επιθυμεί να βρεθεί του χρόνου στα MotoGP, σε κάποια εργοστασιακή σέλα, ανοίγοντας έτσι ξανά τον κύκλο των συζητήσεων που θέλουν τον “Stoprak” να μεταπηδά στον πιο σπουδαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού με μοτοσυκλέτα.

Ήταν να μην κάνει το πρώτο hat-trick για την BMW, στον αγώνα του Misano o Toprak, ο οποίος έφτασε συνολικά τις 6 για αυτή την σεζόν, έχοντας ήδη διανύσει το 1/3 της. Η εκκίνησή του με το δεξί ως αναβάτης των Βαυαρών, φαίνεται ότι του έχει δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειαζόταν για να κοιτάξει ξανά προς τα MotoGP, με τον manager του, Kenan Sofuoglu να ανάβει ξανά την φωτιά που για λίγο είχε κοπάσει, αφήνοντας πίσω της μονάχα λίγα ξερά χόρτα καμένα. Ο καπνός, όμως, φαίνεται να υπάρχει ακόμα στο μυαλό του Toprak, που σύμφωνα με τις δηλώσεις του Sofuoglu είναι έτοιμος μέχρι και να σπάσει το διετές συμβόλαιό του με την BMW για να βρεθεί αν είναι δυνατόν από το 2025 στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP.

Toprak Razgatlioglu – Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP

Αυτή την στιγμή o "El Turco" βρίσκεται πρώτος στο πρωτάθλημα, με την BMW να έχει ξεκαθαρίσει ότι το σχήμα Razgatlioglu – Michael van der Mark είναι αυτό που επιθυμεί και για την επόμενη χρονιά. Αν και μέχρι την τελευταία καρό σημαία τίποτα δεν είναι σίγουρο, όλα τα προγνωστικά δείχνουν ότι ο τίτλος έχει ξεκινήσει την πορεία του για τα χέρια του αναβάτη της BMW. Με 179 βαθμούς απέχει 21 βαθμούς από τον δεύτερο, Nicolo Bulega, ενώ έχει 57 ολόκληρους βαθμούς διαφορά από τον ομόσταυλό του Michael van der Mark. Αν τώρα κοιτάξουμε τη δορυφορική ομάδα της BMW, Bonovo Action (η οποία του χρόνου δεν θα υπάρχει), ο “Stoprak” έχει περισσότερους βαθμούς από τους Garrett Gerloff και Scott Redding μαζί… Από μόνη της η επίδοση αυτή του Razgatlioglu τον μετατρέπει σχεδόν σε αναντικατάστατο χαρτί στους κόλπους της BMW.

Από την άλλη, βέβαια, οι Βαυαροί φημολογείται έντονα ότι ως στόχο έχουν το 2027 να μπουν στα MotoGP. Μιλάμε, όμως, για δύο χρόνια μετά από αυτό που θέλει ο Toprak, ο οποίος εάν και εφόσον συμβεί αυτό θα έχει κλείσει ήδη τα 30 έτη. Επομένως, ίσως και να μην είναι η πρώτη επιλογή της BMW -πάντα στην περίπτωση που τα δημοσιεύματα αποδειχθούν αληθινά και κάνει την μεγάλη είσοδο στα MotoGP- μιας και θα είναι ήδη αρκετά μεγάλος σε ηλικία για να κάνει μία τόσο σημαντική μετάβαση.

Toprak Razgatlioglu – Το 2025 θέλει να βρίσκεται στα MotoGP

Ένα ακόμα ζήτημα που έχει προκύψει είναι το ποια ομάδα θα τον πάρει, καθώς ο Sofuoglu έχει ξεκαθαρίσει ότι ο Toprak δεν θα πάει πουθενά αλλού, παρά μόνο σε εργοστασιακή ομάδα. Φέτος, πολλά συμβόλαια των GP λήγουν και οι περισσότερες εργοστασιακές τουλάχιστον ομάδες έχουν κλείσει τις σέλες τους για τα επόμενα δύο χρόνια. Ταυτόχρονα, εικάζεται ότι ο Mir θα έχει μία θέση στο HRC για την επόμενη διετία. Καταλαβαίνουμε ότι τα περιθώρια στενεύουν λοιπόν για τον Toprak.

Οι δοκιμές που έκανε ο αναβάτης της BMW, με τη Μ1 της Yamaha πριν ακόμη πάρει τον δρόμο για την Βαυαρία, δεν έδειξαν ενθαρρυντικές, από άποψη χρόνων. Όπως είχε πει τότε και ο ίδιος ο Toprak δεν είχε αισθανθεί άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα. Οπότε και αυτή η πόρτα δείχνει ότι είναι κλειστή. Σε κάθε περίπτωση, η πιο πιθανή εκδοχή είναι ότι ο Sofuoglu εκμεταλλεύεται την εξαιρετική πορεία που έχει διαγράψει τη φετινή σεζόν ο Toprak, πιέζοντας καταστάσεις με την BMW, κρατώντας τους σε “ανησυχία” μιας και μέχρι στιγμής είναι ο βασικός πυλώνας του στόχου που έχουν οι Βαυαροί. Να γίνουν, δηλαδή, Παγκόσμιοι Πρωταθλητές στα Motul WSBK.

Βαγιανέλης

 

Ετικέτες